55

146 10 3
                                    

Vidím že máte čo to za sebou.

Keď si všimol, že moje ruky smerujú k trenkám chytil mi ich. Opäť zaklonil hlavu tak aby ma videl. Bozkával moje pery. Keď ma však začali bolieť nohy preskočila som operadlo sedačky a ľahla si k nemu.

Znovu som ho chcela donútiť k ďalšiemu kolu. Stále som nemala dosť. 
Moje dlane opäť mierili k jeho rozkroku. Nečakane ich znovu zastavil. ,,Ty si dnes ale nadržaná..." Pokrútil hlavou.

Usmiala som sa a ľahla som mu na rameno. ,,Som rád že si si uvedomila moju hrozbu. Snažím sa ťa chrániť a ty sa tomu brániš." pousmial sa a obzrel si môj krk. ,,Koniec koncov aj tak si už zaspala pri tom prvom kole, a nestihla si ani moje vyvrcholenie." Povedal povýšenecky a postrapatil si vlasy. 

Vedel, že ma teraz zahanbil. Nič som nepovedala len som ležala na jeho ramene. No však ani ja som sa počas akcie pred pár hodinami nenudila. Tiež som našla zopár svojich značiek. V duchu som sa pousmiala nad tým aký je to narcis. Možno sa ešte nevidel v zrkadle.

Otočil sa ku mne. Aby ma potešil povedal ,,ale bolo to..." Premýšľal.  ,,Sám som neveril že to všetko.."

,,Že to všetko." Nestihla som dopovedať pretože ma umlčal bozkom. Zahryzol do dolného vankúšika pier, z ktorého mi znova vytiekla krv. Pery už boli opuchnuté a takmer celý dolný vankúšik dohrýzený.

,,Si krásna." Ležal pri mne a očami si premeriaval moje telo. 

Opäť sme sa začali venovať sebe a ignorovali sme televíziu a rádio a všetky zvuky naokolo. Všetko bola odrazu  odlišná dimenzia od tej naše. Len ja a on sme boli na tej spoločnej vlne. Pomedzi bozky sme sa obaja smiali. Prevaľovali sme sa cez celý  gauč. Neriešili sme čo sa deje naokolo.

Boli sme tak ponorený do seba, do svojich dotykov, bozkov, že sme nestihli zaregistrovať kedy prišla Lea.

,,Vidím že už máte čo to za sebou." Povedala nahlas.

Ani jeden z nás nereagoval iba sme sa zasmiali.

,,Bratček si naozaj nechutný." Odišla znechutená. Alebo sa len tak tvárila. Pretože o pol minútku sa vrátila aj s pohárom vody. No čo len mohla s ním spraviť? Nie smädná určite nebola.

Áno presne. Schytali sme 3 decilitre ľadovej vody. Na to sme sa obaja rozosmiali. ,, Áno sestrička? Potrebovala si niečo?" Odtrhol odomňa pohľad a konečne sa na ňu pozrel.

,,Nechajte si tieto vaše orgie na večer a v tvojej izbe dobré?"

,, Naša izba momentálne nieje k dispozícii je celá mokrá a toto tu už tiež." Posadil sa a hodil na mňa deku. Znovu sme sa začali smiať. Vedel že moje prvé stretnutia s Leou neboli veľmi najlepšie, a tak ma radšej  zakryl dekou. 

,,Dobre vy sexuálni maniaci. Ideme do kina." Povedala Lea, pozrela sa na mňa ,, Naše prvé stretnutia nedopadli podľa našich predstáv takže to pekne napravíme."

,,Fajn, ja súhlasím výborný nápad." Usmiala som sa, a pritiahla som si deku bližšie k telu pretože voniala po Nikovi. ,,A čo to bude?"

,, Ešte je stále zimné obdobie takže, ľadové kráľovstvo."

,,To mám ísť na rozprávku?" Spýtal sa Nik.

,,Presne tak ideme na rozprávku. A ty tam ideš tiež.." povedala nekompromisne.

Zasmiala som sa mu. ,, Čo sa ti nepáči na rozprávke?"

,,To nedávajú niečo iné?" Spýtal sa.

,, Dávajú erotické, komédie a horory." Pozrela sa na nás oboch ,, Erotiky ste vy na dnes už mali dosť, ako som si stihla všimnúť, vaše oblečenie a správanie vás prezrádza, ja horory nepozerám a predpokladám ani Rose."

,,Vynechala si komédie."

,,Ak ťa bude viac baviť erotická komédia ako rozprávka tak si o tebe pomyslím nepekné veci.."

,,No, vieš Lejka, už mám toľko rokov aby som si mohol pozrieť tú erotickú komédiu a rozprávku prenecháme detičkám dobre?" Milo sa usmial. Všimla som si Leine podráždenie pri oslovení Lejka.

Zabávala som sa na tom ako sa tí dvaja dokážu doberať, a hádať sa aj hodinu kvôli blbostiam.

,,Fajn, ako chceš, erotická komédia.
Takže ide aj Erik." Usmiala sa.

,, Ani on nechcel ísť na rozprávku." Povedal jej.

,,No a? Je to chlap. Akého chlapa by bavila rozprávka?"

,,Tak prepáč a ja som akože čo?"

,,Ty si môj brat, a kam chcem ísť ja, tam pôjdeš aj ty, na niektoré miesta so svojou frajerkou, na niektoré bez nej, na niektoré budeš potrebovať jej súhlas." Povedala ,, Kino je o  19:00"

Nahnevane skrížil ruky na prsiach a opäť napnul svaly. Bol zlatý. Bol sexy.

Lea prešla do kuchyne.

,,Dobre ty ideš jesť ja si dokončím svoju prácu. " Povedal Lei a vrhol na mňa nadržaný pohľad. 

Zľakla som sa ho a začala som utekať. Naháňačka po celom byte a následné spoločné stretnutie v spálni. Nič erotické sa však nedialo. Obaja sme sa obliekli. Najprv on, a ja som ležala už len na vlhkej posteli a pozorovala som ako si vyberá outfit.

Bolo to zaujímavé. Tajomné. Nikdy by som nečakala, že sa tu niekedy objavím, tu v jeho posteli.

,, Mám jednu otázku."

,,Pýtaj sa." Stále pozeral do skrine plnej oblečenia.

,, Keď budem zakresľovať prerábku tvojho bytu, mám pridať aj  izbu  pre Leu alebo..."

Otočil sa o 180 stupňov. Znova si ma celú obhliadol. ,, Možno že nie. Veď ona to pochopí, koniec koncov má svoj byt, tu len občas prespáva. " Povedal a keď to vyslovil samému mu to prišlo čudné. ,, Dobre tak často tu prespáva, ale to len pre to, že sa jej nechce ísť do svojho bytu." Pousmial sa a opäť sa otočil k skrini.

,,Dozvedela som sa o prespávaní tvojej sestry ale nedozvedela som sa či jej mám spraviť izbu."

,, Počkaj idem sa jej spýtať." Odišiel aj v trenkách v ktorých tu pobehoval celý večer.

Ja som sa poobliekala kým on prišiel.

,, Ževraj nemusíš, veď keby niečo, vyspí sa na gauči."

,,Okay, idem do kuchyne." Otočila som sa od okna a chcela prejsť okolo neho.

,, Počkaj ešte." Na poslednú chvíľu ma chytil za ruku. ,,Chcem ich ešte cítiť,...

💞Happy End? 💞 /DOKONČENÉ/Where stories live. Discover now