°24°

155 7 0
                                    

Čakám na Teba

Ako som sa tak na to pozerala a čítala si to, smiala som sa. Vystúpila som z auta a išla do práce. Našťastie u nás sa nikto nepýtal kto to je ani čo s ním mám. Zobrala som si papiere a išla späť do auta. Pri dverách ma čakal šéf.

,,Dobré ránko Rose, kam ideš?"

,,Idem prerábať byt pani Karin."

,,Videl som dnešné noviny, nemáš byť čo v strese, si tam pekná." pousmial sa ,,Idem aj ja pracovať.. Tak ahoj a pekný deň.."  odišiel. Nastúpila som do auta a smerovala na adresu mojich kolegov. Oni už čakali na chodníku. Sú štyria. 

,,Bola si v novinách, ako sa cítiš?" spýtal sa Mark.

,,Ako nejaká pipka.." ironicky som sa pousmiala a oni so mnou tiež.

Parkujem pred panelákom Karin. Dala mi kľúče. Chlapi spolu aj s nástrojmi čo potreboval vyšli na piate poschodie. Odomkla som a zavalila ma v celku príjemná vôňa.  Vošla som do jej bytu tak ako bolo pôdoryse som sa začala pozerať na veci, ktoré chcela.

Bolo toho naozaj málo. Chlapi to mali do večera hotové a ja som sa potešila že mám s ňou pokoj. Všimla som si papierik a na ňom napísanú redakciu, kde bol dnešný článok o mne a o Nikovi. 

Večer som unavená dorazila domov. Bolo 20:18.

Unavene som vošla do sprchy. Pustila som na seba prúd horúcej vody. Zavrela si oči, oprela sa o stenu a na chvíľku som chcela mať pokoj.

21:30

Dorobila som posledné podklady, pre Karin, ako bola vyhotovená prerábka. Skontroľovala som si ešte raz celú dokumentáciu a konečne som mohla tú hŕbu papierov zviazať a odložiť na kopu, ktorú som podľa všetkého mala zobrať tento nasledujúci pondelok.

Ľahla som si do postele. Napadlo ma že zavolám mame a otcovi, pretože vôbec neviem kedy sa vrátia.

,,Ahoj mami, kedy prídete?"

,,Och, Rose, že sa vôbec ozveš, prídeme v pondelok nad ránom, ako sa máš?"

,,Ja sa mám fajn, čo vy? Aké tam máte počasie? Ako sa tam máte?"

,,Ty sa pochváľ videla som článok v novinách to je ten Nik?"

Pokrútila som očami ,,Hej, to je on, čo hovoríte na to?"

Chvíľku bolo na druhej strane ticho.

,,Mohla si nám o tom povedať, ale ste spolu zlatý, hodíte sa k sebe!" potešila ma jej hlasom v telefóne.

,,Musím ísť spať, zajtra ráno máme posledné dôležité rokovanie, dobrú noc!" vydala do mikrofónu hlas pusy na dobrú noc.

💞Happy End? 💞 /DOKONČENÉ/Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt