•|Chcem sa vám ospravedlniť za dlhú neaktivitu ale bola som týždeň preč a po návrate sa zas nakopili písomky v škole, už sa zase raz dá dýchať takže znova píšem.|•
U rodičov
,, Dobré ránko." Široko sa usmial keď si všimol, že som sa zobudila.
,, Dobré, koľko je hodín?" Spýtala som sa a prevalila som sa na bok.
,,7:29" usmial sa. Bol taký krásny, žiaril. Doslova a do písmena bol krajší.
,, Prečo tak žiariš?"
,,To by si ty mala vedieť."
Červenám sa. Hneď na to som sa zasmiala. Spomenula som si na včerajšiu noc.
,, Čo bude dnes?"
,,Dnes môžeme ísť kam chceš."
,, Čo taká prechádzka v mestskom parku?" Čakala som kým odpovie.
,,Ty chceš ísť na verejnosť? To sú mi veci. " Posadil sa a prekvapene krútil hlavou.
,,Tak ostaňme tu alebo poďme ku mne, potrebujem ešte trocha upratať kým prídu naši."
,, Čo tam prosím ťa chceš upratovať, keď si celý týždeň nebola doma."
,, Máš pravdu, dnes spíme u mňa" Premýšľala som ,,o 17:00 pôjdeme ku mne, ja poupratujem, a potom budeme film pozerať."
,, A potom?" Priblížil sa ku mne. Začal ma bozkávať.
,,A potommmm."
,,No?"
,,Potom si budeme čítať z mojej obľúbenej knihy." Zasmiala som sa.
Prekvapene odtiahol ďalej tvár od tej mojej, ale až moc rýchlo pochopil čo myslím.
,,Ja som to vedel ty líška." Začal sa usmievať a šteklil ma. Prevalil má na chrbát a pre istotu aby som mu neušla má privalil svojím telom. Tá jeho pokožka bola taká jemná a mäkká, príjemná na dotyk. Pohladila som ho po chrbte a následne som ruku vložila do jeho už dlhších vlasov. Keď som ruku opäť presunula na chrbát, prerušil bozkávací maratón a začal sa smiať.
,, Vieš ako to šteklí keď mi tak jemne prechádzaš po chrbáte?"
,,Nie."
,,A chceš to vedieť?"
,, Čo si myslíš?"
,,Ja neviem ale ja ti to ukážem." Ľahol si na bok. Prstami mi jemne prechádzal po boku od ramena, až po bedrové kosti. Začala som sa smiať, už keď bol na rebrovej časti.
,,Takto isto sa cítim ja. Takže už vieš ako ma to vyrušuje." Pousmial sa a chcel pokračovať v rozpracovanej robote. No potom. ,,Čo také raňajky u Tiffanyho?" Pýtal sa.
,,To je kto?
,,Ja tiež neviem, ale videl som to raz v telke."
,,Aha, a čo to pre mňa znamená?"
,, Že sa sexy nahodíš, pôjdeme na raňajky, potom na prechádzku, a potom ťa niekomu predstavím."
,, Mám sa báť?"
,,Nie sú to dvaja sympatický, úžasní ľudia."
,, Rodičia?"
,,Ty si ale rýchla, škoda, že si včera nebola taká rýchla." Znova má podpichol.
,, Ale, nemáš sa na čo vyhovárať." Zasmiala som sa a pyšne som vstala z postele a nahá prešla do kúpeľne kde som mala veci.
Akurát som si už obliekala tričko keď si prišiel Nik po tepláky a tričko čo mal hodené pri mojich veciach. Ja už som bola na odchode.
KAMU SEDANG MEMBACA
💞Happy End? 💞 /DOKONČENÉ/
Fiksi RemajaBola to náhoda alebo osud? Po berlínskom útoku sa v nemocnici ocitla 20 ročná Rose. V tom čase tam mal sestru jeden z futbalistov z tamojšieho tímu. Čo sa však stane ak sa rozhodne darovať jej krv? Čo sa stane po tom ako to Rose zistí?