66

109 7 0
                                    

Potom som s tým najsexy futbalistom mala veľmi vášnivé zobudenie v podobe sexu. Poviem ti veľmi šikovný je v posteli." Pozrela som sa naňho. Mierne som mu nadvihla sebavedomie. Povýšenecky sa pousmial. ,, Veľmi sa mi to páčilo, potom tvoj byt, sedenie s babami spánok, obliekanie a zas ty. Spokojný?" Zasmiala som sa.

,,Nadmieru."

,,Zas budeš pyšnejší." Otrávene som povedala.

,, Veď mám byť aj na čo, či nie?" Pousmial sa. ,, Môžem sa ťa niečo spýtať?"

,, Isteže."

,,Kto je Lars?" Spýtal sa a pozeral sa na mňa ako zareagujem.

,, Prečo sa pýtaš?"

,,Max mi dnes hovoril že Emily mu niečo spomínala, a že v poslednej dobe sa divne správa."

,, Dobre, keďže sa tá situácia týka čiastočne aj mňa tak ti to celé porozprávam."

Začala som mu hovoriť ako to začalo. Znovu sme sa dostali k Fabianovi. A nakoniec to Nik uzavrel.

,,To sú ale sviniari..."

,,Tak čo už... Teraz vieš už úplne všetko o mne. Povedz mi niečo o sebe a svojom dni."

,,Zobudil som sa skôr ako to sexy dievča vedľa mňa. Zobudil som sa vlastne o 3:00 keď to dievča nevstávalo k plačúcej dcére svojho brata. Ela ma bude mať asi rada." Pousmial sa. ,,Potom som sa zobudil nad ránom asi o pol 7. Skontrolovaľ všetkých či spia. Potom si brat toho sexy dievčaťa, čo mi mimochodom oslintalo hruď, prišiel pre svoju dcéru. Nasledovala erotická chvíľa pre zamilovaný párik a následne veľká spokojnosť z mužskej strany pretože žena bola dokonalá." Sledoval ma ako sa zatvárim. Možno nechcel aby ostal sám pochválený. ,,Potom krátky tréning. Potom cesta ku mne kde som si zbalil veci. Následne voľno na obed. Cesta na štadión kde som dostal pokyny. Sprcha a cesta k tomu šikovnému dievčaťu, ktoré v posteli nezaostáva, samozrejme ja to viem všetko lepšie ale to nič nemení na tom,  že je nádherná ako anjel a som do nej priveľmi zamilovaný a chcem aby vedela že ju milujem ale ešte stále sa hanbím vyjadriť jej všetky svoje city."

,,Ako to že sa hanbí?" Hrali sme neviem akú hru ale bavilo ma to.

,,Raz príde deň keď jej všetko rozpovie o tom čo k nej cíti a to čo nechce aby sa stalo, a to čo chce aby sa stalo."

,,Ja ťa chápem. A počkám si na ten deň. Ak som to teda ja." Neviem čo sa to dnes so mnou dialo ale dnes som bola vo všetkom neistá.

,,Blázniš?" Vystrašene sa na mňa pozrel.

,, Prečo?"

,,Kto by to tak asi mal byť? Karin?" Zasmial sa povrchne.

,, Možno." Zasmiala som sa s ním.

Po dlhej prechádzke parkom kde sme stretli samé zamilované páriky, ktoré sa tam olizovali. Narozdiel od nás, a ešte ďalších pár výnimiek, ktoré sa prišli slušne prejsť.

,,Tss. Deti. Určite to nemá ešte ani 15." Povedal znechutene Nik.

,,Vy ste takí neboli s Karin?" Zasmiala som sa.

,,Boli sme v parku, nie v tomto, ale dobree. Olizovali sme sa, ale to sme robili len pre to aby nám ostatní závideli." Mohla som byť z tejto vety aj smutná. Že teraz to nerobí lebo sa hanbí? Alebo nechce aby nám ostatní závideli? Bola som však rada, že je natoľko rozumný a necháva si to len pre nás dvoch. Pravdepodobne mal rovnaký názor ako ja. Nepotrebujeme aby nám iní  závideli našu lásku. Stačí,  že to plne prežívame medzi sebou. To je práve ten dôvod prečo to prežívame tak intenzívne.

Tieto deti ako ich nazval Nik chceli aby sa každý na nich díval. Inak by do parku nešli. Všetci to tak robili. Našťastie s Fabianom som to nezažila. Spali sme spolu len raz. A som rada, že to nebolo viackrát. Už aj tak sa zle cítim keď viem,  že milujem Nika a pred tým som spala s ním.

,, Akože nie že by som sa ťa chcel s týmto nejako dotknúť." Vybral mi ruku z vrecka a preplietol si prsty.
,,Viem že to nemyslíš zle a viem že myslíme si o tom to isté."

,,Chápem." Povedala som a pozrela som sa naňho. Narozdiel odomňa tú svoju dlaň už mal teplú. Tá moja bola ako ľad. Vybral si aj druhú ruku z vrecka a snažil sa ju ohriať tak, že fúkol na tú moju dlaň horúci vzduch.

,,Nieje ti zima?"

,,Nie prečo?"

,, Máš úplne studené ruky."

,,Ale nieje mi zima." Usmiala som sa.

,, Klameš." Vážne sa na mňa pozrel.

,,Naozaj, ver mi." Uisťovala som ho.

,,Dobre myslíš si že verím, ale neverím."

Stojíme pred domom mojich rodičov. ,, Ideš?" Spýtala som sa ho. Videla som že premýšľal. ,, Môžeš, nikto doma nieje." Pousmiala som sa.

,,Idem." Vytiahol si z kufra auta športovú tašku a išiel za mnou.

Kým sme sa poprezliekali bolo 19:00. Konečne som sa chopila cestovín so syrovou omáčkou. Spolu sme sa najedli a ľahli  si na gauč. V tichu sme vedľa seba ležali. Len sme si užívali chvíľu, že sme zase raz na chvíľu spolu. Zajtra takto už bude každý inde. Teda aspoň Nik už bude odcestovaný, a ja budem s našimi preberať čo majú nové. 

Nik už pomaly zaspával počas toho ako som sa hrala s jeho vlasmi. Boli vážne hebké, jemné na dotyk príjemné. Keď už mal veľmi dlho zavreté oči, myslela som si že zaspal. Prikryla som ho dekou. Bol taký zraniteľný keď spal, vyzeral tak nevinne.

Vyzliekla som si všetky veci a vošla som do sprchy. Konečne horúca sprcha. Zo všetkého najviac som milovala horúcu sprchu. Znamenalo to pre mňa uvoľnenie. Ako som si nanášala sprchovací gél po tele, cítila som aká som stuhnutá a usúdila som že to chce nejaký pohyb. Povinný. Možno fitko každý deň, možno beh keď sa vyčasí. Zrazu so mnou myklo. Zo zadu sa ma niekto dotkol...

💞Happy End? 💞 /DOKONČENÉ/Where stories live. Discover now