43. "Yazar'dan"

597 76 75
                                    

Bu seferki bölümün başına uyarı koyuyorum arkadaşlar, evet bölüm fake... Bunu yazmama gerek Yok ama ne olur Ne olmaz çürük vişne fanları falan gelirse beyinleri basmıyor, anlamıyorlar...

Sakın Deneme-2 kitabına da bu tarz bir bölüm yazmıştım, artı Ondan sonraki bölümlerin birinde de Çürük vişne kitabını gömmüştüm. Bunu duyan fanlar klişe bir şekilde yığıldı. Keşke adam akıllı itiraz etseler, mantılı bir şeyler şöyleselerdi, ona lafım olmazdı. Ama saldırmak için gelip, sadece saldırmaya yer aradıkları için direk fake bölüme uçuş yaptılar haliyle.

Bence bir kitaba yapılan en büyük saygısızlık başını sonunu okumadan ortasından bir yere dalmak ve anlamadan saçma sapan konuşmaktır. Bu yazar için bir sıkıntı yaratmaz, aksine bu hareketi yapan kişiyi aptal gösterir. Bu aptalların bir kaçına sakın denemenin nasıl bir kitap olduğunu anlattım ama zaten kitaba saldırmak için gelmeseler ve normal başından başlayarak okusalar  anlayacaklardı...

Bilmem Aslında belki de anlamayacak kadar düşük zekaları vardı.  Mesela sınır 20bin vote 10bin yorum yazdığım yere bakan herkes fake olduğunu kitabı başından beri okumamış olsa bile anlar ama bu salaklar 'kim verir sana o kadar vote beyinsiz' diyecek kadar beyinsiz olup bu rakamı gerçekten istiyor olabileceğimi düşündüler -  ki geldikleri kitabın toplam okunma sayısı 1k bile değildi. Bu şekilde her satıra beyinsizliklerini kustular...  Bilen bilir onlara inat Çürük vişnenin saçmalığını gösterdiğim bölümü alıp Sakın deneme-1 e koydum. Dedim ki 90küsür bölümün içinde bir yerlerde arayın bulun yiyorsa...

Aslında sırf aramak için bile olsa şu kitaba göz gezdirip etinden sütünden faydalanmaları ve yaptıkları hatayı fark etmeleri iyi olacaktı. Aradılar mı bilmem ama daha saldırı olmadı. Ya bulamadılar ya da Ne büyük salak olduklarını fark ettiler. Bu hikayenin sonunda benim için wattpad deki en beyinsiz kitle ise çürük vişne fan klübü olarak kaldı... İşin kötü yanı, fan gurubunu çağıran mal, bizden biriydi. Yani Sakın dememeyi okuyan, hatta 2.kitaba kadar takip eden biri... Hiç bir emek nankörlük görmeden karşılık bulmuyordu demek ki...
...

(Bölüm güldürü amacıyla yazılmış olup, gerçek ve ibretlik popüler yazar sözleri içerir)

SINIR 20 BİN VOTE 10 BİN YORUM

İşiniz gücünüz ne haydi pamuk eller cebe. Beleşe mi yazıyorum sandınız ayol?

Başlamadan önce size süper bir haberim var. Mutluluktan evde on tur koştum. Bir ileri, beş geri takla attım. Berkecem adlı karakteri canlandıran Edward bize instagramdan cevap yazdı. İlginizden çok bunalmış, bi siktirin gidin gari demiş. Bu ilgiye karşılık vereceğini er geç biliyorduk. Ve zoru başardık, onu taciz eden binlerce ergen yoldaşıma teşekkürlerimi sunmayı borç bilirim.

Güzel haberlerin ardı arkası kesilmez bende, çünkü popiyim. Genç kurguda 24. Sıraya yükselmişiz. Berkecem Dila ile öpüşüp, kankası Dilara ile seviştiği bölümden beri patladık gittik. Öbür bölümleri kime okumuyor ama olsun. Bundan sonra her bölüm sevişme yazarım olur biter.

Birde duyurum var. Hikayeme yardımcı olacak köleler arıyorum, hayranlarıma cevap yazacak sosyal medya hesaplarımı canlandıracaksınız. Ayrıca okulu bırakmak zorundasınız. Aktif olamayacak olan bana yazmasın lütfen. Büyük olmanızı tercih ediyorum. Yaş sınırımız 12, bildiğiniz üzere wattpad reşit olma yaşı bu.

Hikayeme göstermiş olduğunuz ilgiden ötürü çok teşekkür ederim. İlk başta eğlencesine yazıyordum, bu kadar okunacağını bilemezdim, çünkü öyle dandik bir kitap ki, kim okur la bunu demiştim? Aklınıza şaşıyorum. Ama yazdıklarım o erotik ki er geç değerimi anlayıp akın akın hücüm ettiniz. Çok sağolsun, var olun yavru sapışkolarım, şapşık aşklarım, yarı kavruk leblebi familyam benim. Siz oldukça benim sırtım yere gelmez. Bakın size türlü türlü saçma lakap takıyorum ki günün birinde kitabımı bastırıp bir güzel yollayım hepimizi küçük kuzucuklarım benim.

Gene aranızdan bazı kıskançlar beni eleştirmiş. Ben kitap bastırdım. Onlar bastıramadı diye kıskanıyorlar beni. Ben eleştiriye karşı değilim ama benim harika kişiliğini övmeyen, kalp ve öpücüklü surat içermeyen yorumları asla kabul etmiyorum. Hakkımda demişler ki o güzel şahane mütüşük kadın çocukların beynini ayıplı şeylerle dolduruyor. Benimde evladım var. Anayım ben ana! Yavrum okumayı sökerse ilk benim kitabımı okuyacak o kadar. Zaten milli eğitim ile görüşmelerimizi sürdürüyoruz. Yakında okullarda dağıtılacak 100 temel ergen eser arasına gireceğiz. Ama ben 100 çok fazla ben yeterim diyorum. Sizde benim gibi özgüvenli olun, hata bile yapsanız asla geri adım atmayın. Çünkü özgüvenli olmak bunu gerektirir.

Çok uzattım gene biliyorum, ama sizi o kadar çok özlemişim ki durduramadım kendimi. Bu bölüm bir farklılık yapıp tam 3 karakter ve 1 masanın bakış açısından yazdım. Onların ne düşündüğünü merak ediyorsunuz eminim.  Ayrıca +18 yazmayı çok özlemişim yahu, bu da bölümümüzün küçük süprizi olsun size :) +18 olmayan küçük paragrafı işaretledim, orasını okuyup boşuna zaman kaybetmeyin, direk aksiyona koşun benim yavru kuduruklarım.

İlkokul yıllarımda alfabeyi söktüğümden beri, okuldaki bilgisayar odasında gizli gizli hikaye yazardım, bu benim için bir tutkudur. Fakat ailem derslerime engel olduğunu düşündüğü için sanatıma yasak koyuyor. Onlar daha iyi yerlere gelmemi istiyor, oysa derslerim çok iyi sadece 3 zayıfım var, zaten yazdığım akıl oyunları dolu kurgumdan ne kadar zeki biri olduğumu anlamışsınızdır.

Fırsatını ilk bulduğumda efsane bir bölüm ile tekrar geleceğim.

Bana sosyal medya hesaplarımdan ulaşmak isterseniz

Twitter: berkecemfanclup
Facebook: terliailesi
ASKfm: enpopiniz

K U D U R U N D U N U Z ❤️

SAKIN DENEME(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin