Bab 58

1.6K 61 0
                                    

Keadaan club yang bingit dengan muzik yang dipasang oleh Dj tidak menjadi penghalang keseronokan mereka berdua.

"You,bila nak jalankan plan kita tu? Penat dah I tunggu dorang berpisah tau! " rengek si gadis yang mengenakan dress yang singkat, ketat dan jarang itu.

Mata helang dari tadi tidak lepas daripada menatap tubuh gadis itu, si gadis? Langsung tidak memperdulikan sebaliknya bangga apabila menjadi tarikan.

"You sabar je, esok I jalankan plan kita tu." Ujar si jejaka dengan senyum sinis di bibirnya. Gelas kaca yang berisi air kencing syaitan itu diteguk.

"Ye ke you? Auchh tak sabarnye I!! " balas si gadis dengan gembira, sebagai balasan pipi kanan jejaka itu dicium.

Si jejaka sudah tersenyum lebar, pinggang ramping si gadis di peluk dari tepi.

"You ni saje nak goda I ke apa?" Soal si jejaki sambil bermain dengan rambut si gadis.

"I goda You?  Hahaha you ni memandai je! " balas si gadis dengan gedik!

"Kita menari nak?" Ajak si jejaka sambil  meneguk kembali sisa air arak  di dalam gelasnya.

"Jom!" Balas si gadis dengan gembira, tangan si jejaka ditarik lembut.

Mereka pun hanyut dalam dunia yang mereka bina, tarian demi tarian yang gadis itu lakukan. Si jejaka tidak tinggal diam, dirinya juga menari bersama gadis itu.

"You teman I malam ni ye?" Soal I gadis dengan pandangan yang mengoda, ditambah dengan badan yang sengaja di geserkan dengan badan sasa si jejaka.

Tanpa berfikir panjang,si jejaki menganggukan kepalanya. Senyuman bahagia menghiasi wajah si jejaka.

Tanpa mereka sedar ,syaitan bertepuk tangan dengan gembira apabila melihat ramai anak kaum Adam yang mengikutinya. Ramai yamg akan menemaninya di neraka kelak!!


×××

Zai memandang Eka yang sedang sibuk membuat kerja rumah math.

"Tu ah aku suruh kau buat semalam tak nak!" Sindir Zai.

Eka yang sedang menyalin jawapan daripada buku Zai terus memandang tajam ke arah Zai.

"Baik kau diam sebelum pen ni aku cucuk dekat mata kau ni!" Ugut Eka dengan muka yang serius.

Zai menelan air liur dengan kasar, muka dah pucat macam nampak hantu pun ada.

'scary gila manusia depan ku ni!' bisik hati Zai.

Eka yang melihat wajah Zai terus ketawa terbahak-bahak!

"Asal muka kau macam tu? Hahaha! Lucu babe!" Kata Eka diselangi dengan ketawa.

"Kau la! Ugut nak cucuk mata aku yang cantik ni ha!" Kata Zai yang seakan-akan merajuk dengan Eka.

"Ala kau ni hati lembut sangat kenapa?!" Kata Eka lalu menyambung kerja yang tertangguh tadi.

Zai terus menerus menatap wajah Eka yang ralit membuat kerja itu.

"Zai kau jangan caka  akau tak warning kau!" Kata Eka dengan perlahan namun dapat ditangkap oleh Zai.

"Ishh aku nampak jer kut!" Balas Zai lalu merebahkan kepalanya di atas meja,kepalanya menghadap Eka. Mata dipejam.

Eka yang melihat tersenyum.

'Tidur pun comel!' Puji hati Eka.

Kerja diteruskan!

She is Mine ✔Where stories live. Discover now