Rozdział 35 ,,Bonus - Q&A"

5.2K 201 34
                                    

Bodajże pod rozdziałem 32 zadawaliście pytania bohaterom opowiadania, a więc moi drodzy...

Wyobraźcie sobie, że wchodzicie do sali pełnej białych krzeseł. Wyszukujecie swoje imię (bądź nick - do wyboru, do koloru), którym zostało podpisane wasze miejsce, zasiadacie wygodnie na miękkim siedzeniu i częstujecie się szampanem rozdawanym przez przystojnych kelnerów, po czym zerkacie w stronę sceny, na której zostały rozstawione stoły i krzesła dla naszych bohaterów. Dosłownie po chwili rozbrzmiewają oklaski i wiwaty, gdy zaczęli po kolei wchodzić na scenę (oczywiście kto mógł zdobyć największe owacje?😎). Każdy z bohaterów ukłonił się i zasiadł na swoim miejscu.
Po przywitaniu nastąpiła kulminacyjna część programu, a mianowicie pytania od publiczności!

Jako pierwsza głos zabrała Saranghae9505 i zadała pytanie do Derek'a:

1. Jak czujesz się przy Char?

Derek: Lubię spędzać z nią czas mimo tego że często zachowuje się jak małe, rozkapryszone, głośne dziecko.

Char: Ej! Nieprawda!

Derek: Prawda.

Char: Nie...

Wszyscy: Tak!

Char piorunuje wszystkich wzrokiem. Derek uśmiecha się zadowolony i całuje Char w wierzch dłoni.

2. Char jak czujesz się przy Dereku?
Char: Normalnie powiedziałabym, że bardzo dobrze, ale teraz wstrzymuję się od odpowiedzi na to pytanie.

Derek: O to właśnie mi chodziło, gdy mówiłem że jesteś dziecinna.

Char wystawia język w stronę Dereka.

Derek: I o to też.

3. Char jak się czujesz z myślą, że jesteś luną?

Char: Na początku to wszystko mnie przerosło. Chciałam uciec, co z resztą mi się nie udało, lecz ostatecznie mając ogromne wsparcie pogodziłam się z tym, a nawet mogę śmiało stwierdzić, że jestem dumna z bycia wybraną. Zwłaszcza, że nie mogłam wyobrazić sobie lepszego alfy...

Derek patrzy dumnie na Char.

4. Dlaczego zerwaliście zaręczyny?

Char: To trudny temat, o którym wolałabym zapomnieć, ale w skrócie miałam dosyć mężczyzny, który próbował od góry do dołu ułożyć mi życie. The end.

5. Pytanie do Stilesa: z kim powinna być Char i dlaczego tak uważasz?

Stiles: Normalnie powiedziałabym, że za mną ale boję się Dereka, więc stwierdzam że oddaję mu ten przywilej.

Stiles kłania się w stronę Dereka.
Derek przekręca oczami.

Stiles: A jeżeli chodzi i drugą część pytania to hmmm... nie wiem. Może chodzi i ten zarost?

6. Pytanie do Scotta: Czy planujesz z Allison jakieś ,,allisiontka"?

Scott wypluwa wodę, którą właśnie wlał do ust o kilka metrów przed siebie, mocząc osoby w pierwszym rzędzie.

Char: Jestem za młoda na bycie ciocią...

7. Pytanie do Lydii: Dlaczego jesteś taka idealna?

Lydia: Z tym poprostu trzeba się urodzić. 

Następną osobą, która zadała pytanie jest jogurttori:

8. Pytanie do Char: kiedy dasz oznaczyć się Derekowi?

Oczy wszystkich wpatrują się w Char, która opuszcza głowę, aby zakryć rumieniec.

Lydia (widząc zawstydzoną koleżankę): Może wróćmy do pytań związanych za mną?

Kolejną osobą dopuszczoną do głosu jest totallylovingbook, której pierwsze pytanie skierowane jest do Derek'a:

9. Czy musisz być seksowny, słodki i uroczy?

Derek uśmiecha się zawadiacko i kiwa glową w podziękowaniu.

Lydia: To pytanie chyba było skierowane do mnie...

10. Pytanie do s-KOT'a: akceptujesz Dereka i Char?

Scott: Char jest dorosła i sama wie co jest dla niej najlepsze. Jeżeli jest szczęśliwa z Derekiem, to ja również będę szczęśliwy.

Lydia: Kolejne pytanie, które mnie nie dotyczy... 

Kolejną osobą, która miała pytanie do naszych bohaterów jest KorneLuna16.

11. Pytanie do Isaaca: dlaczego patrzyłeś na tyłek Char?

Derek: CO?!

I w ten oto sposób musimy zakończyć nasze spotkanie, gdyż Derek wstał ze swojego miejsca i ruszył właśnie w stronę wystraszonego chłopaka. Dziękuję wszystkim za tak liczne przybycie i serdecznie pozdrawiam.

Mistiqini

💜🐺💜🐺💜🐺💜🐺💜🐺💜🐺💜🐺💜

Nie uciekniesz od przeznaczenia [Derek Hale]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz