18+
,,Ehm ehm. " Odkašlal si Max.Začervenala som sa. Ruku z Nikovho stehna som premiestnila na pohár čistej minerálky.
,, Prepáčte čo ste hovorili?" Usmial sa.
,, Že ste si nás aj všimli.." tak povediac "nadšene" povedal Max.
,,Vy musíte byť tak sexuálne aktívny pár..." Podotkla Em.
Ďakujem.. ledva som sa zbavila červene na tvári a mám ju tu znova. Ďakujem veľmi.. Emily si úžasná.
Nik sa na mňa pozrela a pousmial sa. Nevedela som či sa on červenal, no ja som sa červenala aj za dvoch.
Netrvalo dlho a spomienky po plese boli opäť späť a teraz ... Bolo to horšie. Mala som chuť. Chcela som ho. Potrebovala som ho. Hneď.
No našťastie ešte hodinu som to vydržala a potom sme sa rozlúčili s Maxom a Emily.
,,Ideme na prechádzku?" Pousmial sa. Natiahol si na hlavu čiapku. Zaplatili sme a odišli sme už do chladnejšieho prostredia. Vonku. Bolo niečo okolo 20-teho januára. Vonku síce nebolo tak zima, mobil ukazoval 5 °C no pocitovo bolo určite o dosť menej.
Po malej prechádzke ma Nik ako vždy zatiahol k nemu domov.
,,Ja by som mala ísť domov.."
,,Ale ja Ťa samú nikam takto večer nepustim.."
,, Veď je len 21:30. Grázli ešte spia.." usmiala som sa a dávala som si dole kabát.
,,Som taký unavený. Dám si sprchu, nejdeš?" Naschvál neodpovedal na moju otázku.
,,Bež.." neodpovedala som mu. Len som ho poslala. Sadla som si do tmavej spálne na posteľ a rozmýšľala čo budem robiť. Počula som, ako sa v kúpeľni spustila voda, a ticho dopadá na zem. Predstavovala som si, ako si pomaly vyzliekla tričko, nohavice a spolu s nimi, aj tie jeho biele trenky. Mojím telom prebehla triaška. Spomenula som si na jeho slová.
"Najbližšie keď sa vrátiš, stretneme sa v sprche."
Opäť som myslela na to, čo sa stalo po plese. Ako sa naše stony odrážajú od stien jeho izby. Na jeho dotyky, ktoré som ešte teraz dokázala cítiť na svojom tele.
Pomaly som sa vydala k dverám kúpeľne, kde som počula ako si veselo pospevuje. Snažil sa. Bol zlatý.
Netuším, kde som nabrala toľkú odvahu, možno to bolo sexuálnou frustráciou o ktorej mi rozprávala Em tuším ešte pred plesom. Celý týždeň bez neho, bez jeho sladkých mäkkých pier, jeho jemných dotykov. Celý ten čas som myslela len naňho a na noc plnú vášne, ktorú sme spoločne prežili.
Opatrne som stlačila kľučku od dverí a vošla dnu. Vzhliadla som nahor a videla obrysy jeho vyšportovaného tela. Ovládol ma chtíč. Nedokázala som potlačiť túžbu po ňom. Chcela som opäť cítiť jeho pery na tých svojich, na mojom krku.
Zatvorila som dvere a pomaly si začala vyzliekat tričko a legíny, za ktorými letela aj podprsenka a nohavičky.
Úplne nahá som sa k nemu pomaly zakrádala. Opatrne som otvorila sprchovať kút tak, aby si ma nevšimol a vošla som dnu.
Naskytol sa mi pohľad na jeho svalnatý chrbát a jeho dokonalý zadok.
Zahrýzla som si do spodnej pery a rukami sa k nemu načiahla.
Trochu ním myklko, no keď pocítil moje ruky, ako pomaly prechádzajú po jeho ramenách zhlboka sa nadýchol a následne vydýchol.
Prudko sa otočil a celú si ma prezrel. Hrýzol si peru pri tom ako pohľadom bludil po mojom hrudníku.
"Rose," vydýchol a pritlačil ma k chladnej stene. Jeho ruky si našli cestu k mojím bokom, ktoré stlačil a ja som vzdychla.
"Chcem ťa." vydýchla som trasľavo a rukou si ho pritiahla za zátylok bližšie k sebe. Zavrčal mi do pier, na ktoré sa následne vrhol.
Vášnivým bozkami to však ani zďaleka neskončilo. Jednou rukou si ma pritiahol bližšie k sebe, pri čom som ucítila jeho pýchu pri svojich stehnách. Tou druhou mi zašiel medzi nohy a pomaly ma začal dráždiť. Postupne zrýchľoval, pričom ja som mu ticho stonala do pier.
Cítila som, že sa pomaly blíži k vrcholu, no v tej chvíli prestal.
Nesúhlasne som zavrčala do bozku."Nie zlatko, ešte nie." zasmial sa a oboma rukami mi opäť chytil boky.
Pomaly sa posúval vyššie až k mojím prsiam, ktoré jemne stlačil. Z úst sa mi vydral ďalší tichý ston. Tak veľmi som ho chcela.Moja pravá ruka vystrelila k jeho ramenu, ktoré som pevne stlačila. Druhou rukou som mu pomaly prechádzala po vypracovanom bruchu, až som sa dostala k jeho pýche.
Zasmiala som sa a rukou sa oň obtrela. Chcela som ho dráždiť tak, ako on dráždil mňa.
"Pohraj sa s ním trocha." usmial sa. Ja som sa opäť začala červenať, no nakoniec som ho pomaly uchopila do rúk a začala sa s ním hrať.
"Rose" zavzdychal a rukami sa zaprel pri mojej hlave. Uchechtla som sa a razom prestala.
Rýchlo otvoril očí a karhavo na mňa pozrel. Začal krútiť hlavou, pričom sa mu na tvári formoval úsmev.
"Toto mi nemožeš robiť." šepol mi do ucha, na čo mi doň jemne zahryzol.
Zachvela som sa a pevne som ho chytila. On sa len zasmial a chytil mi stehná. Vyzdvihol ma nahor a ja som svoje nohy obmotala okolo jeho pása.
"Už ma toľko nedráždi." zašepkala som a celým telom sa pohla dopredu, čím som sa obtrelam o jeho penis. Zavzdychal a tvrdo prirazil.
Začal prirážať rýchlejšie a silnejšie. Naše stony sa ozývali miestnosťou a boli hlasnejšie s každým ďalším prirazením.
Opäť som cítila že sa blížim k vrcholu a zaklonila som hlavu. On prestal a spustil ma na zem. Naštvane som naňho pozrela a on sa smial.
"Ešte nieje koniec." zašepkal mi do ucha a prudko ma otočil tak, aby som mu bola chrbtom. "Len meníme polohu." opäť sa zasmial a zozadu do mňa vnikol. Jeho ruky boli na mojich prsiach, ktoré jemne stlačal, perami sa hral s mojím ušným lalôčikom, pričom stále prirážal.
Zaklonila som hlavu a cítila ako som dosiahla vrchol. Pár sekúnd na to ho dosiahol aj on a obaja sme sa snažili nabrať dych.
Užívali sme si takýto moment, horúca voda, my dvaja. Spomenula som si na slová Emily v cukrárni a usmiala som sa. ,,Vy musíte byť tak sexuálne aktívny.." Unavená celá mokrá som sa oprela o jeho hruď. Nedalo by sa to čakať ale bola som unavená, z toho všetkého. Zatvárali sa mi oči a teplá voda tomu len a len dopomáhala.
,,Rose?" Povedal po chvíli.
,,Mmm"
,,Pôjdeme aj do postele?" Usmial sa. Cítila som to. Vedela som to. Zastavil vodu. Otvoril dvere. Zdvihol ma na ruky a odniesol ma do postele....
ESTÁS LEYENDO
💞Happy End? 💞 /DOKONČENÉ/
Novela JuvenilBola to náhoda alebo osud? Po berlínskom útoku sa v nemocnici ocitla 20 ročná Rose. V tom čase tam mal sestru jeden z futbalistov z tamojšieho tímu. Čo sa však stane ak sa rozhodne darovať jej krv? Čo sa stane po tom ako to Rose zistí?