Čo sa to zas deje?
,, Chceš vysvetlenie?"
,,Logicky..." Odvrkol.
,, Už som skončila, vypínajú elektrinu, takže pôjdeme pekne dole a stretneme sa pri mojom dome.. "
,,Ideme ku mne." Povedal rázne.
Viac nič nepovedal a odišiel. Keď som si pobrala veci a vyšla som vonku k autu, akurát vypálil z parkovacieho miesta. Počula som ako rázne pridal plyn.
S kľudom angličana som nasadla do auta. Nič nekalé sa nedialo. Všetko mu vysvetlím tak ako to bolo, a či mi uverí.. to už je len na ňom.
Zastavila som pri jeho paneláku a vyviezla som sa výťahom na najvyššie poschodie. Bol prezlečený v teplákoch. Stál opretý pri stene a ruky mal vo vreckách. Sledoval má ako si dávam dole topánky. Bez jeho pomoci som si kabát dala dole a zavesila.
Objala som ho. Pri strete mojej tváre z jeho hruďou som sa opäť zhlboka nadýchla. Neopätoval mi objatie. Stále stal z rukami vo vreckách.
,,To tak žiarliš alebo som niečo spravila."
,, Chcem vysvetlenie."
,,Aj si sadneš alebo budeme sa rozprávať na chodbe? " Bez slova opäť odišiel do kuchyne a sadol si na stoličku. Sadla som si naňho - jemu na kolená ako sa to hovorí.
Chytil ma okolo pása.
Asi 10 minút mu tu už vysvetľujem ako to všetko od začiatku bolo. Jed z neho už pominul čo som si stihla všimnúť.
,,Láska." Vydýchla som. ,,Máš pocit že by som nebola šťastná? Že by som nebola spokojná? Že by som sa kurvila? Prepáč.." povedala som vážne. Nemusela som použiť práve takýto výraz ale chcem aby to bral vážne.
,, Nemám na takéto nič dôvod kým som s tebou. Si ten jediný s kým by som mala sex, keby sa dá chcem ležať v posteli pri tebe stále, nahá, dotýkať sa tvojho tela tiež nahého." Začínala som byť nadržaná pretože sa mi páčilo ako Nik žiarlil a nemal vôbec dôvod.,,Si ten jediný ktorého milujem, si jediný, ktorý je pre mňa stále prvý. Ja ťa chcem a chcem aby to bolo aj opačne, chcem aby si vedel že chcem len teba a iní mi za to nestoja..."
Pobozkala som ho na dolnú peru. Chvíľku sa nezapájal no potom som ucítila tú túžbu a nakoniec zmenil svoje rozhodnutie.
,,Prišerne žiarlim.." objal ma a hlavu položil na moju plnú hruď. Ženy pochopia.
Chvíľku sa pomrvil. Vedela som že niekedy si z mojich prednosti bude robiť vankúš, no že to príde takto skoro, to som nečakala.
,,Stihla som si všimnúť..." Usmiala som sa.
Zdvihol ma na ruky a odniesol ma do spálne. Čo s večerom? Do práce som si nemusela nič chystať. Z dôvodu odstávky elektriny je zajtra voľno. Nik mal dnes tréning a zajtra má tiež voľno. Žeby prijal moju ponuku?
On? Ja? V posteli? Nahý? Celý deň? Jemne ma položil na posteľ a vyzliekol si tričko. Hodil ho do rohu izby. Na poslednú chvíľu zastrelil závesy. Po štvornožky sa dostal ku mne a opäť ma začal bozkávať.
×××××××××××
Unavena som zaspala v posteli mokrej od nášho potu, a všetkých tekutín, ktoré človek vylučuje počas pohlavného styku.
Niečo sa mi snívalo. No nedokázala som si to vybaviť. Bolo to nejaké auto, no bolo v hmle. Ľudia kričali. Za týmto snom nasledoval sen s Nikom. Boli sme spolu niekde na dovolenke aj s malou Elou. Viac si nepamätám.
Ak sa tak volá. Už si ani nepamätám ako vyzerá. Či už podrástla. Ani našich som dávno nevidela. Volala som s našimi, že domov prídu až v piatok. Výborne. Dnes je streda. Nik hrá tento týždeň vonku proti Werder Brémy, takže neviem či pôjdem na zápas alebo budem čakať našich. Odchádza už v piatok, pravdepodobne idú letecky. Cesta trvá 4 hodiny autom a je to 394 kikometrov. Veľa som rozmýšľala. V posteli som sa zobudila sama ale dvere boli otvorené a prenikalo nimi svetlo televízora. Počula som Nika ako si píska na nejakú pesničku, ktorú hrali v rádiu.
Kým ja tu rozmýšľam, nahá v posteli či sa dostavím na zápas alebo budem čakať našich vidím v odraze skla na dverách ako behá popri kuchynskej linke. Nakoniec som to nechala tak. Koniec koncov mám ešte čas. Obliekla som si spodné prádlo čo som mala hodené pri posteli. Pri obliekaní podprsenky som cítila menšiu bolesť. Viem dobre čo robil. Vedela som že sa tam nájdu nejaké modrinky. To by mi ani tak moc nevadilo. Skôr mi vadili tie jeho podpisy na mojej koži, boli na celom krku.
Všimla som si to, keď som sa pozrela na seba v zrkadle. Stále ma osvecovalo svetlo z obývačky a kuchyne a na krku to bolo vidno viac než malo.Keď som vyšla z izby Nik sedel na gauči. No sedel ako sedel. Bol tam rozvalený, ale stále sa to podobalo na sed, hoci len trošičku. Zo zadu som sa potichu prikradla k nemu. Dlane som mu položila na krk a palcami jemne zaklonila hlavu, aby som ho mohla pobozkať.
Usmial sa. Pohrala som sa s jeho jazykom tak ako sa on s tým mojím hral doteraz. Znovu sa smial. Dlaňami som jemne prechádzala po jeho prsných svaloch a bruchu. Dlane robili perovité pohyby, pretože napol svaly a tie sa ukázali ešte viac. Keď si všimol že moje ruky smerujú k boxerkám chytil mi ich....
YOU ARE READING
💞Happy End? 💞 /DOKONČENÉ/
Teen FictionBola to náhoda alebo osud? Po berlínskom útoku sa v nemocnici ocitla 20 ročná Rose. V tom čase tam mal sestru jeden z futbalistov z tamojšieho tímu. Čo sa však stane ak sa rozhodne darovať jej krv? Čo sa stane po tom ako to Rose zistí?