× Charakter Ask + Nová Story ×

1.9K 98 40
                                    

Martinus:

Co přesně cítíš k Bie?

Myslím, že normální lidé tomu říkají láska. Ale já osobně to nerad označuji jenom jedním slovem. Dokázal bych o všech těch pocitech, které ve mně vyvolává, mluvit v kuse klidně i celej den- stejně tak i o ní samotné.

To ti nevadilo, že máš holku, ale spíš s Bie?

Upřímně? Nevadilo.
Nevím, možná už jsem k ní tehdy něco cítil, tak mi to tak ani nepřišlo. Každopádně mě přitahovala víc než Emily.

Jakou emoci jsi pocítil, když jsi zjistil, že Abby začala chodit s Marcusem?

Jo, tak původně jsem byl dost nasranej. Pamatuji si, že když jsem o tom v noci před tím, než Bie spadla ze srázu, přemýšlel. A napadaly mě myšlenky o tom, že v posteli asi nejsem moc dobrej, když si začala i s mým starším bratrem. Asi jsem spíš byl naštvaný sám na sebe.

Proč jsi spal s jinými holkami, i když jsi měl Emily?

BOŽE! Tak miluju sex! No a je to venku. 🙂

Kdy sis uvědomil, co k Bie cítíš?

Asi jsem to tušil, když jsem čekal v nemocnici na to, jak dopadne operace. Strašně jsem se o ní bál a tížilo mě to na hrudi. Ale připustit jsem si to dokázal až později.

Spíš teď někdy s Bie?

Asi bych se zbláznil, kdyby ne. 😅
Ale musíme na to teď opatrněji...

Lituješ moc toho, co jsi Abby udělal?

Nevím, co teď přesně myslíš, ale jestli to, že kvůli mě spadla ze skály...
Nikdy jsem se úplně nevzpamatoval z toho, že za to všechno můžu jen já. Vyčítám si to každou noc, kdy si Bie myslí, že v klidu spím...

Miluješ mě?

Hele, baby... Sorry, budu k tobě upřímný... Teď, když jsem získal Abby, už o jiných ani nepřemýšlím.

Byl jsi celkem debil, víš to?

Jo, to vím a moc dobře...
A Bie říká, že ještě furt jsem. 😂

Kdyby jsi mohl změnit jednu deinou věc, která by to byla?

Asi bych to všechno začal odznova. A snažil se, abych tentokrát opravdu nic neposral.

Jaké je to s Bie spát?

Nepopsatelné.

Máte s Abby nějaké děti? Jestli ano, popiš, prosím, jak ti sdělila, že je těhotná.

Ano, máme hned tři krásné andílky. 😍
Bylo to celkem zajímavé. Zrovna jsme sestavovali nákresy pro náš nový byt. Pomáhal mi s tím táta s Marcusem, když k nám přijela Bie a oznámila nám, že by jsme to měli celé překreslit. Když jsem se zeptal proč, odpověděla mi, že si není jistá, jestli budeme mít pro nás všechny dost pokojů.

Abby:

Jsi stále na Vozíku? Omezuje to nějak vás život?

Ano, jsem a už navždy budu. Až na nějaké drobné výjimky ani ne. Postupem času se neučíte žít s tím, co máte a ani vám nepřijde, že je to nějak složité. Asi největší problém byl ale v sestavování nového domu. Musel být jednopodlažní a veškeré prostory dostatečně velké pro invalidní vozík.

Bylo ti líto Tinusovy holky, když jsi věděla, že má vztah a ty jsi se s ním vyspala?

Z prvu ano. Považovala jsem se za někoho, kdo ji krade štěstí. Postupem času jsem to ale nějak přestala vnímat.

Kiss Me, Idiot [Marcus&Martinus CZ] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat