Bölüm 56

88.3K 2.9K 259
                                    


2 gün sonra

Sabahın erken saatlerinde mide bulantısıyla uyanan Yaren yanında uyuyan kocasını uyandırmamak için büyük bir çaba harcayarak koşmuştu tuvalete. Alt üst olan midesi içindeki her şeyi çıkardıktan sonra biraz olsun rahatlamıştı. Yorgun düşen vücudunu yere bırakarak bir süre sırtı duvara dayalı şekilde soluklanmıştı. Aradan geçen on beş dakika sonra anca gücünü toplayarak elini yüzünü yıkayıp mutfağa geçmişti. Bugün kocası pastaneye gidecekti kendisi de dün gece Filiz'le sözleşmiş dışarı çıkacaklardı.

Kahvaltılıkları çıkarmak için dolaba yönelen Yaren iki gün önce olanlar aklına gelince eli karnına gitti. Usulca karnını okşayan kadın yüzünde buruk bir gülümsemeyle iç çekti. Kalbi yerinden çıkmak istercesine hızlı atmaya başlamıştı. Korkmuyorum dese yalan olurdu ama en azından eskisi kadar korkmuyordu artık. Su akar yolunu bulurdu. Her şeyin hayırlısını dileyerek ailesine dört elle sarılacaktı. Mutluluklarına gölge düşsün istemiyordu. Mutlu olmak onların da hakkıydı.

Saatin henüz erken olmasıyla ağır ağır hareket ederek kahvaltıyı hazırlayan Yaren çayı da demleyene kadar bir yarım saati bulmuştu. Her şeyin hazır olduğuna kanaat getiren kadın kocasını uyandırmak için yatak odasına geçti. Saat henüz sekiz buçuktu ama Bedirhan iki gündür olduğu gibi bugün de erken gidecekti pastaneye. Kocası pastaneyi dekora koyduğu için iki gündür pastane kapalıydı. Kaç senelik dükkan bir yenilik görsün diye bir kaç değişiklik yapılması ve duvarların boyanması gerekiyordu.

Odasına giren Yaren sessizce yatakta kendi yastığına sarılmış uyuyan kocasının yanına ilerleyip yatağın ucuna oturdu. Gözleri sevdiği adamı bir ömür böyle izleyebilirdi. Uyurken kocası küçük bir çocuk gibiydi. Usulca elini kaldırıp kocasının dağılmış saçlarına götüren Yaren eline değen yumuşak saçları iç çekerek okşadı. Kıpırdayarak burnunu karısının yastığına sürten Bedirhan uyanmamıştı. Dudakları yukarı kıvrılan Yaren eğilerek kocasının yüzüne doğru yaklaşıp dudaklarını şakağına bastırdı. Kocası bir kez daha huzursuzca kıpırdanınca Yaren dudaklarını sakallı yanağına bastırarak sulu bir öpücük bırakıp, "Hadi kalk uykucu.." dedi geri çekilerek.

"Beş dakika daha.." diye yorgunca mırıldanan kocasıyla tebessüm eden Yaren ona kıyamayarak, "Tamam ama ben acıktım sensiz başlayacağım.." dedi ayaklanarak.

Gözlerini ovalayarak açan Bedirhan, "Sen başla güzelim bekleme. Sen yine kusarak uyandın değil mi?" diye sordu duraksayarak.

"Evet.."

Yatakta oturur pozisyona gelen adam, "Hadi git başla bekleme aç karnınla beni. Hadi Yaren bende geliyorum şimdi.." dedi.

Dizini yatağa bastırarak kocasının yanağına bir öpücük daha bırakan Yaren, "Tamam.." diyerek odadan çıkarak mutfağa girdi. Çok geçmeden de kocası mutfağa ağır adımlarla girmiş ve saçlarının arasına ufak bir öpücük bırakarak sofraya geçmişti. Yüzünden yorgunluğu belli oluyordu genç adamın.

Sessiz geçen kahvaltıdan sonra karı koca beraber sofrayı toplamışlardı. Bedirhan üzerini giyinmek için odaya dönerken Yaren'de bir kaç bulaşığı hemen yıkayıp halletmişti. Camları dışarı çıkmadan silmeyi planlayan Yaren elleri belinde camlara bakarken arkadan kocasının, "Hayırdır nerelere daldın öyle?" demesiyle ona doğru dönüp, "Camları silmeyi düşünüyorum da.." dedi, giyinmiş gitmeye hazır olan kocasına bakarak.

Kaşlarını çatan Bedirhan elindeki deri kalın ceketini giyerek, "Yaren ev tertemiz daha dün süpürüp sildin her yeri otur oturduğun yerde. Camlarda kalsın artık. Anlamıyorum ki? Canın mı sıkılıyor canımın içi? Öyleyse söyle gelip öpeyim de senin sıkıntını alayım ben.." dedi sona doğru dudakları yukarı kıvrılırken.

Yaren'imHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin