X-3

49.6K 1.2K 148
                                    

Banyodan çıkıp hızlıca kurulandığımda üzerimi giyinip mutfağa geçtim. Sıradan ama tarz olmuşdum. Her zaman giyimime özen gösterir ayna karşısında ömrümü harcardım desem inanın yalan olmaz. Seviyorum kendimle uğraşmayı ne yapıyımm?

 Seviyorum kendimle uğraşmayı ne yapıyımm?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Duha'nın giydikleri)

" Oha bunları sen mi hazırladın? Allah'ım sencede ters giden birşeyler yok mu?" Her sabah yaptığım gibi zevkle Eda'ya takılmaya başladığımda o ise göz devirmekle yetindi.

" Valla normalde yapmam da bügün torpillisin doğum günü kızı tadını çıkar." Diyip elindeki omletle birlikte masaya oturduğunda bende tam karşısında yerimi aldım.
" Seni seviyorum pikaçu." Dedim ve gülümsedim oda gülümseyip " Bende seni seviyorum balım." Dedi. Eda benim kuzenim daha bebekken ikimizde ailemiz tarafından yetimhaneye bırakıldık. Soy isimlerimiz aynı yıllarca araştırdık ama ailemize dair en ufak bir iz yoktu. En sonunda ümidi kesip birbirimize kenetlendik okuduk büyüdük ve şimdide hem okuyup hemde çalışıyoruz. Kirada bir ev tuttuk, açıkcası birbirimize ailelerimizin eksikliğini aratmıyoruz. Birbirimize yetiyoruz yeri geliyo ben onun Annesi, yeri geliyo o benim annem oluyor şikayetimiz yok sadece sükür ediyoruz.

💋💋💋💋💋

Okulun kapısından girdiğimizde heyecandan ölmek üzereydim. Bugün ona herşeyi itiraf edecektim belki o da beni seviyordur ama ya sevmiyorsa, ya beni terslerse of Allah'ım sen yardım et.
Eda'nın seslenmesiyle düşüncelerimden sıyrılıp iki adımda ona ulaştığımda okula girmek için yürüdük. Sınıfa gelene dek onunla hiç karşılaşmamıştım. Sınıfa girip sıramıza geçtik Eda'yla yan yana oturuyordum sağımda da Enes vardı. Enes en yakın arkadaşlarımdan biridir çok saf ve temiz kalkplidir kimseyi kırmaz ve hep kibar davranır ikinci kardeşim diyebilirim. Birincisi Eda tabisi. Gözüm onu aradı ama yokdu bügün gelmeyecekti sanırım omuz silkip kalemimle oynamaya başladım.

Üç ders bittiğinde artık kafam uyuşmuştu dördüncü derse girecek halim kalmamıştı. Eda'ya baktığımda o da benden farksızdı.
" Eda Allah aşkına şu dörde girmeyelim beynim tedaviye cevap vermiyor korkuyorum birgün takılı kalacak diye."  Eda gülümsediğinde başını salladı. Bende zafer kazanmışçasına boynuna atladım. Sınıftan çıkıp kantine doğru yol aldığımızda bizim kızların oturduğu masaya geçtik.
" Oo doğum günü kızı da gelmiş." Sude boynuma atladığında nezaketen sarılmak zorunda kaldım. Aynı şekilde Dilara'ylada sarıldığımızda oturup sohpet etmeye başladık. Gözüm kapıdan giren Sertaç ve en yakın arkadaşı Semih'e kaydığında kalbim beynimde atmaya başlamıştı. Sanırım vakti gelmişti.
                              
                                  ~ İTİRAF~

FIRÇA İZİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin