.10.

179 9 0
                                    

Puberťáci

-Ahoj. Áno v poriadku som prišla! 😂-

Zasmiala som nad sms. Písala som mu o 24 hodin neskôr. 
Hneď na to odpísal.

-To mi píšeš teraz? Bola si na zápase? 😃😃-

-Nenašla som si akosi na teba čas, 😕 😁-

Po tomto som telefón odložila.

22:00

Po horúcej sprche som si prečítala jednu stránku z knihy. Chcela som ju už dočítať, no strašne som bola unavená a zatvárali sa mi oči. Znovu som nič nerobila a bola som unavená. 

Pondelok 6:50

Po ťažkom vstávaní som sa dotrepala do kuchyne. Mama ani otec už doma neboli.  Takže som sa rýchlo najedla a ponáhľala sa do práce, po ceste som si kúpila kávu a dnešné noviny.  Zastavila som auto pred vstupom kde som odparkovala. Chvíľlu som si čítala noviny a popíjala kávu.
O pokoji som si čítala keď sa otvorili dvere na aute a Nik nastúpil.  Sama som sa čudovala čo tu robí.

,,Ahoj!" usmial sa.

,,Ahoj, čo tu robíš?"

,,Som prišiel za tebou, chcel som ťa vidieť!"

,,Niesom žiadny výstavný kus!" prevrátila som stranu na novinách.

,,Pre mňa áno! Už máš ten byt?" 

,,Tak pre teba som len nejaký kus?" odtrhla som pohľad od novín.

,,Nie, tak som to nemyslel, máš dnes voľno?"

,,Mne to môže byť vlastne jedno ako si to myslel. Mám dnes voľno, som vlastne sama doma. Prečo?"

,,Či by sme niekde nešli.." rozmýšľal kam.

,,Poznám jeden výhľad na Berlín. Vysoko pri lesoch. Veľa ľudí tam nechodí, chodievam tam niekedy sama, keď potrebujem kľud! Nepojdeme tam?"

,,Ty sa vyhýbaš každej spoločnosti!"

,,S tebou ísť do spoločnosti, je horšie ako chodiť do spoločnosti v spodnom prádle!"

,,Určite to nieje také hrozné!" pokrútil hlavou. Priblížil sa ku mne a dlaňou si ma pritiahol bližšie k sebe. Pobozkal ma, pekne pomaly a dôsledne.

,,No tak teraz už to nieje také zlé!" usmiala som sa a ruku som mu položila za ľavé ucho.

,,Takže, dnes môžeme ísť aj na prechádzku o 12:00 po námestí?"

,,Tak to určite nie!" zasmiali sme sa obaja.

,,Musím už ísť, blíži sa tréning! Potom prídem za tebou, čo s tým bytom, mám ti doniesť ďaľšiu kávu?" pozeral sa na takmer prázdny pohár položený na svojom miestie v aute.

,,Nie vďaka, dám si horúcu čokoládu s nášho automatu!" zasmiala som sa. 

,,Tak už by som mal ísť!" pousmial sa a pozrel sa na mňa. Ja som sa pozrela na hodinky. 7:30.

Písala mi Kika že či by som pre ňu neprišla. Ako som dočítala sms spýtala som sa ho.

,,Chceš odvoz?" pozrela som sa na neho keď som hodila mobil pod ručnu brzdu. 

,,Máš čas?"  spýtal sa.

,,No inak by som sa ťa nepýtala, idem po kolegyňu!" povedala som a naštartovala som.

,,Tak fajn, potrebujem odvoz!"

,,Stále nechápem čo si tu robil keď máš tréning."

,,Chcel som ťa vidieť, včera som ťa nevidel. Presnejšie si sa neozvala!" poznamenal. 

💞Happy End? 💞 /DOKONČENÉ/Onde histórias criam vida. Descubra agora