Ty si zamilovaná
Pozrel sa na mňa a usmial sa. ,,Rýchlo by si chcela utiecť! To nedostanem ani bozk na dobrú noc?"
,,Nie nedostaneš!" povedala som drzo.
,,Ale ty to chceš spraviť, a ja tiež!" povedal zasmial sa a rýchlo sa priblížil sa ku mne.
Ja som sa zasmiala on to využil a začal ma bozkávať. Trochu to trvalo a to som sa už ponáhľala domov. Dlaň som položila na jeho hruď a odtlačila som ho. To sa mi ani s časti nepodarilo, nenaliehal, ale ja som sa nemohla odtrhnúť, nemohla som skončiť. Začinalo sa mi to každým bozkom viac páčiť.
,,Vážne už musím ísť!" pousmiala som sa a on hneď prestal. Sklamaný sa na mňa pozrel.
,,Ak ťa to ukľudní, zajtra si dám červené trenky!" pousmial sa.
Ja som sa začala červenať. ,,Musím to spraviť ešte raz." dopovedal a tento krát nie pomaly, ale vášnivo ma pobozkal. Musela som zdrhnúť, vedela som že ak neodídem skončíme obaja v posteli, a to bolo trochu moc.
Rýchlo som ho pozdravila a utiekla som. Pridala som plyn a pustila nahlas hudbu. Cesta mi trvala len chvíľu. Keď som prišla domov Alex už bol preč a rodičia sa maznali pri televízore, len som nakukla spoza dverí a chcela som zdrhnúť, no mama ma hneď oslovila.
,,Počkaj, počkaj! Ukáž sa, chcem ťa vidieť! " pousmiala sa.
,,Ty úplne žiariš, a to ako máš ten šál... Ty čo si sa bozkávala?" zasmiali sa s otcom.
,,Nie, prestaňte.." pokrutila som hlavou a odišla som. Už som len počula ako si povedali ,,Takže áno! " pousmiala som sa nad tým. Ako to vedeli... Čudovala som sa ako to môžu vedieť.
Osprchovala som sa a ľahla som si do postele. Každý raz čo som si hryzla do pery cítila som tie jeho. Nevedela som sa s toho všetkého spamätať a tak som sa radšej vybrala spať.
Ráno 9:00
Vyspatá do ružova som sa prezliekla a spravila si rannu hygienu. Naši doma neboli. Určite sa išli prejsť s vnučkou.
Naraňajkovala som sa a pripravovala som si papiere na pondelok. Keď som si pochystala všetky veci, poobliekala som sa vybrala som sa do kostola.
Domov som prišla okolo 12:00. Zastavila som sa ešte v obchode. Kúpila som si celý baliček žuvačiek, čerstvy chlieb a ešte pár vecí na obed. Naši boli už doma a Alex s manželkou tiež. Alex držal svoju dcéru.
Povyzliekala som sa a prišla do kuchyne za mamkou. Tam som jej pomohla. ,,Zlatíčko, horúčka sa ti vyhodila na perách, ja som Ti hovorila že budeš chorá!" pousmiala sa a so skrinky mi vytiahla ZoviraxDuo. Veľmi to pomáha a do dvoch dní je opar preč.
No stále bola nedeľa, to nič nemenilo na tom že Kika a Emily budú snoriť po tom s kým som sa olizovala. Tak nad týmto som sa pousmiala.
,,Asi budeš chorá!" posmešne povedal Alex keď prišiel do kuchyne. Mama akurát vtedy odišla a on to vystihol.
,,Aké bolo rande?" zasmial sa.
Zasmiala som sa tiež. Pretože to vystihol úplne. Musela som sa otočiť chrbtom aby som sa nezačala smiať ešte viac.
,,Celkom dobré, až na to že to nebolo rande!" šklbalo mi kútikom.
,,Aha!" nadvihol obočie ,,Aký je?" spýtal sa a ja som začala žasnúť že ho to zaujíma.
,,Ty predsa vieš, veď si sa sním stretol!" povedala som a odniesla som prvé taniere.
,,Ja som len chcel vedieť ako sa k tebe správa!" povedal.
,,Veľmi dobre, až by som nečakala že sa niekto môže tak dobre správať!" pousmiala som sa pri myšlienke na včerajší večer.
,,Vidím, si v tom až po uši, veľa šťastia sestrička, nech je to ten pravý!" objal ma.
,,Vďaka bro!" posumiala som sa a zobrala ďaľšie taniere.
Čudovala som sa že mi nikto nevolá, v nedeľu mám totiž tisíc telefonátov a tisíc ponúk. Mobil som vlastne nemala ešte ani v rukách.
15:00
Vyrazili sme s babami na štadion. Prešli sme kontrolou a posadili sme sa blízko ihriska. Po pravej strane od brankára, bližšie k Nikovmu miestu. Prvý polčas však bol na druhej strane. Cez polčas sme si skočili na horúcu čokoládu.
Kika: ,,Počuj, a z čoho máš ty vlastne toto tu!" začala sa smiať keď ukazovala na malý opar.
Emily: ,,Počkať, ty si fakt bola u nejakého striptéra?" povedala potichu.
Kika: ,,Aký bol?"
Emily: ,,Slečna už nieje slečna?" začala sa smiať.,,Prestaňte kravy. Nebol to žiadny striptér." zasmiala som sa. ,,Bol to ten Nik, čo bol za mnou v nemocnici."
Kika: hlasno pískla.
Emily: ,,Poviem ti, nevedela som, že je to Maxov kamarát, ale futbalisti a posteľ, vražedná kombinácia!" zasmiala sa sexisticky ako keby myslela na posledný sex so svojím priateľom Maxom.Nepreberala som s nimi túto tému nakoľko boli až moc perverzné. Celý druhý polčas som sledovala Nika a jeho prácu. Keby som mala ja behať tak ako on, ja už som mŕtva po minimálne siedmich minútach a nie 90 mimútach. Celkovo nie len on, ale aj nestriedajúci hráči, ja som žasla. Bola som veľa krát na ich zápasoch, no nikdy som si takéto veci nevšímala, ale. Vždy je niekde nejaké ale, a to dnešné, krása jeho spoluhráčov neklesla, ba sa zvýšila. Nevedela som na ktorého sa mám skôr pozerať. Po futbale, ktorý trval od 15:30 do 17:00 celkom unavujúci, no nakoniec vyhrali 2:0. No my a naše sedenie nevyhralo, sedeli sme blízko fanklubu a potrebovala som aby sa mi napravil sluch.
Po zápase sme s babami skočili do cukrárne kde si každá dala koláčik. Ja som si dala medový krémeš. Milujem ho. K tomu som si dala karamelové kapučíno. Priznám sa mala som ho tu v tejto cukrárni prvýkrát. Odviezla som dievčatá a prišla som domov. Doma nikto nebol, takže som sa mohla plne koncentrovať na prácu, ešte som išla telefonovať mamke no a tu to prišlo. Dva zmeškané od Nika, jedna sms. Zasmiala som sa. Najprv som zavolala mamke ktorá mi povedala že sa vrátia neskoro, takže mám voľný dom.
Potom som si prečítala smsku.
-Dobré ráno, chcel som len vedieť či si v poriadku prišla a tak....- nedopísana sms nadväzuje na konverzáciu.
Neodpovedala som mu na sms. Pracovala som ďalej
20:00
Odhodlala som sa odpovedať na sms....
YOU ARE READING
💞Happy End? 💞 /DOKONČENÉ/
Teen FictionBola to náhoda alebo osud? Po berlínskom útoku sa v nemocnici ocitla 20 ročná Rose. V tom čase tam mal sestru jeden z futbalistov z tamojšieho tímu. Čo sa však stane ak sa rozhodne darovať jej krv? Čo sa stane po tom ako to Rose zistí?