56

128 11 2
                                    

V kine

,,Chcem ich ešte cítiť, pred tým než výjdeme na verejnosť a budeme za slušných ľudí aj keď dnes sa už za nich nepokladáme." Dlane mi položil na krk a pery spojil s tými mojimi.

Po chvíli olizovania sa (:D) sme prestali. On ostal ešte v izbe a obliekal si to čo si vybral, a ja som už bola pri Lei.

,,Rose, toto je Erik, Erik, toto je Rose, Nikova frajerka."

,, Teší ma." Široko sa usmial a podal mi ruku. Pobozkal ma na oba líca.

,,Hohoho, kroť sa s tým bozkávaním, to je moje." Majetnícky ma najprv buchol po zadku a nakoniec ma pred ním pobozkal.

,,Ale inak vitaj kámo." Zasmial sa Nik. Kamarátsky si tľapli.

Lea rovnako ako ja nechápala Nikovo správanie sa. 

Kráčame peši k jednému z miestnych kín. Kupujeme lístky a usádzame sa na miesto s číslom ktoré máme napísané na lístku.

,,Dúfam že si rada že som prosil o erotickú komediu. Pri rozprávke by som sa venoval viac tebe ako pozeraniu." Šepol.

,,Teraz to bude inak?"

,,Je to erotická komédia. Čo myslíš čo budem asi robiť?"

,,Nebudem vyzvedať." Zahrala som do outu. Sedeli sme v nasledovnom poradí z ľava do prava Nik, ja, Lea, Erik. Boli spolu veľmi zlatí, a taktiež im to veľmi pristalo.

,, Môžem ťa držať aspoň za ruku?" Spýtal sa.

,, Nechceš sa dotknúť iného miesta?"

,,Ty si zas nadržaná." Chytil ma za ruku a preplietol si so mnou prsty. Moju dlaň si pritlačil k perám. A istú chvíľu to tak aj nechal.

Tieto naše eroticky nadržané výrazy sme si menili do chvíle kým si k nemu neprisadi dve dámy tipujem tak do 18 rokov.

,, Pomôž mi prosím." Šepol tichšie ako doteraz.

,, Čo akože čakáš že spravím? Veď ty máš rád ženskú spoločnosť."

,,Ale len tú tvoju. " Opäť si ma prehliadol aj keď na mňa dopadalo svetlo len z plátna kde už premietali reklamy na ďalšie filmy.

,,Naozaj?" Spýtala som sa ho.

,, Seriózne vážne zlatko."

,,A čo mám spraviť?"

,,Presadni si so mnou."

,,To bude nápadne."

,,Tak poďme na wc, a keď sa vrátime nenápadne sa vymeníme."

,,Nie, prestaň, ty to zvládneš."

,,Ak nie?"

,,Ale zvládneš, ja ti verím." Usmiala som sa naňho a pobozkala som ho.  Potom čo som sa chystala znova sa pohodlne usadiť, som si všimla tie dievčatá, ako sa zatvárili. Opäť som ho pobozkala. Chytil ma za krk a všemožne chcel pokračovať, ale ja som mu to už nedovolila.

,,Neodídeš cez film na wc však?"

,,Nie prečo?"

,,Len tak. Či sa nevymeníme potom " Stlačil moju a jeho dlaň viac dokopy a opäť pobozkal tú moju, tak aby si to baby všimli.

Vedela som že bude vystrájať počas filmu. 

Neustále má okato obchytkával. Neboli sme však sami. Aj Lea a Erik vystrájali a narozdiel od tých našich dotykov sa snažili byť nenápadný. No ja si všimnem všetko, ruku stúpajúcu stále vyššie po jej a jeho stehne. Jednoducho mne nič neujde. 

Z kina sme vyšli všetci v dobrej nálade a zhodli sme sa na neskorej večeri. Zastavili sme sa v reštaurácii kde si každý objednal podľa toho na čo mal chuť.

Lea mi stihla počas večere porozprávať o všetkom čo s Nikom vyvádzali keď boli malí. Aký Nik bol, a ako sa zmenil na namysleného futbalistu.

,, Veľmi sa vtedy zmenil, myslel si že bol kráľom, naši mu všetko povolili, a mne všetko kvôli nemu zakázali, kvôli nemu som mala program na sobotu alebo nedeľu lebo Nik mal zápas." Otrávene povedala.

,, Môžeš byť rada, keby si nechodila na moje zápasy, našla by si si lúzra, teraz sa pozri na Erika, a povedz si že si rada že si bola na mojich zápasoch."

,,No, u nás to bolo podobné akurát že so mnou, ale nepokladám sa za namysleného." Povedal Erik a pozrel sa na Leu.

,, Chýba nám tvoja rodinná situácia." Povedala Lea.

,,U nás to bolo chabé, síce s bratom mám výborný vzťah, aj na diskotéky som chodievala, ale keď prišlo skúškové v škole postupne to prestalo, až po výške, to bola iná párty." Povedala som. ,, A ako zázrakom soboty sa u nás upratovalo, večer diskotéky, alebo voľno a v nedele zase v kostole a potom s rodinou, alebo bratové hokejové zápasy. No na rozdiel od teba" pozrela som na Leu ,,ja som tam rada chodila."

,,Vidíš, to mám ja ale frajerku." Usmial sa a ruku mi obmotal okolo ramien.

,,Hej boli tam pekní chalani." Zasmiala som sa.

,,Ty rebel." Povedal Erik ,, vieš že som si to aj myslel?" Pousmial sa.

Erik sa veľmi aktívne zapájal do debaty. Na pár minút nám ústa zapchalo jedlo, no potom sme sa opäť rozhrkútali. Nakoniec nás až čašníčka prišla upozorniť že o pár minút zatvárajú.

Všetci sme zaplatili a pešo smerovali k Nikomu bytu.

Cesta domov bola celkom zábavná.  Znovu sa rozprávali zážitky z detstva.

,, Dobre, tak my sa lúčime my ideme k Erikovi." Povedala Lea.

,, Čo blazniš? Veď poďte ešte ku mne."

,,Vy sa venujte sebe." Usmial sa Erik

,,Dnes sme sa už sebe venovali, ale neuškodilo by ďalšie kolo " šťuchla som do Nika a olízla som si pery.  Sama som ostala prekvapená čo som to vlastne povedala.  Takéto niečo sa mi pred tým vôbec nestalo. 

,,Zlatíčko, nevyjdeš ani po schodoch, nieto ešte ďalšie kolo. Zničil by som ťa." Znova sa začínala tá naša konverzácia s nádychom erotickosti.

,,Prepáčte vy sexuálni maniaci, ale nemyslíme si že naša prítomnosť v tvojom byte by bola užitočná, skôr opačne. Niekedy ešte vybehneme určite vonku " objala ma Lea ,, takže čau bráško, a neroztrhaj ju prosím ťa." 

Červenám sa. Nik si to všimol.
,,Ani sa jej nedotknem." Usmial sa a ruky dal pred seba, akože sa vzdáva. 

,,To ti nehovorím, ale jemne zas na také sexy dievča." Podotkla.

,,O sexe sa bavím väčšinou s chalanmi a s Rose, ale ak sa chceš pripojiť, môžeš kľudne pridať nejaké svoje sexuálne skúsenosti, tipy, a triky " zasmial sa.

,,No tak to díki, nie, ja mám tu bútľavú vŕbu." Ukázala na Erika.

Usmial sa. Pobozkali sa. Pred nami, prvýkrát. Nik len vyvalil oči. Ja som to tušila, takže to také prekvapenie pre mňa nebolo.

,, Žiaden sex dnes večer, idete hore a o všetkom sa porozprávame."

,,Bráško nabudúce, fakt už musíme ísť, keď sa znova stretneme pôjdeme na čaj, alebo na čo budeš mať chuť."

,,No dobre, síce dnes asi nezaspím ale tak čaute."

,,Rose ťa určite upokojí." Usmiala sa na mňa.

Áno všetci sme vedeli ako to myslela.

Rozlúčili sme sa a vchádzali sme do paneláku ,, Ideme schodmi?" Spýtala som sa ho.

,,Ty to za každú cenu chceš." Zasmial sa. ,,To som až taký šikovný?" Uškrnul  sa. Narcis jeden. Chytil ma za ruku a ťahal ma do výťahu.

,,Ušetrím ti trochu energie aby si vládala." Povedal keď sa zatvoril výťah....

💞Happy End? 💞 /DOKONČENÉ/Where stories live. Discover now