Yaren'in göğüsünde uyuya kalmasıyla Bedirhan gözünü kırpmadan saatlerce sıkıca kolları arasında sarmıştı sevdiğini. Varlığına dakikalarca şükür ettiği karısı ara sıra huzursuzca sıçrayarak ismini sayıklasa da saçlarını okşayarak onu sakinleştirmişti. Bu döngü bir kaç defa daha böyle devam etmiş adam bıkmadan, usanmadan sevdiğini rahatlatmış, uykusunun bölünmesine müsaade etmemişti. Uzun bir süre bu böyle devam etmiş daha sonra televizyonu kapatarak karısını kucağına alan Bedirhan onu uyandırmadan odalarına götürmüştü. Havanın aydınlanmasına bir kaç saat kala biraz olsun uyumak ve yorgunluğunu armak için.Sabah gözlerini ilk açan Bedirhan oldu. Kollarının arasında düzenli bir şekilde nefes alıp veren karısının yaydığı sıcaklık ve kendine öz kokusuyla derin bir nefes aldı. Gözleri duvarda asılı olan saate takılınca saatin henüz erken olduğunu gördü. Usulca hafif kalkarak göğüsünde uyuyan güzelin başını yastığa bıraktı, uyanmaması için büyük bir özen göstererek. Tekrardan geriye yaslanıp başını kendi yastığına yaslayan adam gözünü kırpmadan gözlerini karısının çehresinde gezdirdi, sağ eli usulca hafif çıkık karnının üzerine giderken. Avuç içi okşarcasına Yaren'in karnının üzerinde daireler çizerken içinden binlerce kez şükürler etti. Dün karısına da, bebeğine de zarar gelebilirdi. Dahası onları kaybedebilirdi. Düşüncelerinin gittiği yönden kurtulmak için derin bir iç çeken adam karşısındaki güzel manzaranın tadını çıkarttı. Rabbinin özene bezene yarattığı karısını büyük bir sevdayla izledi.
Uzun sayılacak bir süre daha karısını izleyen Bedirhan yataktan kalkarak hızlıca üzerini değiştirdi ve kahvaltı hazırlamak için mutfağa geçti. Usulca çayı demleyip sonra da kahvaltılıkları masaya taşıdı. Kahvaltı masası hazır olunca da salona geçti ve Demir'i aradı. Yaren'i tek bırakıp gidemeyeceği için dün akşam verdiği parayla kurban işini halledip biran önce dağıtmasını rica etti. Kurban işini güvenilir ellere bıraktıktan sonra da Hasan ustayı arayıp tatlı dağıtmasını istedi. Onu da halledince yüzünü sertçe ovaladı ve başını geriye koltuğa yasladı. Asla isyan etmiyordu olanlardan dolayı ama karısının yıprandığını görmek onu üzüyor, koruyamamak da deli ediyordu. Derin bir nefes alarak gözlerini yumduğu an adını sevdiğinin endişeli sesiyle duydu ve aldığı nefes ciğerlerine takıldı kaldı. Bir kez daha, "Bedirhan," diye acı bir feryat kopunca yatak odasından Bedirhan hızla ayağa kalktı ve fırtına gibi geçti gitti salondan.
Yatak odasına hızlı bir şekilde giriş yapan adam yatakta oturmuş gözleri dolu dolu bakan karısını görünce nefes bile almadan yanında vardı ve yatağın kenarına oturup kendine çekerek sıkıca sarıldı, "Buradayım güzelim.." diyerek, yatıştırıcı bir sesle.
Yaren başını kocasının boyun girintisine yaslayıp kollarını beline sardı. Korkuyla titreyen bedeni rahatladı. Kalktığı an kocasını görmeyince hissettiği o boşluk hissi yok olurken yerini huzura bıraktı.
"Şşt korkacak bir şey yok. Evimizdeyiz. Kollarımın arasındasın ve bebeğimiz de iyi." diyen Bedirhan usulca okşadı karısının uzun, gür saçlarını.