°27°

146 7 0
                                    

Takto to bolo

,,Poď prosím hore!" prosil ma.

Unúvala som sa, no nakoniec som mu dala šancu. Vypla som motor, zobrala si veci a išla s ním.

Spravil mi kávu, nepýtal sa, vedel že ju potrebujem. Jeho káva tak neskutočne voniala. Nemohla som sa nabažiť tej vône.

Prisadol si ku mne a začal vykládať na stôl to čo nikomu len tak nerozpráva.

,,Chcem sa ti ospravedlniť za ten dnešok, Karin mi neuhla zo života od nášho rozchodu, hoci sa to tak zo začiatku zdalo, no potom ju dištanc odomňa omrzel a začala doliezať.." odpil si z kávy, zatiaľ čo ja som sa na neho dívala a sústredene počúvala.

,,Povedal som jej že už o ňu nemám zaujem, že ju nechcem, že ma nezaujíma, že sa mi zhnusila.. Keď sme boli spolu, jedného dňa prišla za mnou a povedala mi že zistila že sa vláčim po meste zo štetkami." prekvapene som sa zatvárila. ,,Čo však pravda nebola, pretože vtedy som si vybavoval kúpu tohto bytu. Rozišli sme sa.. Vtedy ma to sklamalo že mi neverí, že si toto o mne myslela, skončili sme to. Jedného dňa som si prišiel k nej do bytu pre posledné veci. Mal som kľúč od jej bytu. Vstúpil som. Počul som že vzdychá, mala sex s dvomi mužmi, doteraz nevie že som tam bol a že ju mám odfotenú.

Nemusíš sa báť, tú fotku som odvtedy nevidel, nevzrušujem sa nad ňou, ani nič podobné."

Znova druhý šok, on ju má odfotenú nahú s nejakými chlapmi.

,,Jednoducho, každý má svoje zadné dvierka, tak ako ona chcela vždy zverejniť situáciu že sa flákam so šľapkami, a nemala žiadny dôkaz, ja mám rovno jeden. Nechcel som byť podliak. Povedali sme si po tom všetkom že toto všetko zanecháme, hádky, doťahovačky. No povedal som jej, že ak mi bude zavadziať ešte v živote tak to použijem. Vtedy prišla tá dohoda, ak niekto niečo zverejní zverejní to aj ten druhý.

A posledná pasáž, dnes, keď ma čakala pred tými dverami. Neviem.. Je mi to take hlúpe rozprávať že ma nepobozkala, hoci to tak vyzeralo." kľakol si na koleno a zdvihol dva prsty ,,Prisahám ti, že ona ma už nezaujíma a nikdy ani nebude. Prestala ma zaujímať v deň  keď mi to oznámila, keď mi povedala čisté klamstvo. Nechcem ju, naozaj!" dôverčivo sa a mňa pozeral. 

Ja som sa na neho dívala tiež. Verila som mu, že mi povedal pravdu, vedela som že sa o tom ťažko rozpráva. No nevedela som ako sa mám zachovať.

,,Myslím že mi veríš keď mi toto rozprávaš!" povedala som po chvíli uvažovania čo mu na to povedať.

,,Nielen že ti verím, ale ja ťa mám naozaj rád, a nechcem aby si bola zle informovaná, nechcem aby si to zle pochopila, nechcem ťa stratiť pretože sa s tebou cítim naozaj dobre." usmial sa zahanbene.

Bol naozaj zlatý.  Rozžiarilo mi to tvár. Všimol si to. Pritiahla som ho k sebe a pobozkala som ho. Po malom krátkom bozku som ho objala. Držal ma pevne a silno.

Bola som rada že mi veril a že mi to povedal. Vedel že ak by mi to povedala ona, ani jedno  slovo by nebola pravda.  Nevedela by som potom čo mam robiť. Spravil to najlepšie ako to vedel, nielen pre seba ale aj pre mňa.

,,Som rád že som ti to mohol vysvetliť." usmial sa na mňa keď som si obúvala zimušné topánky ,,Takže ten bowling platí?"

,,Ak ti nevadí že tam príde aj Karin. Dnes mi to vravela v práci. Ale ja prídem, odreagovať sa trocha." usmiala som sa. Vedela som že nebude nadšený že tam bude aj Karin.

Nemam dôvod zatiaľ na ňu hovoriť tak nepekne, no už po dnešnom dni ju moc rada nemám.

Predsa mi pobozkala frajera.

Počkať, ty si povedala frajera?

Zamyslela som sa nad tým a nedalo sa mi nezasmiať. Ja som vlastne nevedela na čom sme. No bolo to úžasné.

,,Ostaň ešte na chvíľku!" prosil a obímal ma.

,,Prepáč, prišli naši zo služobky, chcem s nimi pokecať skór ako znovu zdúchnem na bowling!" pobozkala som ho na hornú peru. Pekelne sa mi to páčilo. Nikovi sa to tiež páčilo, inak by ma nezačal vášnivo bozkávať.

Musela som sa vytratiť. Už sa budem asi opakovať, ale v týchto veciach s ním by som rada pokračovala, no nie tak skoro. Bol pondelok, pravdepodobne druhý týždeň čo máme blízky vzťah. Moc skoro. No netlačí na mňa a ja tiež cítim z jeho strany že sa nikde neponáhľa.  Pred dverami som ho pozdravila. Bol opretý jednou rukou o zárubňu, čo mu napínalo svaly na ruke a ramene. Ja som z toho takmer zošalela. Bola som rada že môj mozog sa ozval a zavelil zdrhnúť odtiaľ čo najskôr.

16:30

Prišla som domov, zaparkovala som auto do garáže. Pozamykala ho a vošla dnu do domu. Naši sa mojkali pri televízore, prišlo mi to vtipné a zaroveň zlaté.

Nechcela som ich vyrušovať, no ak som chcela ísť na bowling musela som ich vyrušiť, veď nech si užívaju keď nebudem doma.

,,Ahojte!"  pozdravila som ich a rozžiarila sa mi tvár.

,,Zlatko, ty kde si bola tak dlho?" vyskočil otec z gauča. 

,,Bola som sa pozrieť ako majú naši tréning!"

,,Jooj dobre že si doma, potrebujem aby si išla Alexovi odniesť tento balíček."

,,A nechcete ho ísť pozrieť?" pozrela som sa na nich.

,,Zavolám mu či tam môžme prespať!" zahlásil otec. Mama ma potiahla za ruku do kuchyne.

,,Aký je, už ste spolu mali? Je slušný? Nenadáva? Dúfam že je gentleman! A že nieje nejaký lúzer... Hovoor!"  tak žhavo sa na mňa vrhla, že som nestíhala vnímať čo všetko sa ma vôbec pýta.

,,Ak chceš, dnes príde po mňa, ideme na bowling, môžeš sa s ním porozprávať keď dorazí!" usmiala som sa a posadila sa na kuchynskú linku.

,,Nieje to skoro?"

,,Raz ho aj tak spoznáš!" pousmiala som sa.

,,Okay, tak pokecáme keď príde, neboj len päť minút." žmurkla na mňa ľavým okom.

V tom do kuchyne vošiel ocko.

,,Môžeme u nich spať, ako pojdeme?" spýtal sa otec.

,,Tuto Rose, ostáva doma, takže neviem."

,,Skúsim mu zavolať či zoberie aj mojich úžasných rodičov.." zoskočila som z linky. Bežala som do svojej izby. 

,,Ahoj!" pozdravila som ako prvá.

,,Čo miláčik?" šokovalo ma jeho oslovenie...

Blížime sa k poriadnemu problému. Ako sa Rose bude cítiť pri stretnutí Nika a jej rodičov? Čo sa udeje na bowlingu?A.D.

💞Happy End? 💞 /DOKONČENÉ/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang