Abby
,,Pojď na večeři," přišla pro mě máma s vážným výrazem do pokoje, do něhož mě poslali hned na to, co nás s Martinusem načapali na chodbě. Bez řečí jsem zavřela knížku, jejíž děj jsem vlastně ani nevnímala a následovala ji. Netuším proč, ale stále jsem před sebou viděla jeho temné oči, když mě pod záchvatem vzteku tlačil ke zdi, zející jako tmavá černá propast. Nedokážu si vysvětlit, proč se mi tak moc vryly do paměti.
Máma mě dovedla ke stolu a sama se posadila. Bohužel tak, aby jediné volné místo zůstalo vedle Martinuse, jenž měl své ruce složené v klíně a do stejného místa upíral pohled. Z neutrálního výrazu jeho tváře jsem však nebyla schopna cokoliv vyčíst. Nezbylo mi nic jiného, než se tedy posadit vedle něj.
Celá večeře proběhla v naprosté tichosti tíživé atmosféry. Jediným zvukem v této místnosti bylo ťukání příborů o porcelánové talíře. Už dávno jsem dojedla, ale něco mi říkalo, že kdybych se pokusila odejít, vzduch by ještě zhoustl a já si tak vysloužila pár nepěkných slov. Proto jsem radši jen seděla, čekajíc, co se bude dít dál. Tinus zřejmě došel ke stejnému názoru, neboť svou večeři už měl také spořádanou, avšak stále zůstával sedět po mojí pravé ruce.
,,Promluvíme si," posadila se máma zpátky vedle Kjell-Erika, když ze stolu sklidila do dřezu všechno nádobí. Chtěla jsem ji pomoc, ale odbyla mě, ať se posadím a ani se nehnu.
,,Musíme?" Otráveně jsem protočila očima, ale schytala jsem za to pouze jen přísný mámin pohled.
,,Po tom, jak jsme dneska viděli tu vaši rvačku," vložil se do všeho Erik, ,,tak určitě."
,,Nebyla to rvačka!" Ohradila jsem se, ,,jen jsem mu dala facku, nic víc!"
,,A co tě k tomu vedlo?!" Založila si máma ruce na prsou a zády se opřela o ždili. Nejspíš tak chtěla vypadat víc autoritativně.
,,Začal si!" Ukázala jsem na něj prstem. Stále měl hlavu sklopenou a nervózně si pohrával s prsty na rukou.
,,To je už teď stejně jedno," máchl Kjell-Erik rukou. Pak ale nechápu, proč tu vůbec ještě sedíme. Na mou otázku mi však hned poskytl odpověď. ,,Podívejte se. Ano, víme, že je to pro vás moc narychlo. Ty, Abby, ses o mě jako o novém příteli tvé matky dozvěděla teprve nedávno a Tinus je trochu vedle z našeho odstěhování. Ale teď bydlíme v jednom domě a vy dva se holt budete muset naučit spolu vycházet. A toho docílíte jedině tím, že spolu začněte trávit více času."
,,Pfff," nahlas jsem si odfrkla a napodobila mámin postoj. ,,To nebude fungovat."
,,Bude muset," odvětila mi na to stroze. ,,Začnete tím, že spolu zítra pojedete odvést babičce zeleninu a koláč, co jsem ji upekla."
,,K babi trefím sama, nepotřebuju doprovod idiota," namítla jsem.
,,A dost, Abbygail!" Schválně vyřkla podobu mého jména, kterou absolutně nesnáším. Ona ví, jak mě naštvat. ,,Já měla za to, že jsem tě aspoň trochu vychovala! A ty se při tom chováš jako Toyer! Máš domácí vězení! Po škole rovnou domů a žádný desetikilometrový okruhy kolem města."
Zalapala jsem po dechu. To, že mě přirovnala k mému nevlastnímu bratrovi bych dokázala ještě nějak překousnou. Ale zaracha?! ,,To nemůžeš!" Zaprotestovala jsem, ,,mami, já trénuju!"
,,Na tréninky si klidně choď, ale pak rovnou domů. Musíš pochopit, že holt ne vždy jsou věci takové, jak si je představuješ!"
,,Na jak dlouho?" Vykoktala jsem ze sebe nakonec.
,,Jak uznám za vhodné," zvedla bradu mírně do vzduchu, aby mi bylo jasné, že nemá cenu smlouvat.
,,A aby jsi v tom nebyla sama, Martinus bude odpoledne po škole zůstávat s tebou," doplnil Erik. Tinus v odpověď jen něco souhlasně zamumlal. Tomu se říká muž. Páni, ten se za svůj názor umí skutečně postavit. A já jsem paní ironie (😂). ,,A teď běžte oba do svého pokoje," ukázal nakonec ke schodišti. Na nic jsem nečekala a vyběhla schody po dvou, jen abych se co nejrychleji mohla zavřít ve svém krychlovém prostoru.
Následující dny budu trčet doma, aniž bych si mohla zaběhat a pročistit hlavu. Do toho ještě trávit čas s Martinusem. Jak to zvládnu? Absolutně netuším.
~🍍 Love pineapples 🍍~
Ahojdaaaa 💛
Taková kratší, dneska... 😏✌
No, čas od času musí být i krátké kapitoly, jinak bych se upsala... 😅
Jak si užíváte víkend? 😮
Já naprosto dokonale 😌💝
A po něm mě čeká třídenní školní výlet, takže ještě lepší 😎💙
Škola a učení se může jít vycpat 👅😘
Snad se kapitola líbila 😓💞
🌹Ich liebe euch🌹
ČTEŠ
Kiss Me, Idiot [Marcus&Martinus CZ] ✓
FanfictionOh, I am sorry... I forgot I only exist when you need something... Because I am your "secret" friend... So shh... © MacTinusLoverVeri