Podziękowania i nowa książka

265 14 7
                                    

Prawdziwa miłość przebacza wszystko.
Prawdziwa miłość jest na zawsze.
Prawdziwa miłość jest szczera i najpiękniejsza.
Prawdziwa miłość jest skazana na poświęcenia.
I choćby mijały lata a ludzie się zmieniali to taka miłość przetrwa - nawet jeśli skutki tego musiały być tragiczne.

~~~
To koniec i ojeju.. Mówiąc szczerze czuję duże przywiązanie do tego opowiadania. Nigdy nie spodziewałabym się aż tylu wyświetleń, gwiazdek.. Naprawdę dla mnie to jest coś niemożliwego. Jesteście wspaniali! To pierwsze moje opowiadanie o Larry'm i pierwsze moje opowiadanie które zyskało #461 miejsce (najlepszy z wyników, które osiągnęłam, bo na tym ff było tego dużo więcej)
Ogromnie cieszyłam się ze 100 wyświetleń. To było już coś haha.
A teraz.. Ponad 3 tysiące❤

Dziękuję każdej osobie, która weszła na mój profil, każdej, która przeczytała choć jeden, krótki rozdział. Każdej, która zostawiła mi chociaż jedną gwiazdkę,czy komentarz pod rozdziałem.
Szczerze mówiąc już pamiętam nazwy każdej osoby, która czytała moje opowiadanie😂

DZIĘKUJĘ!

To opowiadanie miało mieć wiele zakończeń. Na początku plan był inny. Jednak to jaki możecie się tylko domyślać. (imdirectioner10 nie próbuj nic mówić na ten temat XDDD )

Co do kwestii nowych ff. Na moim profilu jakiś czas temu pojawiło się opowiadanie 'Differences' o Larry'm.
Chciałam wam powiedzieć, że jeżeli jest jakieś ff, które chcielibyście przeczytać, macie jakiś pomysł, czy coś takiego to napiszcie - spróbuję coś ogarnąć w tym temacie.

A jeżeli nie to opowiadanie 'Bad Bet' pojawi się na moim profilu niebawem.

Jeszcze raz ogromnie dziękuję i pamiętajcie, że 'Nobody Said It Was Easy' to nie jest ostatnia książka, którą napisałam. Będzie ich jeszcze dużo więcej - zachęcam do czytania❤

Dziękuję i na pewno widzimy się niedługo❤

Ostatni raz w tej książce:
All the love xx

Nelly 21_

Na tą chwilę opowiadanie ma:
3,07 K. wyświetleń
660 gwiazdek

„Nobody said it was easy" • larry • korektaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz