Prechádzka
,,Tak chalani, veľa šťastia v Štuttgarte. Budem na vás myslieť!" pousmiala som sa.
,,Ďakujeme." ozval sa Max zo zadnej sedačky. ,,Idem ešte vonku, tak vy sa zatiaľ rozlúčte holúbkovia..." pousmial sa Max.
Pohľad Nika
Bol som rád že to pochopil že sa chcem s ňou rozlúčiť osamote bez ďaľších očí. Prizávam sa. Bude mi chýbať, viac ako som čakal. Niečo mala, niečo čo som hľadal už veľmi dlho, nebola rovnaká ako ostatné. Bola iná. Áno to môžem povedať na každú, no Rose bola výnimočná. Výnimočne krásna, úžasne telo, úžasná povaha, úžasné pery, ktoré som rád bozkával. Miloval som jej dotyky. Ako nálhle sa ma dotkla zacítil som mierne brnenie celého tela. Jej dotyky mi spôsobovali na koži ale aj v hlave šialenstvo. Myslel som, že zošaliem ak ju nepobozkám do minúty.
Už smutnejším pohľadom sa na mňa pozrela. Bola roztomilá. ,,Miláčik!" nadvihol som obočie a pritiahol si ju k sebe.
,,Vidíme sa v nedeľu!" pobozkal som jej hornú peru. Chcela sa vrhnúť na tie moje pery tak ako ja na tie jej. ,,Drž sa, a neuteč mi keď budem preč!" znovu som ju pobozkal, na pery, na nos. Hneď sa zasmiala. Ja som sa potešil. Našiel som miesto, ktoré bolo jej slabým miestom.
Pritiahla si ma bližšie. Olízla a pobozkala mi krk. Mal som pocit, že z toho zošaliem. Ona mala moje slabé miesto a ja jej. Boli sme si rovní. Pozledný bozk na čelo a odchádzam.
Posledný krát vidím biele športové BMW, počul som ako si pridala pesničky. Pousmial som sa nad tým.
,,Nik, kde si toľko..." nervózne postával pri dverách Max.
Nemal som dôvod mu odpovedať. Všimol som si ako si ma Max premeriava.
,,Ty si hotový!" zasmial sa.
,,Hlavne že to ty vieš!" pobúchal som ho po ramene.
,,Už vie o tom že ide s tebou na ples?"
,,Nie, ešte som jej o tom nepovedal."
,,Kedy jej to chceš povedať ty pako?"
,,Neviem, neviem či pôjde, ona sa bojí novinárov, neznáša novinárov!"
,,S ňou sa musím viac kamarátiť!"
Šibalsky sa zasmial Max ,,Kedy jej to chceš povedať? Bozkávate sa ako Angelina Jolie a ten jej makeupový fešák, prosím ťa, hlavne jej to povedz!",,Šaliem!" zúfalo som sa posadil na lavičku vedľa skrinky.
Max sa na to zasmial a prisadol si ku mne. Položil mi ruku na rameno a povedal ,,A to ste ešte spolu nespali, keď sa spolu vyspíte ty nebudeš týždeň spať, pretože budeš z toho v šoku, pozri, ja som taký stav mal pri Emily. Kým nedošlo k prvému sexu, mal som len pocit že zošaliem, ako sme sa spolu vyspali, v hlave som si vypisoval prihlášku na psychiatriu, budeš to mať pred sebou celé dni, dotyky, vzdychy, bozky. Ten náš život je tak krásny!!" potľapkal ma po ramene.
Hlavu som si oprel o skrinku a hľadel zúfalo na strop. Max si hodil kopačky do tašky a sadnul si ku mne. Usmieval sa ako debil, hneď som vedel že myslí na sex. Zúfalo sme sedeli obaja vedľa seba a pozerali do stropu. Kým nedorazil John. Prekvapivo sa na nás pozrel a zasmial sa. Postavil sa oproti. Keď si všimol ako sa usmievame, smial sa aj on, škoda že nie zaľúbene, videl nás ako bláznov. ,,Vy čo tu robíte?"
,,Jeho nerieš, má myšlienkový sex, a ja som na prášky." pousmial som sa.
,,Dobre, koniec." tleskol nahlas John. ,,Ideme, zoberte si tašky, sadnete si do autobusu a tam si rozmýšľajte nad čím chcete.." vyrušil nás. Vďaka nemu sme sa vlastne zobudili z tranzu. Nasadli sme do autobusu. Do uší som si strčil bezdrôtové sluchátka a zavrel som oči.
Zobudili ma až pri letisku. Porobili sme čo sme mali a nastúpili do lietadla.
Pohľad Rose
Dorazila som domov o 18:40. Prezliekla som sa do niečoho pohodlného a čakala kým Alex prinesie Elu. ,,Dnes sestrička, dnes mám najkrajší deň.." hovoril s elánom v hlase. Vedela som že myslí na sex.
,,Ja sa idem s malou prejsť, tak buď taký milý a dovrzaj do 22:00 pretože ma zajtra čaká náročný deň." usmiala som sa.
,,Ako sa ti zažiada!" podal mi malú, zavesil mi tašku na plece a zmizol ako prd vo vetre.
Kočík som zniesla po schodoch vonku a tam ju doň uložila. Našťastie to nebolo zlé dieťa, pretože pri mne neplakala často! Dorazila som k námestiu kde ma čakal Mathew. Prešli sme hory doly, Ela počas prechádzky zaspala.
,,Čo ty a vzťahy?" Spýtala som sa ho.
,,Nevyhľadávam dlhodobý vzťah, skôr som na jednorázovky, sex a koniec, možno sa mi to raz pomstí, a možno ma tie ženy upália, a možno časom ma to prejde."
,,Takže mňa si chcel len využiť? Ty si ale kocúr..." pokrútila som hlvou ,,Ešte že som neprišla.." zasmiala som sa.
,,S tebou by to bolo iné, si krásna, a neodvážil by som sa s tebou vyspať, pretože také ženy ako ty sa nezneužívajú, také musíš milovať.. Naozaj by som ťa nepretiahol, jednoducho chcel som vedieť ako zareaguješ. Veľa dievčat keď sa dozvedelo aké mám tučné konto, vyzliekali mi nohavice, ty si to nespravila.."
,,Pretože aj keď nikoho nehľadám, som zamilovaná!" vyletelo mi z úst. Prekvapene som sa zatvárila čo som to vlastne povedala.
,,Poznám ho?" spýtal sa.
,,Nepoviem ti nič, prepáč, nemôžem predbiehať.." usmiala som sa na neho.
,,Máš krásny úsmev.." zasmial sa. ,,Rovnako ako ja!" tváril sa nenápadne, akože nevedel od koho to vyšlo.
Vrátili sme sa o 20:30. Rozlúčili sme sa na námestí a šťastne sme aj s malou Elou dorazili domov.
Myslela som si že Alex znovu dorazí plný elánu. No keď som ho videla medzi dverami, hneď som vedela že niečo nieje v poriadku.
Z celej sily tresol dverami.
,,Čo má toto znamenať?" ukázal mi mobil, bola som tam ja a..... Počkať to je Nik. Pane Bože, to je, boli sme na obrázku nejakého článku. Na obrázku sme sedeli v mojom aute. Našťastie nás neodfotili pri bozkávaní. Na tej fotke sme akurát čakali na zelenú na semaforoch. Obaja sme sa na seba pozerali a usmievali sa na seba.Pod obrázkom bol nápis.....
YOU ARE READING
💞Happy End? 💞 /DOKONČENÉ/
Teen FictionBola to náhoda alebo osud? Po berlínskom útoku sa v nemocnici ocitla 20 ročná Rose. V tom čase tam mal sestru jeden z futbalistov z tamojšieho tímu. Čo sa však stane ak sa rozhodne darovať jej krv? Čo sa stane po tom ako to Rose zistí?