Martinus
Stál jsem na příjemném večerním vzduchu, opřený o zábradlí, pohled upírajíc před sebe. Snažil jsem se, aby byl dnešek pro Abby výjimečný. Věděl jsem, co pro ní ta cena znamená a chtěl jsem, aby ji alespoň jednou mohla vyhrát. Ostatní byli uvnitř hotelu ve velké místnosti, v níž se vše slavilo, jen já stál venku pod letní noční oblohou a přemýšlel o ní.
,,Smím ti narušit klid?" ozval se za mnou její lehký něžný hlásek. S úsměvem jsem se na ni podíval. Přijela až ke mně, na což jsem si k ní přidřepl a ve vlasech jsem pocítil její hřejivou dlaň. ,,Musím ti poděkovat. Dnešek byl opravdu dokonalý. Řekli mi, že jsi všechno zařídil ty."
,,Nic to nebylo..." zavrtěl jsem hlavou.
,,Nic to nebylo?!" ironicky se uchechtla, ,,Martinusi, ty jsi mi splnil můj obrovský sen!"
,,Tak to jsem rád," pohladil jsem ji po koleni a pohled upřel do jejích čistých očí. Polkl jsem. ,,Myslel jsem to vážně, Abby... Ten polibek na stadionu..."
Překvapeně se na mě podívala. ,,Vážně? Ale co Emily?"
,,Je konec," přikývl jsem. ,,Proto jsem pro tebe nepřišel k tomu kinu. Snažil jsem se přijít na to, jak to s ní ukončit... Přišel jsem na to, co jsem měl vědět už sakra dávno. Mé srdce to tušilo, ale moje pitomá hlava si to nedokázala přiznat."
,,Ale co?" vykouzlil se ji na tváři úsměv.
,,Já tě nemám jenom rád," zavrtěl jsem hlavou. ,,Bie... Já tě miluju."
,,Tak už mě polib, ty idiote," zasmála se.
,,Ještě ně," ušklíbl jsem se, uchopil její vozík a zamířil rovnou k sobě do pokoje, jenž jsem kartou otevřel a dostal nás oba dovnitř. Na žádné jiné oslavy už jsem neměl chuť.
,,Co chceš dělat?" vydechla, když jsem si ji chytil do náruče a přenesl na postel.
,,O. Mazlení. Jsi. Už. Slyšela?" po každém slově jsem ji krátce políbil. Měla tak sladké a heboučké rtíky. Hřálo mě z těch dotyků celé tělo. ,,Není to sice tak efektivní jako sex, ale s tebou aktuálně nic jiného dělat nechci."
,,Tinusi," šeptla mi do rtů, když jsem ji prsty zamotal do vlasů a něžným olíznutím jejího spodního rtu se dostal až do jejích drobných úst.
,,Broučku můj," víc jsem si ji k sobě přitiskl, ,,byl jsem hlupák, víš? Nedokážu už v sobě dál skrývat své city. Tady a teď, jak tu spolu ležíme, ti slibuji, že od teď si tě budu hlídat, hýčkat a postarám se o to, aby si už nikdy nebyla smutná nebo zklamaná. Jsi jen moje princezna..."
Silná slova, není to pravda? Ale můžu vás ujistit, že Martinus je skutečně dodržel...
Lásky moje ❤ tohle je definitivní konec 🙊🙌 chtěla bych jen říct, že Abby se na nohy už nikdy nepostavila, kdyby jste to pořádně nepochopili 💔 ale bylo to takhle myšleno už od začátku 😝😘 každopádně bych vám strašně moc chtěla poděkovat 💗 tato knížka mi strašně přirostla k srdci a těší mě, že vám taky, to autor pozná 😄💙 díky vaší obrovské podpoře se dokážu dostat i přes těžké chvíle, kdy o psaní a tak pochybuji 😟✋ ale protože mám vás, vždycky se z toho nějak dostanu 💓 opravdu moc vám děkuji 😍💕 bez vás bych nebyla nic 😠🙅♀
💛Ich liebe euch💛
THIS STORY WAS WRITTEN WITH LOVE
ČTEŠ
Kiss Me, Idiot [Marcus&Martinus CZ] ✓
FanfictionOh, I am sorry... I forgot I only exist when you need something... Because I am your "secret" friend... So shh... © MacTinusLoverVeri