65

100 9 0
                                    

,,Ale tak na toto sa má hádam pýtať nebudeš." Zasmiala som sa. Všetky sme vedeli že moja odpoveď bude jednoznačná. Nik vyhral nad všetkými. Len vyhrala som ja uňho nad všetkými....? Moje obavy sa však hneď zmenili keď som si spomenula na včerajšiu cestu domov. ,, Vždy ma bude zaujímať tvoj zdravotný stav, nech som akokoľvek zaneprázdnený."

,,Nad čím premýšľaš?" Spýtala sa Em.

,, Včera sme boli spolu na pohotovosti. Ema spadla a má narazenú nohu. V noci sme strážili malú Elu.."

,, Počkaj počkaj." Položila pohár espressa späť na stôl Em. ,,On spal u vás?" Rozžiarila sa ako vianočný stromček.

Kika s veľkými očakávaniami čakala čo poviem. ,,Noo.."

,,Tak kedy to bolo ešte večer alebo ráno?" Spýtala sa Kika. Všetky sme vedeli že myslí sex.

,,S futbalistami je to najlepšie pred ich tréningom alebo keď prídu zo zápasu alebo ráno, ver mi mám odskúšané.." chytila ma za ruku na znak aby som jej viac verila.

Prečo sú tí chlapi všetci takí istí? Zasmiala som sa v duchu. Ach Nik..
Mlčala som.

,,Trafila si jednu z možností." Povedala Kika.

,,Nechajme túto záležitosť dvoch ľudí len medzi dvomi ľuďmi." Snažila som sa to zahrať do outu.

,, Myslíš si že Max sa Nikovy nepochválil že si ráno poriadne vrzol?" Zasmiala Em.

,,Tak to si budú mať obaja čo rozprávať." Prezradila som.

,, Každý má za sebou ranný sex len mňa to obišlo?" Sklesnuto sa pýtala Kika.

,,Mathew nieje tak aktívny?" Spýtala sa Em.

,,Ponáhľal sa do hotela. Neskoro vstal." Povedala Kika.

,, Musíš ho skôr zobudiť." Povedala som a odpila si z čokolády. Aj keď o tom budení to bolo dnes ráno opačne.

,,Zaspala som ." Povedala a v zápätí jej prišla sms od Mathewa.

S Em sme si všimli že sa začervenala a pousmiala sa.

,, Čo píše?" Vyzvedala Em.

,,Mám na teba chuť." Šepla som. Vždy sme sa navzájom takto všetky doberali. Začali sme sa smiať ako bláznivé.

,,Nie, večer chce ísť do Hamburgu." Povedala.

,, Vidíš, ešte že to hovoríš. Musím dokončiť tri izby. " Začala som a hneď na to som sa zasmiala.

,, Ideš na zápas?" Spýtala sa Em.

,,Asi áno ale idem s našimi. Prídu zo služobky tak nech si trocha oddýchnu." Povedala som ,,Aj keď viac by si oddýchli doma. "

,,Nechaj ich doma a poď so mnou na aute. Aj ty Kika." Navrhla Em.

,,No uvidím, cesta trvá 4 hodiny, to by sme išli v sobotu asi..." rátala som v hlave. 

,,Hrajú o 18:30 , takže keď tak počítam mínus štyri hodiny a plus hodina rezerva..." hovorila Em.

,,13:30" ozvala sa Kika. ,,Idem s vami." usmiala sa. 

Všetky sme sa usmiali.  Boli sme spokojné, opäť to bude babský výlet. Už len oboznámiť našich. Myslím že by bolo naozaj rozumné nechať ich doma, predsa budú unavení.

,,Kde si?"  ozval sa do telefónu Nik.

,,S babami sme vybehli do cukrárne, potrebuješ niečo?"  spýtala som sa ho.

💞Happy End? 💞 /DOKONČENÉ/Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora