Kedy prišla Lea?
Veľké prekvapenie nás však čakalo v kuchyni keď sme tam našli Leu. Prekvapene sa na nás pozrela.
,, Dobré ránko hrdličky." Usmiala sa doširoka.
,, Čo tu robíš? Nič si mi nehovorila že prídeš. Kedy si prišla?" Stále ma držal za ruku.
Z poslednej otázky som vycítila že chce vedieť, či bola už v byte keď sme prišli alebo keď sme boli v sprche. Pevne som verila že jej odpoveď nebude znieť ,, Keď ste boli v sprche." alebo ,, Keď ste prišli." Boli sme hlučný, o tom ani nepremýšľam že by to nepočula keby tu už bola.
,,Kedy som prišla?" Premýšľala.
Medzi tým ako premýšľala som ja tiež premýšľala, možno už tu bola keď sme my boli v sprche a nechce aby sme sa cítili trápne tak povie, že prišla neskôr alebo naozaj prišla neskôr.
,,Teraz som prišla pred pár minútami. Mimochodom tie veci čo boli hodené pri sprchovom kúte, s ktorými sa neviete trafiť do koša som hodila do práčky, nechcela som tam hádzať len moje prádlo, pocit že práčka by išla len na polovicu by ma zabíjal."
,,No, hodila si tam aj moje veci?" Opýtala som sa.
,, Jasné.." povedala.
Bola som len v spodnom prádle rovnako ako Nik, stál vedľa mňa len v boxerkách.
Pozrela sa na nás a hneď jej napadla myšlienka prečo sa to pýtam.
,, Prepáč, to mi je ľúto.. nevedela som že .. veď to je jedno. Čo teraz?"
,,No.." premýšľala som. ,, Dá sa práčka zastaviť?"
,,Kiežby. .." rozosmial sa Nik.
,,Poď so mnou toto sa ti bude páčiť." Zobral ma opäť do spálne a zavrel dvere.
,,Myslel som si, že už bola tu keď sme boli v sprche." Zasmial sa. Oprel ma o skriňu a jeho telo natlačil tak blízko k môjmu ako to len išlo. ,,Chcem ťa.. znovu, staaaale." Stláčal mi zadok a stále sa ku mne viac tlačil. Nemohla som dýchať, a tak som sa rozosmiala.
,,Na čo si ma sem dotiahol?"
,,Aby si vedela ako som neskutočne nadržaný a týra má pocit že ťa nemôžem pretiahnuť keď tu mám sestru." Znovu sa pritlačil k môjmu telu. Cítila som opäť jeho penis pri mojom tele.
Opäť mi hrýzol peru. ,, Ženská pri tebe sa zo mňa stane dravec.." zasmial sa.
,,No to je síce super lebo nymfomanka a dravec je úžasná kombinácia, ale ja ti idem ukradnúť oblečenie, aby som si mohla niečo obliecť na cestu domov. "
Vyvalil sa na posteľ. Nevšímala som si ho a hľadala som niečo pre mňa.
Keď videl ako usilovne hľadám rozhodol sa mi pomôcť.
Chvíľku to trvalo aj jemu no potom predsa len vytiahol teplákovú súpravu.
,,Toto si mám obliecť?"
,,Inak môžeš ísť aj takto ak sa ti nepáči.."
,, Páči len mi bude veľká."
,, Obleč sa." Dostala som príkaz.
Prehla som sa aby som ti tepláky pretiahol cez členok. Využil príležitosť a vložil mi ruku medzi nohy.
,,Niee..." Pousmiala som sa.
,,S tebou to predsa len niečo robí...." Lišiacky sa pousmial. Odhalil ma. Cítil, že moje nohavičky niesú v suchom stave.
Dôkladne si ma premeral svojím pohľadom. Na bruchu mi tepláky výrazne odstávali a ešte mi boli aj dlhé. Jeho pohľad zastavil až na odstávajúcich teplákoch.
BINABASA MO ANG
💞Happy End? 💞 /DOKONČENÉ/
Teen FictionBola to náhoda alebo osud? Po berlínskom útoku sa v nemocnici ocitla 20 ročná Rose. V tom čase tam mal sestru jeden z futbalistov z tamojšieho tímu. Čo sa však stane ak sa rozhodne darovať jej krv? Čo sa stane po tom ako to Rose zistí?