1🎀

6.6K 309 35
                                    

Abby

,,Počkej, to myslíš vážně?!" Vyprskla jsem limonádu, kterou jsem si před krátkou chvilkou nabrala do pusy na chodník vedle sebe.

,,Abbygail, mohla by ses trochu ovládat," protočila máma očima nad mým chováním.

,,Naříkej mi tak!" Zatla jsem zuby a pokusila se vstřebat informaci, jenž mi právě sdělila. Už od chvíle, kdy mě vyzvedla ze školy a vzala na zmrzlinový pohár do mé oblíbené cukrárny jsem tušila, že za tím musí být něco víc, než jen že mi chtěla udělat radost. Ale tohle jsem vážně nečekala. ,,Mami, nemůžeš mi přece jen tak oznámit, že se k nám do baráku stěhuje úplně cizí chlap!"

,,Není cizí," zavrtěla hlavou, naabírajíc si na lžičku čokoládovou zmrzlinu, ,,scházím se s ním už nějakou dobu-," na chvíli se odmlčela, ,,- šest měsíců."

,,To myslíš vážně?!" vyprskla jsem ironickým smíchem, ,,ty máš už půl roku přítele a říkáš mi to teprve teď?!"

,,Abby, uklidni se, prosím," povzdechla si, ,,chápu, že se cítíš ukřivděně, ale musíš se mě snažit pochopit. Nechtěl, aby to věděla jeho rodina, proto jsme se scházeli vždy jen tajně..."

,,No to nemyslíš vážně! Ty sis nabrnkla ženatýho chlapa?! Počkej, není tohle přesně to, za co jsi odsoudila tátu?" složila jsem si ruce na prsou.

,,Podívej," odložila lžičku stranou na malý talířek a ubrouskem si otřela ústa. ,,Je pravda, že jsem vztah s tvým otcem ukončila hned, co jsem se dozvěděla, že mě podvádí, ale když si naštvaná a cítíš se podvedená, nechápeš toho druhého a nedokážeš se vžít do jeho pocitů. Až se zamiluješ, pochopíš, že jediné, na čem ti záleží je ten druhý..."

,,Buď té lásky a ušetři mě vylévání tvého srdíčka," zastavila jsem ji máchnutím ruky. ,,Nijak to nesouvisí s tím, že u nás bude bydlet."

,,Abby, zlatíčko, pochop to," i přes mou, stále vzrůstající nevoli, se snažila zachovat klidnou tvář. ,,Nakonec se s naším románkem svěřil své ženě..."

,,A ta ho vykopla z bytu," doplnila jsem ji.

,,Ne tak úplně," nesouhlasně zavrtěla hlavou. ,,Jen se rozhodli, že si od sebe na chvíli odpočinou. Ale do té doby se potřebuje někde ubytovat..."

,,A ty mu mezitím budeš sloužit jako náhrada pro jeho potřeby," nedokázala jsem si odpustit štiplavou poznámku. ,,Super, tak děkuji, že jsi mi to aspoň řekla a nemusela jsem se to dozvědět náhodou, když bych u nás v domě potkala někoho úplně cizího. Jdu si zaběhat."

,,Abby," chytla mě za zápěstí, abych nemohla nikam utéct, ,,to ještě není všechno. Laskavě se posaď zpátky a nech mě, abych ti to dopověděla."

Se znechucením jsem se posadila zpátky, čekajíc, co z mé povedené maminky ještě vypadne. Ona však delší dobu mlčela, jako by si snad myslela, že mě tím příjemně napíná. Asi trochu nepochopila, že opak je pravdou. ,,Mami, pro Boha! Vymáčkni se konečně!"

,,Má děti... Čtyři," šeptla.

Kdybych se teď měla k něčemu přirovnat, byl by to nejspíš mrož, kterému právě někdo pustil na ocas tisíce tunové závaží. Mlčela jsem a jen pravidelně mrkala. Nakonec jsem se pokusila sama sebe uklidnit, zhluboka se nadechla a klidnějším hlasem promluvila: ,,Dobře, tak mi pak dej jen vědět, kdy za ním přijedou na návštěvu a já během toho víkendu pojedu k tátovi..."

,,Je to ještě zamotanější, Abby," zavrtěla máma hlavou, ,,je nejstarší dcera už bydlí sama, ta nejmladší zůstane u matky společně s nejstarším synem, ale ten mladší..."

,,Ne! Neříkej to!" Skočila jsem ji do řeči. ,,To nemyslíš vážně! To mi neuděláš!"

,,Prostě to musíš překousnout, zlatko. Rozhodl se, že půjde s tátou a nemůžeme ho nutit násilím, aby změnil názor," pokrčila rameny, ,,takže přijede s ním a bude u nás bydlet taky."

~🍍 Love pineapples 🍍~
Tak a jsem tu s novou storkou 😍💖
A chci vám skrz ni příšerně moc poděkovat za neuvěřitelných 1K sledujících 🙊💕 je to opravdu obrovské číslo a pořád nedokážu uvěřit, že jsem ho dosáhla právě já 😭💛 ale to jen díky vám 💓 kdybych vás neměla, nedokázala bych to 😻💙
Ani nevíte, jak mě to dojalo 💜
Slova nestačí na to, abych vám dostatečně poděkovala 🙈
Snad se bude příběh líbit 😏💘
Tausendmal dankeschön 😌💟
💛Ich liebe euch💛

Kiss Me, Idiot [Marcus&Martinus CZ] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat