Bowling
,,Čo miláčik?" šokovalo ma jeho oslovenie.
,,Chcem sa ťa spýtať, je mi to také čudné... Ale že či po ceste na bowling zoberieš našich k bratovi." spravila som neidentifikovateľnú grimasu.
,,Jasné. Žiadny problém to si ani volať nemusela, samozrejmosť!!" počula som v jeho hlase pohodu, uvoľnenie a pousmial sa. To som počula tiež.
,,Ďakujem moc, som tvojím dlžníkom!"
,,To teda niesi!"
,,Ale som!"
,,Keby som pri tebe umlčím ťa bozkom!" zasmial sa do mikrofónu čo je usmiestnený v telefóne.
,,Ty jeden provokatér, dobre musím končiť, idem im oznámiť tú úžasnú novinu! Tak o 18:00, čauko!" pozdravila som ho.
Počkala som kým odpovie na môj pozdrav a zložila som.
Poobliekala som sa pretože pomaly sa blížila osemnásta hodina.
,,Je to vybavené, idete s nami!" usmiala som sa. Už oblečená som prišla k nim.
,,Fajn, aspoň sa s ním spoznám bližšie!" potešil sa otec.
Ja som sa na to len usmiala.
,,O 18:00 príde, tak buďte nachystaný!" upozornila som ich.Nakoniec sme sa bavili o ich služobnej ceste, ktorá pre nich nedopadla práve najlepšie. Čudovala som sa že sú tak dobre naladený.
Bola som veľmi nervózna keď sa blížilo 6 hodín večer.
Akonáhle som zbadala čierný mercedes pred domom vedela som že to je on.
Spoločne ako rodina sme vyšli vonku. Nik už čakal pri aute.
Podával si ruku s otcom. ,,Som rád že sa opäť vidíme!" zahlásil Nik.
,,Potešenie je na mojej strane!" usmial sa otec.
,,Mňa už tiež poznáš!" usmiala sa a pobozkal ju na líca.
,,Vás si človek zapamätá!" usmial sa aj Nik.
Nebol vôbec nervózny tak ako ja.
Prišiel ku mne a nenápadne ma pobozkal. ,,Uvoľni sa, vidno že si v kŕči!" usmial sa a otvoril mi dvere na aute.
Chcel ich otvoriť aj mame, ale tej už otváral zadné dvere otec.
Posadila som sa na prednú sedačku. Chcela som sa potiahnúť do predu aby tam mali viac miesta.
,,Ospravedlňujem sa ak tam vzadu za mnou máte málo miesta. Za to zodpovedá moja výška!" usmieval sa a pozeral sa do speťáku.
,,To je v pohode, zvládame, veď ešte nás osteoporóza nechytá, či čo to je!" zasmial sa otec.
YOU ARE READING
💞Happy End? 💞 /DOKONČENÉ/
Teen FictionBola to náhoda alebo osud? Po berlínskom útoku sa v nemocnici ocitla 20 ročná Rose. V tom čase tam mal sestru jeden z futbalistov z tamojšieho tímu. Čo sa však stane ak sa rozhodne darovať jej krv? Čo sa stane po tom ako to Rose zistí?