Ies pe hol și îl zăresc pe Ash dând colțul culoarului. Alerg pe urmele sale până ajung afară.
― Ash! Țip și îl apuc de mâneca cămășii negre.
― Ce mai vrei Atlanta?! Răbufnește furios.
― Ascultă-mă.
Mă privește nervos, își încleștează pumnii și se sprijină de peretele școlii alunecând și strângându-și genunchii la piept.
― Ce să ascult?
― De ce ai o asemeanea reacție? Îl întreb ignorându-i întrebarea.
― Cum mama dracului îți permiți să mă întrebi una ca asta când tu te..te îmbrățișezi cu..ăla? Țipă și se ridică privindu-mă în ochi.
― Cum îți permiți tu să îmi vorbești așa?
― Nu îți place? Ei bine, Atlanta, uită-te la mine. M-am săturat ca tu să ai pretenția să suport orice rahat precum aș fi cățelul tău. Apasă pe cuvinte pe un ton rece, iar eu simt cum furia îmi iese pe urechi.
― Eu cum am reușit să iert rahatul pe care tu l-ai făcut? Provocarea aia idioată! Chiar ți se pare că nu te iubesc?! Urlu și eu.
― Și ție ți se pare că nu te iubesc?
― Ce fel mă iubești dacă te aprinzi așa?
― Ia să mă gândesc de ce o fac... oh, stai...spune ironic. Îți amintești de Adam? Sau Brandon? Și acum a apărut și Mason.
―Ce legătură au ei aici?
― Atlanta! Nu mai fi atât de naivă. Noi, bărbații, am putea face orice pentru a obține ce vrem. Crezi că lor le este imposibil să mi te ia?
― Asta sunt eu? Întreb și izbucnesc în lacrimi. Un obiect?
― Nu! Nu ești un obiect, doar că eu nu vreau să te pierd!
― Și crezi că așa mă vei ține lângă tine? Țipând la mine și generând o ceartă din orice?
― Eu nu știu cum altfel să mă comport! Ăsta sunt eu!
― Ești incredibil! Țip eu.
― Tu ești cea care s-a îmbrățișat cu un tip aleatoriu în fața mea. Să fi văzut cum ai alergat spre el, spune și se încruntă.
― E gay! Țip eu.
― Poftim? Face întorcând privirea către mine.
― Mason este gay. E cel mai bun prieten al meu din clasa a zecea.
― Nu înțeleg! De ce spui abia acum?
― Pentru că m-ai tot întrerupt urlând la mine, spun și îmi șterg lacrimile de pe față.
― Eu de unde știu că nu mă minți?
― Vino cu mine, îi întind mâna și surprinzător, îmi acceptă invitația.
Ajunși înăuntru îl târăsc pe Ash prin mulțime până ce dau ochii cu Mason.
― Hei! Spune Mason prietenos.
― Mason. Iartă-ne manierele. Cum spuneam, el este Ash, iubitul meu, îi zâmbesc fals.
― Încântat, îi zâmbește lui Ash care încă marâie în spatele meu.
― Și mă întrebam dacă ai putea să ne arăți niște poze cu tine și Jordan?
― Bineînțeles, dar de ce?
― Doar vreau să îi arăt lui Ash ce relație minunată aveți voi, de cinci ani, spun apăsând pe cuvinte în timp ce mă uit urât la Ash.
Mason aprinde telefonul și ni-l întinde exact când accesează un folder plin cu poze cu el și Jordan.
Ash răsfoiește folderul și când se convinge, îi întinde înapoi telefonul lui Mason răsuflând ușurat.― Felicitări! Spune și face o grimasă.
― La fel și vouă, continuă Mason.
Încuviințez în semn de mulțumire și îi zâmbesc.
― Păi, noi plecăm puțin acum, spune Ash.
Ce naiba?
― De.. încerc să spun, dar mă prinde de mână și mă trage după el afară din sală.
― Ce a fost asta? Unde mergem?
― Nu mă mai întreba atâtea și ai răbdare.
Caută cu privirea de jur împrejur și se îndreaptă către o toaletă.
Mă împinge înăuntru și închide ușa în urma sa.― Ce naiba Ash?! Țip eu, dar îmi pune mâna la gura.
― Shh. Ascultă-mă doar.
Încuviințez și îl ling în palmă.
― Hei! Asta e scârbos! Spune dezgustat, iar eu las un chicot să-mi scape.
― Bine, uite, voiam să îmi cer scuze pentru mai devreme.
― Cred că glumești! Spun și mă încrunt.
― Nu mai spune asta. Chiar îmi pare și în plus... lasă propoziția în aer...știi că nu îmi poți rezista. Șoptește și își apropie fața de a mea în timp ce mă mângâie pe coapsă cu degetele sale lungi.
Încerc să îmi păstrez calmul și să îi arăt contrariul îndepărtându-mă considerabil de el.
― v Haide iubito, știu că mă vrei, iar eu te vreau pe tine.
Controlează-te Atlanta! Îmi spune subconștientul.
..dar clachez. Îmi apropii fața de a sa și îl privesc în ochi.
― Știam că mi te vei supune. Spune arogant și suav în același timp.
― N..nu e..
― Sh, sh, sh. Face și continuă să mă mângâie pe sub rochie.
― Ash!
― Așa iubito! Strigă-mi numele! Zice și se apropie mai mult.
Își lipește buzele de ale mele și gustul său de mentă și tutun îmi invadează simțurile.
Am încercat atât de mult să îi rezist, dar ceva nu mă lasă să mă opun în fața lui Ash Brown.Ash
Mi-e greu să cred că o sărut din nou. Mai ales după acea ceartă acidă. Sunt constient că eu sunt singurul vinovat. Eu și gelozia mea nenorocită.
Adevărul e că deși o iubesc pe Atlanta, nu pot să mă comport altfel, să reacționez altfel.Până de curând nu aveam habar de ce este dragostea, ba chiar negam existența ei.
Dar prin ea.. prin ea am descoperit acest sentiment bizar, dar atât de frumos.
Îmi odihnesc mâinile pe talia ei și o sărut pe gât. Îi sorb gemetele precum mi-ar fi vitale și continui să îi ating pielea delicată.
Îi desfac fermoarul rochiei cu mâna dreaptă și o las să cadă pe podea.
― Vrei să facem asta aici? Mă întreabă timid mușcându-și buza.
Ador când face asta!
― Nu am mai făcut sex într-o toaletă în Hicksville. Spun eu zâmbind.
Se înroșește și îmi zâmbește ludic.
Mă trage ușor de păr făcându-mă să gem, iar eu continui să o dezbrac încet.― Să-mi bag! Te iubesc atât de mult! Gâfâi eu.
― Și eu!
― Și tu ce? Ezit cât să o aud spunând asta.
― Te iubesc!
CITEȘTI
Asha
Romance„ ― Care e faza cu tatuajele? îl întreb stânjenită și curioasă în același timp. ― Nu știu, care e faza cu Atlanta? îmi râde malițios în față, iar eu nu pot decât să oftez. ― Doar ți-am adresat o întrebare, mă încrunt în speranța că îl voi speria. ―...