Bukkkk!!!!
"Aduh,sakitnya!"terdengar rengekan Eka yang sudah jatuh seperti gajah.
*okgurau
"Sorry aku tak sengaja!"terdengar suara pemuda yang meminta maaf sehingga tunduk 45° .
"KAU TAK ADA MATA KE HA!! AKU NI BUKANNYE KECIL SANGAT SAMPAI KAU TAK NAMPAK AKU KAT SINI!" Tengking Eka kepada pemuda tersebut yang telah membuat pinggangnya itu sakit.
Pemuda itu mengangkat mukanya apabila mendengar suara yang menengkinnya.
'Macam kenal!'bisik hatinya
"Maa.........af!" terlopong Eka apabila melihat lelaki yang telah melanggarnya.
KAU!
seperti dirancang Eka dan pemuda itu secara serentak menjerit.
"Kau , Eka!" soal pemuda itu. Jelas terpancar riak keliru di wajah pemuda itu.
"Khai?"soal Eka balik.
Perilaku mereka menarik perhatian orang sekeliling untuk memandang ke arah mereka.
"Dah-dah la tu sayang oii! Bila nak makannya?!"Fie tahu jika dia tidak bersuara maka tidakla berhenti pertelingkahan mereka itu.
Khai yang mendengan perkataan sayang itu terus memandang ke arah Fie dengan pandangan yang entah bagaimana hendak di luahkan.
Eka yang marah tadi terus redah kemarahannya.Mana taknya! Abangnya memanggil dirinya SAYANG!!
"Sorry la Eka, aku tengah nak cepat ni tu yang terlanggar kau!"terpapar riak bersalah di muka Khai.
" Tak pe la Khai , kau nak ke mana ni kelam kabut jer sampai terlanggar aku." kemarahan Eka kian mereda sebaik saja mengetahui orang yang melanggarnya tadi adalah orang yang dikenalinya,dak lain dak bukan ialah KHAI .
"Zai tengah tunggu aku kat popular tu,nak beli buku rujukan Add math katanya."jawab Khai namun matanya memandang je arah Fie
Sebenarnya Khai masih Shock apabila lelaki di hadapannya itu memanggil Eka dengan panggilan keramat.*SAYANG!*
"Khai! Asal kau lambat ni!" terdengar suara menyapa Khai.
"Arh ni ha! Aku terlanggar orang."jujur benar jawapan yang di berikan oleh Khai.
"Siapa?!" perasaan ingin tahu Zai membuak apabila Khai berkata sebegitu.
"Eka,budak kelas kita juga" Khai memuncungkan bibirnya ke arah Eka.
"KAU!"
Dan sekali lagi perilaku mereka menjadi perhatian pengunjung di mall itu.
"Sayang oii,abang nak makan ni! Cepatla selesaikan masalah ni!" Fie mengeluh apabila ada masalah lagi yang menghalang mereka daripada menjamu selera.
"Okla Khai aku gerak dulu,nanti aku whatsapp la kau."Eka memberikan kata putus.
Sebenarnya dia pun dah lapar nak makan tapi banyak sangat masalah yang berlaku .
"Jom abang!" ajak Eka lalu memegang lengan Fie.
Zai dan Khai sudah terlopong dengan apa yang berlaku tadi!
KHAI POV.
'Eka dah ada boyfriend ke?' bercelaru fikiranku apabila mendengar apa yang yang diucapkan oleh seorang pria yang bersama Eka tadi.
Dari sudut pandanganku,pria itu lebih berumur berbanding kami. Sebagai seorang pria, dia memiliki rupa paras yang boleh menjadi kegilaan para kaum hawa dan tinggi yang sesuai dengan tubuhnya yang agak berotot.
YOU ARE READING
She is Mine ✔
Teen FictionPada mulanya mereka saling membenci, namun siapa sangka disebabkan satu peristiwa menyebabkan mereka menjadi rapat?! "Excuse me, He is mine" ujar Eka dengan tenang. "And she is mine!" Kata Zai bersama senyuman yang manis. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ "Za...