X-22

27.9K 876 217
                                    

3 hafta önce:

" Ona dokunan her parmağını kıracağım ölüm senin için tek çıkış, öldüğünde cesedini teşhis bile edemeyecekler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

" Ona dokunan her parmağını kıracağım ölüm senin için tek çıkış, öldüğünde cesedini teşhis bile edemeyecekler."

" Ben sana birşey yapmadım."

" Sen benim olana yan gözle bakmakla hayatının hatasını yaptın."

Sonramı? bir kurşun çıkar ve geberir gidersin...

💋💋💋💋💋

Artık resmen benim yüzümden öldüğü kanıtlanmıştı ben böyle bir acıyla nasıl yaşıyacaktım?

" Eda ben şimdi ne yapacağım?"
Eda dudaklarını büzüp elini omuzuma attığında diyecek birşey bulma çabasında gibi gözüküyordu.

" Onu geberteceğim." Dedim kesin çıkan sesimle.

" Kuzum sakin ol bir, öfkeyle oturma zararla kalkarsın."

" Eda ne öfkesi ben çok üzgünüm yaşadığım şeye inanabiliyormusun? Benim yüzümden öldü ben olmasaydım şimdi yaşıyor olacaktı. Gencecik çocuktu ben bunun günahıyla ne yaparım."

" Haklısın bebeğim ama olmuşla ölmüşe çare yok kendini suçlamayı kes lütfen onu sen öldürmedin."
Eda'nın avutma çabaları yine boşa giderken telefonu tekrar elime alıp bir hışımla kilidini açtım. Hızlıca mesaj yazarken bir dakika bile düşünmemiştim.

• "Bana adresini ver konuşucaz."
Çok geçmeden bildirim sesi duyulunca tekrar telefonu alıp mesajı okudum.

• " Konuş dinliyorum."

• " Burdan değil yüz yüze konuşmak istiyorum."

• " Burdan söyleyeceksin ne söyleyeceksen."
Mesajı okumamla sinirlerim tavan yapmıştı.

• " Sana yüz yüze konuşmak istiyorum dedim anlamıyormusun?"

• " Bende burdan söyleyeceksin dedim."

• " Seni şikayet edicem bu yaptığın asla yanına kalmıyacak duydun mu?"

Bir süre mesaj gelmeyince telefonu yatağa fırlatıp Eda'ya baktım. Başını ellerinin arasına almış öylece duruyordu. Onu bu halde görmeye alışkın değildim o her dayim ayakta kalan beni sürekli avutan taraf olurdu ama şimdi sinir bozucu sessizliğine gömülmüştü. Derin bir nefes aldığımda beklenen bildirim sesi duyuldu.

• " Daha önce denedin nasıl yapamadığını gördük. Bir daha denersen sana ödeteceğim bedelin haberini dahi vermem. O şerefsizi bir daha bana savun! asıl o zaman yapıcaklarımdan kork. Benim olana kimse dokunamaz bunu aklından hiç bir zaman çıkarmayacaksın."

• " Senin olan neee?"

Dedim merak ettiğim ama alacağım cevaptan da korktuğum soruyla. Mesaj görüldü olduğunda cevap vermemişti. Son görülmesine baktığımda aniden yine çevrimiçi olmuştu. Yazıyor...
Büyük bir merakla vereceği cevabı beklediğimde ekrandan gözümü bir dakika olsun ayırmıyordum.

FIRÇA İZİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin