_41_

142 8 0
                                    

Axel

Všetky veci som zatiaľ nechala v aute a kráčala som smerom k dverám kde ma čakal Mathew. 

Počasie  bolo super, na to že bola polka januára.

,,Vítam krásku v Hamburgu, aká bola cesta?" Začal.
,,Cestu mi spríjemnilo pár telefonátov, pesničky, takže som fresh a môžem makať!"široko som sa usmiala a objala ho.

,,Super, teším sa s tebou." Položil mu ruky na chrbát ,, Izba ťa už čaká s kuframi sa nezabavuj, zober si len najnutnejšie veci, ukážem ti izbu." Usmial sa spokojne.

,,Dobré, tak ja si zabehnem pre veci!"

,,Ja zavolám chalanov aby ti ich odniesli počkaj ich pri aute, za 20 sekúnd som späť.." bežal preč zatiaľ čo ja som smerovala k autu..

Kufre mi odniesli dvaja sympatický chlapci a Mathew má odviedol na izbu, kde som sa veľmi udomácnila. Cítila som tu veľmi príjemne. V strede izby bola veľká posteľ a oproti veľké okno s výhľadom na dokonalý Hamburg. To mesto je úžasné.

Ohromene som si sadla na posteľ oblečená a sledovala Hamburg v nedeľnom ruchu,ak sa to dalo nazvať ruchom, bol to taký tichý ruch...

,,Páči sa ti?"  Spýtal sa keď stál medzi dverami a po tichu sledoval moju reakciu na ten výhľad. Posadil sa vedľa mňa.

,, Inú ako takúto neberiem..." Zasmiala som sa ,, takže sa môžem pustiť do práce..."

,,Blázniš je nedeľa.. otec by bol nervózny keby zistil že pracuješ.. dole bude nejaký program pre zákazníkov alebo ak chceš môžeme si ísť zahrať bowling.." navrhol.

,, Vieš čo,najprv sa vybalím, to bude asi najlepšie, a potom môžeme skočiť na ten bowling, a nakoniec sa pôjdeme niekam najesť a potom pôjdem spinkať lebo zajtra makám..." 

Po príjemnom večeri s Mathewom som sa rozhodla ísť na izbu, zrelaxovať a prichystať sa na nasledujúci týždeň...

×××××××××××××××××

Týždeň v Hamburgu ubiehal raketovou rýchlosťou a práve sa začínal štvrtok večer. S mamou som bola v kontakte počas celého týždňa. Alex išiel na dovolenku so svojou rodinou a oni majú najbližšie ďalšiu služobnú cestu takže budem hodnú chvíľu doma sama. Aj keď ešte som tu. S Nikom som bola taktiež v kontakte skoro stále.. Volali sme si väčšinou po večeroch pretože cez deň som bola rada keď som si našla čas na obed. Ako vždy sa sem tam aj do hovoru prikmotril Max. V najbližšej dobe ich čakal zápas doma s Dortmundom, hovorili mi ako sa dôkladne pripravujú, a že ma čakajú... Nevedela som či prídem pretože v nedeľu doobeda sa mám vrátiť alebo v tom lepšom prípade aj v sobotu večer podľa toho ako dokončíme finálny projekt štvrtého podlažia zo šiestich.

Sem tam mi zavolala aj Em s Kikou, sľúbila som im že pôjdeme niekde do klubu, alebo že strávime spolu večer pretože som väčšinou nemala čas s nimi kecať... Hoff zdrhol v utorok za Kikou a zatiaľ sa neukázal a ja makám s jeho zástupcom, s ktorým som si veľmi sadla... Moja práca sa pomaly blížila ku koncu, no vyzeralo to tak že aj keď odídem po týždni tak sa budem musieť ešte vrátiť ku koncu celej stavby.  

Axel je fajn chalan, sú si s Mathewom skoro ako bratia, možno preto je jeho zástupca, je veľmi sympatický a tak po našom povedané šumný chlapec. Zručný, vedel všetko čo som mu hovorila, nemusela som mu nič vysvetľovať tak ako Mathewovi. 

,,Kedy príde tvoj nadriadený?" Spýtala som sa ho keď sa postavil ku mne pri bare. Pila som džús a premýšľala som čo budem robiť keď vybavím Hoffa.

,,Nikto netuší, pýtal som sa jeho zamestnancov ani jeden nevedel.. Má to ako lážo plážo..." Pokrútil hlavou a pýtal si pohárik vodky. Niečo sa stalo.. Nebol to on, nebol vo svojej koži.

,, Budeš to mať s ním ešte ťažké.. mal by to brať zodpovednejšie... Nemôže zamestnancov nechať bez dozoru a odísť si len tak nevedieť nakoľko.."

,, Mám ho zastupovať, dozor tu robím práve ja.. no mám toho fakt moc..a on mi z toho vôbec neuberá práve naopak.." znechutene hovoril Axel a šupol do seba pohárik..

,, Porozprávam sa s ním.. keď ho nájdem samozrejme.. čo máš takú náladu?" Nenápadne som chcela zmeniť tému.

,,Je to v piči.. potreboval by som niekam ísť, niekam von, vyblázniť sa... Som mladý nemal by som makať a naháňať sa za peniazmi..."  Povedal v stručnosti o svojom živote pravdu.

,,Poďme na prechádzku okolo prístavu. Tam si niečo dáme a potom pôjdeme naspäť. Vyspať sa a dobojovať ten zajtrajšok.." navrhla som.

,, Jediné čo by som teraz potreboval je kvalitný sex.." obzrel si ma...

💞Happy End? 💞 /DOKONČENÉ/Where stories live. Discover now