.1.

338 13 0
                                    

                          Rozhodnutie

Pár dní pred Vianocami. Berlín, hlavné miesto diania. Neznáme auto narazilo do davu ľudí. Medzi nimi bola aj Rose. 20 ročné dievča s rozbehnutou kariérou architektky, ktorá je známa už v celom Berlíne. 

No teraz je všetko inak. Leží v nemocnici a čaká na darcu  krvi. Pri náraze stratila veľa krvi, taktiež mala vnútorné krvácanie.  Prebehol už týždeň čo ju udržujú v umelom spánku. Nenašiel sa nik, kto by úbohému dievčaťu daroval drahocennú krv.

Spolu s ňou je na izbe sestra slávneho futbalistu z Herthy Berlín.

Nejeden deň chodil za svojou sestrou do nemocnice a neklamal by, keby povedal, že chodí za ňou len kvôli tomu aby ju videl.

Rose mu padla do oka. Každý deň, keď prišiel za svojou sestrou a ona spala, bez ohľadu na to či si to niekto všímal, pozeral si jej zdravotný stav. Aj keď po latinsky moc nerozumel, vedel vyčítať hlavne to hlavné.

Nedostatok krvi.

Nikov pohľad

Musel som ju vidieť aspoň dvakrát do týždňa. Bola taká krásna ako anjel. Ešte že som tu mal tú sestru, nieže by som bol nejaká sviňa, že by mi mojej sestry nebolo ľúto, a že by som ju využíval, tak to nie. No ale podľa papierov na posteli Rose to bolo jej meno, bola veľmi krásna.  Frajerku som nemal od svojich 19. Vlastne som si žiadne dievčatá ani nevšímal. Možno práve pre ňu, možno to bol osud, a možno len bola hlúpa a hlavne smutná  náhoda. V každom prípade, prešiel týždeň, týždeň rozmýšľania, čo budem robiť, máme rovnakú krvnú skupinu. Celý deň, ak nemáme tréning, alebo zápas v hlave mám len jedno. Darovať alebo nedarovať krv?

Ak by som chcel darovať krv, musím sa stretnúť s jej rodinou. Lenže, čo ak to nevýjde.

,,Kámo, moc sa toho bojíš, nemal si dávno frajerku a vplýva to na teba, keď to nevýjde, tak nie, no a? Tak budeš týždeň v novinách. Máš tu predsa stále mňa! "  pobúchal ma po ramene Max. 

Lenže mne toto nestačilo, nieže by som nebol chlap, a nepostavil sa problému čelom, no každý sa raz niečoho bál.

Ráno som sa zobudil. Naštartoval som svoj organizmus. Vstal z postele a vedel som čo sa chystám urobiť.....


Tak čo? Pripravené na dobrodružtvo? Pripravené na lásku? Hor sa na to!

💞Happy End? 💞 /DOKONČENÉ/Where stories live. Discover now