Tréning
14:40
Nasadám do svojho auta a spoločne so mnou aj Emily.
,,Uvidíš, je to mega sexy, napnuté svaly, napnuté telo... Aj niečo iné!" vyvíjali sa u nej hriešne myšlienky.
Šťuchla som ju do ramena, aby prestala nad tým rozmýšľať.
Parkujeme pred tréningovým ihriskom. Sneh sa roztopil a celý Berlín zahalila celodenná hmla.
Sadli sme si na menšiu tribúnu hneď pri zábradlí. Chvíľku sme si počkali, no nakoniec prišli všetci. Nik kráčal s Maxom. O niečom sa vážne rozprávali. Keď nás Max zbadal obajaja sa na nás pozreli. Nik sa doširoka usmial. Poslal mi zvdušnú pusu.
,,Ale ale... Čože je toto?" usmievala sa Emily.
,,Netuším sama!" usmievala som sa od ucha k uchu. Nechápala som kde som nabrala energiu, ktorá mi ráno veľmi chýbala.
Dali si tri koliečka okolo ihriska, nasledoval poriadne dlhý strečing. Dosť som sa čudovaala, pretože u mňa to trvá maximálne tri minúty. Kým tréning pokračoval, rozhliadla som sa po okolí. Kým ja som tam vyzerala úplne jednoducho, obyčajne, ďaľšie dievčatá vyzerali ako bábiky, niektoré vyzerali ako figuríny, iné zase vyzerali lepšie. Niektoré vyzerali úplne v pohode.
Prestala som sa obzerať. Pri poslednom pohľade som si všimla Karin. Mala som veľmi nepríjemný pocit, zabíjala ma pohľadom. Nespustila zo mňa očí. Kde som sa pohla bola mi v pätách. Znovu som upriamila pohľad na Nika, a myslela som zas a znovu na to ako mu stale parazituje v živote.
Celkom sa snažil, bol na každej lopte, dokonca sa mu podarilo streliť aj jeden gól. Všetci sa po ňom radostne vešali. Prišlo mi to veľmi vtipné ako všetci vrieskajú a skáču po sebe.
Prešiel tréning. Čakala som spolu s Emily v aute, kým sa osprchujú.
Nemusela som sa ani tak moc pozerať po okolí, aby som si nevšimla Karin, ktorá podľa všetkého čakala na Nika. Zasmiala som sa nad tým.
,,Presadnem si do zadu, uvoľním Nikovy miesto! " poznamenala Emily.
Vedela som že to nespravila len kvôli Nikovi, ale hlavne kvôli sebe a Maxovi... Chceli mať súkromie, čo bolo viac než jasné.
Pozerala som sa na dvere, z ktorých podľa všetkého mal výjsť Nik. Stála pri nich Karin, a netrpezlivo už čakala.
Všimla som si ako sa potešila keď vyšiel. Nepočúval ju čo mu hovorí a pokračoval ďalej. Nakoniec mu však povedala niečo čo ho donútilo zastaviť. Z celej sily si ho pritiahla k sebe a pobozkala ho na pery. Hneď sa odtiahol pretože vyšiel z dverí Max.
Povedal jej niečo a odišiel spolu s Maxom. Všimol si že sa pozerám tým smerom. Emily to nevidela pretože si pozerala topánky k šatám na ples.
Pustil Maxa aby mohol prejsť k zadným dverám a potom nastúpil aj on.
Pohľad Nika
Celý natešený, vyvoňaný som sa konečne tešil za Rose, veľmi ma potešilo že sa prišla pozrieť a prijala moju ponuku. Vychádzal som zo šatne a pozdravil všetkých chalanov. Dohadoval som sa ešte s Fabianom o nedeľnom zápase čo hráme doma proti Dortmundu. Max akurát vychádzal so sprchy s uterákom zaviazaným okolo bedier. ,,Čakám ťa, tak makaj!" upozornil som ho a rozpraval sa ďalej s Fabianom. V nedeľu bude mojou stopérskou dvojičkou. Veľmi dobre som sa s ním vedel o všetkom porozprávať. Tréner si zakladal na dobrých, kamaratskych vzťahoch. Všetci sme si sadli. No každý si našiel tú svoju dvojičku. Ja som mal Maxa. Asi to bol môj BFF alebo ako to tie dievčatá nazývajú.
Bol to naozaj kamarát. No teraz mu to vážne trochu trvalo. Vyšiel som vonku na vzduch, kde ma čakal môj miláčik Karin.
,,Parádne ti to dnes išlo..."
,,Vriťolezka!" pomyslel som si v hlave.
,,Neskočíme dnes niekde?" nadhodila.
Musel som ju presvedčiť že ma už nezaujíma jej exstitencia tak ako ona sama. Vykopol som ju zo života hneď ako mi oznámila že so mnou viac nechce byť, pretože si myslí že sa flákam s kurvami. Čo pravda absolútne nebola. Nechel som pátrať odkiaľ to mala. Uberalo by mi to potrebnú energiu. Štvalo ju že ma to nezaujíma. Jedneho dňa si ju karma našla. Našiel som ju u nej v byte, keď som si prišiel pre posledné veci. Užívala si v trojke s nejakými chlapmi. Odvtedy ju upozorňujem že viem byť naozaj nebezpečný.. Hlavne pre to pretože ju mám odfotenú. Niesom nejaký pedofil, ale zadné dvierka má každý. Nevie o tom že to mám.. Keby som bol naozaj sviňa zverejnil by som to... Aby svet videl aká je a ako sa tvári. Zruinovalo by jej to život.. Rodičia by ju znenávideli.
,,S tebou už neskočím ani ma minútovu prechádzku zlatko, tak buď taká láskava prestaň nám dvom s Rose zavadziať vo vzťahu, a prestaň nám paralyzovať život. Myslíš si že som taký sprostý že neviem o tom že ten bacil u novinárov si ty? Daj mi pokoj, inak ťa udám za obmedzovanie súkromia, a zverejním to čo by si v živote nechcela..." naozaj mi už liezla na nervy. Nielen mne, ako mi povedala Rose že prišla za ňou do práce vedel som že bude snoriť.
Pritiahla ma k sebe. Našťastie mi stihla olíznuť len peru. Rýchlo som si ju utrel do rukávu, tú stoku nemôžem cítiť, nikde na koži. Akurát ma zachránil Maxik, ktorý vyšiel.
,,Daj mu vážne pokoj Karin, isto budeš mať viac problémov ako si chcela." povedal jej Max.
,,Opováž sa ešte parazitovať, zrátam ti to tak že budeš chodiť po kanáloch!" nebol som také prasa, ale keď niekto nevie poslúchnuť na prvý raz a poriadne treba mu to pripomínať takto.
,,Olízla mi peru..." nadhodil som keď sme odchádzali.
,,Videla to?" spýtal sa Max.
,,Obávam sa že áno.."
,,Musíš jej to povedať, všetko, inak jej to povie ona.. A ver že jej nepovie ako to bolo naozaj..." povedal Max.
Púšťal som ho aby prešiel k zadným dverám.
Nevedel som, ako sa mám správať. Vedel som že to Rose videla, a že to videla hlavne z tej horšej stránky. Nevedel som či ju mam po príchode pobozkať alebo len pozdraviť. Nasadol som do auta...
Pohľad Rose
Nebol to môj problém, bol to jeho problém. ,,Ahojte!" ozvala sa Emily zo zadných sedadiel keď ich videla nastupovať.
,,Ahojte." sucho som pozdravila.
Tiež pozdravili. Pozrela som sa do spätného stredného zrkadla. Emily a Max sa už venovali naplno sebe.
,,Ako sa ti trénovalo?" spýtala som sa ho, pretože vyzeral veľmi unavený, zničený, nie fyzicky ale psychicky.
,,Mne celkom dobre, dnes sa mi darilo, čo hovoríš na tréning ty?"
,,Iné ako s vami vo fitku!" pousmiala som sa.
Pozvyšok cesty sme len mlčali. Vysadila som Emily a Maxa pri ich paneláku, ďalej som pokračovala k Nikovmu paneláku.
Stále bolo ticho.
,,Môžem ti to povedať? Všetko vysvetliť ako to od základu bolo?" prosil o šancu. Nevedel čo má očakávať. Tak ako ja som nevedela čo mu mám povedať.
,,Neviem či... " zastavila som auto na parkovisku ,,Môžeš..."
,,Poď prosím......
Už sa to začína, tak dúfam, že sa vám to páči. A.D.
VOCÊ ESTÁ LENDO
💞Happy End? 💞 /DOKONČENÉ/
Ficção AdolescenteBola to náhoda alebo osud? Po berlínskom útoku sa v nemocnici ocitla 20 ročná Rose. V tom čase tam mal sestru jeden z futbalistov z tamojšieho tímu. Čo sa však stane ak sa rozhodne darovať jej krv? Čo sa stane po tom ako to Rose zistí?