•20•

167 7 0
                                    

Uňho

Keď som sa na neho tak pozerala bol viac vyrysovaný  ako ja na leto, lepšie to bolo prirovnať k nejakému modelu. Riť mal lepšiu ako šesť báb dokopy drepujúcich 3 roky, aj keď pre niekoho to je málo.  Nohy mal tak vybehané, že mu na nich nebol vidieť ani gram tuku, čo sa nedalo povedať o tých mojích. Nedaj Bože že by sa na tých mojich objavila celulitída, to už by som asi umrela. Chrbát mal do jasného y-psilonu. Väčší šok nasledoval keď sa otočil.

To už som nemala ústa do tvaru o ale do tvaru nuly. Na jednom aj druhom stehne mal jasne vyrysované behacie svaly. Presunula som pohľad ma brucho kde sa objavili tehličky po dievčensky povedané. Neboli také výrazne, ale boli tam, a boli sexy. Najväčšou pýchou boli svaly na ramene. Milujem najviac namakané ramená, je to najviac príťažlivé, tak isto ako aj bicepsy a to jeho zdvihnuté obočie.

,,Čo sa deje?" čudoval sa.

Snažila som sa prebudiť. ,,Nič, v poriadku, len .. Nič, všetko v poriadku!"  presunula som pohľad na posteľ.

,,Naozaj?" povýšenecky sa pousmial, dobre vedel o čo išlo... Nebol taký idiot aby to nezistil. ,,Ak áno, tak sa hoď do toho v čom sa cítiš príjemne, doniesol som ti aj športovú tašku, ak by si, ale vlastne, pochybujem že si to oblečieš!" pousmial sa a odchádzal. Pozrela som sa poslednýkrát naňho. Oblizla som si hornú peru a týmto som so definitívne potvrdila že mi hrablo v bedni.

Pozrela som si veci z tašky, našťastie som bola natoľko rozumná že som si zobrala aj náhradné veci. Navliekla som sa do úzkych legín a voľnejšieho trička. Ešte že tá moja postava sa celkom dala.

Na chviľku som sa vyvalila do postele. Vdýchla som vôňu jeho perín, je to viac vôňa jeho sprcháču, alebo voňavky. Musela som sa s tadiaľ postaviť lebo by som tú vôňu musela čuchať celý deň.

Vyšla som z dverí a našla som ho niečo kuchtiť. Už bol oblečený. Tepláky moderného štýlu a nejaké vyťahané tričko.

Sadla som si na barovú stoličku oproti a pozerala sa naňho. Začínala som premýšľať čo všetko ma čaká v práci.

,,Rose! Počuješ?" pozeral sa na mňa.

,,Áno, počúvam ťa!"

,,Tak čo som hovoril?"

,,Že som tá najlepšia spoluspiaca v posteli!" zasmiali sme sa obaja.

,,Teda poviem ti, spí sa s tebou hrozne!" pokrútil hlavou ,,Celú noc som bol v kŕči aby som ťa neovalil mojou rukou a keď som konečne zaspal, tak si sa ku mne pritúlila, tvoju nohu si vopchala medzi moje a slintala mi na hruď!" zasmial sa Nik.

,,Prepáč, snáď si si to užil, to bolo posledné spanie tu!" usmiala som sa a cítila som sa vinne za to že sa nevyspal, ale viac menej som ho chcela znovu bozkávať takže viac percent mala časť podpichovania.

,,Jedine ak..." odišiel od sporáku a prišiel ku mne. ,,By sme sa tam obaja chceli vrátiť.. " usmial sa a nalepil sa mi na pery. Začalo vášnive bozkávanie. Ruky mi položil na krk a mne okamžite naskočili zimomriavky.

Všimla som si hodiny, ktoré ukazovali 7:30. Nechcene som musela prestať. ,,Nik... Počkáj!" zasmiala som sa. Bozkával mi krk a pracne vytváral svoj autogram.

,,Ja mám od 8:00 prácu a rada by som si skočila ešte domov ak by ti to nevadilo, prezliecť sa a ták..."

,,V poriadku, pôjdeme, len sa naješ!" usmial sa a pobozkal ma.

,,Ja viem, tiež ma to mrzí, aj ja by.. No jednoducho neskoro si sa začal na mňa pozerať, takže ak bude nejaké nabudúde, začni sa na mňa pozerať už o tretej ráno!" pobozkala som ho.

💞Happy End? 💞 /DOKONČENÉ/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora