64

121 9 0
                                    


9:33

Po hodinovom vyčerpávajúcom milovaní Nik musel odísť a ja som ostala sama doma. Bol štvrtok. Zobrala som svoj notebook a začala som pracovať. Hoci som nebola v práci doma som si mohla nadrobiť aby som toho v piatok mala menej.

Počas toho ako som pracovala sa mi ozvala Em.

,,Ahoj zlatíčko, čo robíš?"

,, Práve makám na Nikovom byte."

,,Dobre tak to teraz odlož, obleč si niečo pekné a príď do Venezzie, máme sedenie." Venezzia je cukráreň a vždy tam ideme keď si potrebujeme niečo vážne medzi sebou povedať, alebo chceme povedať pikošky, noviny a tak ako to medzi ženskými chodí.

,,Ja, ty, Kika?"

,, Áno ako vždy."

,,A o čo ide?"

,,Dozvieš sa keď prídeš. A makaj."

Už ju poznám viac ako 10 rokov, takže som vedela keď povie makaj zloží telefón.

Vypla som notebook. Obliekla som si niečo pekné ako povedala Em. Schmatla som tašku, kľúče mobil peňaženku som hodila do kabelky a kľúče od auta som držala v ruke.

Dorazila som tam asi o 11:00.

,,Ahojte." Prišla som posledná. Všetky sme sa vzájomne objali a usadili sme sa.

,, Čo si dáš?" Spýtala sa Em.

,,Bielu čokoládu." Vždy si ju objednám. Bola famózna.

Čakali sme na ňu ani nie 5 minút. Keď každá malá čo si vybrala mohla sa začať debata.

,, Prišiel za mnou Lars." Povedala s ťažkosťami Em.

Nálada zrazu stuhla. Prečo? Lars bol bývalý priateľ Emily. Boli spolu veľmi dlho. Stroskotalo to tesne pred zásnubami keď zistila že vo svojej firme robí podvody. Chcela ho prehovoriť aby hral fér. Tým sa to všetko začalo. Potom začal útočiť na jej rodinu. Povedal jej, že ak to niekomu povie informuje políciu a daňové úrady o ich domácnosti a hospodárení s peniazmi, že ich udáva polícii že majú veľký zisk a nedávaju úradom žiadny predmet z čoho. Hoci Em a jej rodina bola čistá každá rodina by sa bála. Raz ju dokonca zbil. Prišiel deň zásnub. Em o tom s nikým nehovorila iba s nami. Nepovedala to svojim rodičom. Až keď na zásnubách padlo nie. Lars sa rozzúril buchol dverami a odišiel. Em to vysvetlila svojej rodine. No tým to neskončilo. Lars sa jej vyhrážal, že bude s ním dovtedy kým si ho nevezme. Lenže kto chce byť s človekom ktorý bije ženu? Vtedy sa Lars spoznal s mojím bývalým priateľom. Fabianom. Začal naňho naliehať aby som ja presvedčila Em aby sa zaňho vydala. Vtedy keď sa to celé prevalilo, že ho ovplyvňuje a Fabian v tom ide vlastne s ním sme im obom dali pá pá. Vedeli sme že na políciu ich nemôžeme dať.

Na socialne siete písali o nás že sme lesby, že stále držíme spolu. Vtedy to prekročilo hranice a dalo sa to na súd. Vyhrali sme. Lars mal zákaz priblíženia, mal za úlohu verejné sa ospravedlniť.

Em nieje zlá, a tak mu všetko odpustila.

,, Čo zas chce ten sviniar?" Spýtala sa Kika.

,,Povedal že sa chce mier medzi nami, a že chce aby sme boli kamaráti." Povedala.

,, Neverím..." Povedala som.

,,Rose možno.." chcela niečo povedať Em.

,,Emily, takýto chudák čo sa ti vyhráža že ťa dá polícii, daňovým úradom, zbil ťa.. tak presne takýto chudák sa nikdy nepolepší, ja chápem že si dobrák od kosti ale odtiaľ potiaľ...''

,,Presne.. Neopováž sa mu už ozvať on pre teba nežije, spravil hnusné svinstvá a ešte chce aby ste boli kamaráti."

,,Chce sa stretnúť." Povedala Em..

Pozreli sme sa s Kikou na seba. Toto bude naozaj vážne.

,,A čo chce?" Spýtala sa Kika.

,,Ja neviem." Em. Nepáčilo sa mi to.

,,V každom prípade tam nepôjdeš sama.. ak si už na to pritakala. Ak nie dobre pre teba." Kika.

,,Baby ja sa bojím že ma bude všade prenasledovať.." vyslovila svoje obavy hlasnejšie.

,,Max o tom vie?" Spýtala sa opäť Kika.

Kým oni spolu komunikovali ja som premýšľala čo ten hajzel môže zasa chcieť. Premýšľala som nad tým čo môže spraviť aby to bolo pre ňu najlepšie.

,,Mal predsa zákaz kontaktovať ťa.." povedala som.

,, Má ho stále." Povedala Em a odpila si s Espressa.

,,Tak čo potom budeme riešiť. Povedz mu že sa opäť obrátiš na políciu s tým že ťa kontaktoval, informuj o celom priebehu Maxa a ak ťa Lars bude znova kontaktovať, tak mu povedz že ty pošleš naňho daňovú inšpekciu." Povedala som.

,, Keď ja nechcem dávať oheň na strechu.." Em.

,, Dúfam že nechceš čakať kým ten potkan začne kuť nejaké pikle.." povedala Kika. Touto vetou uvoľnila atmosféru a všetky sme sa zasmiali.

,,Hlavne to nenechávaj zájsť tak ďaleko ako pred tým.." povedala opäť Kika.

,, Dúfam že to dobre dopadne." Povedala Em. ,,Ale aby sme tu neboli len pre túto nechutnú situáciu, čo je nové u vás?" Začala.

,,Mathew chce ísť so mnou na dovolenku." Pochválila sa Kika.

,,Ále, a kamže sa chystáte?" Spýtala som sa.

,,Chce ísť niekde kde bude teplo." Hovorila a stále sa usmievala. Bola v tom až po uši. Nebola jediná ale mala som pocit že chce lietať.

,, Jednoznačne Bali." Navrhla Em.

,,Nad tým som premýšľal ale neviem.." váhala Kika.

,, Čo nevieš? Mathew je úžasný chlap.. môžeš byť spokojná."
Povedala som jej.

,,Keby máš vymeniť za Nika Mathewa brala by si?" Spýtala sa ma Kika.

,,Ale tak na toto sa má hádam pýtať nebudeš." Zasmiala som sa. Všetky sme vedeli že moja odpoveď bude jednoznačná. Nik vyhral nad všetkými. Len vyhrala som ja uňho nad všetkými....?







💞Happy End? 💞 /DOKONČENÉ/Where stories live. Discover now