Pár jedinců si nakonec dokázalo vyprostit tuhle část...
Nepočítám to do normálních kapitol, proto není očíslovaná... 😶
Kdo nemá chuť, číst ji nemusí, nikoho nenutím 😘
Další 'normální' kapitola bude jistě brzo 💖Abby
Lehounce mě políbil na čelo, při čemž svou hřejivou dlaní pomalu sjížděl od mého krku níž. Druhou rukou se mu mezitím povedlo odepnout mi podprsenku, kterou následně na to sundal a odhodil někam na podlahu. Tváře mi hořely a pohledem jsem se snažila co nejvíc vyhýbat tomu jeho. Nikdy jsem neměla moc velké poprsí, ale nevšímala jsem si toho. Podobné věci vás holt vůbec nezajímají nebo nemáte čas si jimi plnit hlavu. Teda aspoň dokud nenastane podobná chvíle jako tato.
,,Nestyď se za své tělo, je krásné," šeptl a něžně mě políbil na klíční kost. Po doteku jeho lehce vlhkých horkých rtů, jsem na tom stejném místě cítila příjemně rozpálenou kůži.
Rukou už dávno zakotvil na vnitřní straně mého stehna, kde mě teď hladil krouživými pohyby. Pak hbitě zahákl prsty za lem mých kalhotek, které onedlouho později skončily pod postelí hned vedle podprsenky. Nervózně jsem se zavrtěla. Celou mě sjížděl pohledem. Najednou mi došlo, že jsem se vlastně už delší dobu neholila. Jednak jsem poslední dobou neměla moc času, druhak jsem to nepovažovala za akutně nutné. No koho by napadlo, že se ocitnu v takovéhle situaci? K mé úlevě to však nevypadalo, že by to Martinusovi nějak vadilo, což mě celkem uklidnilo. Víc si na mě nalehl, čímž jsem cítila je vzručený klín na stehnu. Neodolala jsem. Prostě jsem nedokázala potlačit tu myšlenku, která se mi zrodila v hlavě. Proto jsem se lehce nadzvedla a dvakrát se o něj horizontálně otřela. Zavzdychal mi přímo do kůže na krku, kterému se opět plně věnoval.
Když se po dokonale načasované chvíli odtáhl, mírně se na mě usmál a zbavil se svých boxerek, jenž mu byly už delší dobu těsné. Donutila jsem se nepohlédnout tam. Už tak jsem byla rudá až za ušima, nepotřebovala jsem hořet ještě víc.
,,Tohle jsou chvíle, kdy se opravdu za nic nemusíš stydět," naklonil se k mému uchu a lehce ho zkousl. ,,Mysli na co chceš, dívej se kam chceš, dělej co tě jen napadne."
Němě jsem přikývla, přesto jsem se neodvážila ani pohnout. Pobaveně se usmál, natahujíc se po mojí ruce, kterou následně dlaní přiložil... no, snad ani nemusím říkat, kam. Na sucho jsem polkla, neodtrhujíc pohled z jeho očí. Jen nepatrně přikývl a mou rukou na svém mužství pomalu pohl. Chvíli mě vedla ukazoval mi správné pohyby, dokud se nesklonil k mým ňadrům a nezačal mi pokožku lehce zkousávat tam.
,,Pokračuj, nepřestávej," zamumlal, když jsem ustala s pohyby rukou.
,,Tinusi... J-já... Neumím v tom chodit, nejsem tak zkušená jako ty," konečně jsem ze sebe dokázala dostat nějakou smysluplnou větu.
,,Klid," pohladil mě bříšky prstů po tváři, ,,někdo je dobrý v běhání, někdo zas k hýčkámí holek. Nemusíš mít strach, do toho se dostaneš. Poprvé je to vždycky..." odmlčel se, aby našel ta správná slova, ,,dost zvláštní... a asi to bude trochu bolet, ale všechno bude v pořádku, budu opatrný. Jen si tě teď trochu připravím, aby to bolelo o něco míň, ano?"
Jen jsem tiše souhlasila. Následující chvilku mě hýčkal svými prsty. Opatrně s nimi hýbal, aniž by odlepil ústa od mého dekoltu.
,,Dobře," zvedl se ze mě nakonec, věnoval mi milý úsměv a sklonil se pro své kalhoty, z jejichž kapsy vytáhl stříbrný balíček, který hned roztrhl a kondom si nasadil. Zpátky se nade mě vyhoupl a rukou se zapřel vedle mé hlavy.
,,Kdyby cokoliv, stačí říct a přestanu, jasný?" Počkal na mé souhlasné přikývnutí, hned na to jsem pocítila tlak, jak se do mě začal pomalu nasouvat. Už jsem se chtěla divit, proč to nebolí tak, jak Martinus sliboval, když jsem najednou pocítila silné zaštípání někde uvnitř mě a následnou prudkou bolest. Semkla jsem víčka k sobě a snažila se v nich udržet slzy. Tinus však nezastavila a pomalu se do mě zasunul úplně. Teprve pak se zarazil.
,,Promiň," zkousl si ret, ,,já jsem zapomněl... Teď se pořádně uvolni, za chvíli si na to zvykneš."
Byl to zvláštní pocit. Cítit ho v sobě. Tělo na tělo. Celá jsem hořela. Nedokázala myslet na nic jiného, jen na to, jak jsme teď jako jeden. Po nějaké době jsem Tinusovi dala svolení. Opatrně se pohnul, což opět trochu zaštípalo, ale už né tak, jak napoprvé.
,,Dobrý?" Zadíval se mi do očí. ,,Nejdu na tebe až moc rychle?"
,,Ne," zavrtěla jsem hlavou, ,,pokračuj."
Opět pohl boky dobředu a zpátky. Tentokrát to bylo jiné. Cítila jsem v tom už o dost více než zpočátku. Každým jeho dalším pohybem jsem cítila, jak mi do celého těla vpouští proudy elektřiny. Vášeň mě zahrnovala úplně celou. Cítila jsem každé místečko, kterého se mě dotýkal. Najednou jsem nechtěla jen tak ležet pod ním, nohou jsem ho objala kolem pasu a začala boky pohybovat souměrně s ním. Dech se mi postupně zrychloval, až jsem měla problém se vůbec nadechnout.
,,T-tinusi," vzdychla jsem, jakmile jsem v břiše pocítila zvláštní napětí. Bylo to tak příjemné a k mému štěstí to nepřestávalo. Jednou rukou jsem se Martinuse držela kolem ramen, ale tou druhou jsem mu postupně sjížděla po menších buchtičkách až k podbříčku, kde jsem ho prsty chvíli jen tak hladila.
,,Bie," vypustil z úst, nacož jsem pocítila, že nepatrně zrychlil. Čím dál tím víc častěji začal opakovat jeho novou zkomoleninu mého jména, dokud nezaklonil hlavu a hlasitě nevydechl. Bylo mi jasné, že on už dávno je. Přesto se však stále chýbal a dokonce se sklonil i k důlku u mého krku, aby mi na něj začal dávat lehké polibky. ,,Ještě ty, Bie, ať víš, jaký je to pocit se poprvé udělat..."
Šimrání v mém bříšku pomalu narůstalo. Dech jsem už téměř nedokázala vnímat. Srdce mi tlouklo jako splašené. Pak se jí pokojem roznesl můj zděšený výkřik. Všechno ve mně vybuchlo, před očima se mi rozprostřela černá díra a dokázala jsem vnímat pouze ochromující energii, která napadala celé mé tělo.
Když jsem se konečně jakž takž vzpamatovala, Tinus už ležel vedle mě a hladil mě po zpocených vlasech. Usmál se na mě a natáhl se pro deku: ,,Tak, jaký to bylo?"
,,Já... Úžasný," vydechla jsem, ,,ten nával... ani pořádně nevím, co to bylo, ale ohromilo mě to, že jsem o sobě ani nevěděla..."
,,Představuju ti orgasmus, brouku," nahl se a lehce se rty dotkl mého čela. ,,Ale teď by sis měla pořádně odpočinout."
,,Už chápu, co na tom tak vidíš," stihla jsem ještě zašeptat než jsem vyčerpáním usnula...
~🍍 Love pineapples 🍍~
Tak, vy mojí úchyláci, spokojení? 😃
Stejně si myslím, že je to napsáno úplně debilně a všechny jsem vás teď odradila 😐😅
Ale řekli jste si o to sami a já vám říkala, že tuhle kapitolu můžete přeskočit, jestli chcete, takže nemůžete ani říct, že jsem vás nevarovala... 😂😘
S haty do mě!!! Jen se nebojte!!! 😂👏
🌹Ich liebe euch🌹
ČTEŠ
Kiss Me, Idiot [Marcus&Martinus CZ] ✓
FanfictionOh, I am sorry... I forgot I only exist when you need something... Because I am your "secret" friend... So shh... © MacTinusLoverVeri