X-9

34.5K 1K 234
                                    

" Ne diye benim adıma söz veriyorsun?"

" Ya ne yapıyım kızım başımın etini yedi resmen bir saat yalvardı. Bende sonunda sinirlendim tamam söz dedim anca öyle gitti."

" O çocuktan hiç ama hiç haz etmiyorum. Sende bunu bilmene rağmen beni böyle bir durumda bırakıyorsun."

" Ya yeter be bileklerimi kesicem şimdi ne olur sanki gelsen yemiyecek seni çocuk. Ölürmüsün be gelsen aman tamam gelme zaten ben kim köpek."
Eda dudaklarını büzüp o meşhur yetim kız hallerine girince göz devirdim. Hayır işin kötüsü gerçekten yetim ve benim buna dayanamadığımı çok iyi biliyor pislik. Bu duruma bir çözüm bulmazsam her dediğini yaptırır gibi gözüküyor.

" Üf bakma şöyle."

" Yok canım tamam gelme yani ne olacak sanki sen beni hep üz zaten."

" Tamam be."
Eda'nın gözleri sevinçle parladığında zafer kazanmışcasına yerinde zıplamaya başladı. Neye bu kadar sevindiyse...

Yaptığı emrivaki ne kadar canımı sıksada yoğun isteğini kırmamışdım. Aslında oraya gitmeyi hiç istemiyordum çünki Batu'nun beni neden çağırdığının farkındaydım. Yaptığı haraketlerle bana ilgisi olduğunu biliyordum ama ben ona o gözle hiç bakmamışdım vede bakmayacaktım. Bu akşam bir saat kalıp çıkacaktım sonuç Eda hanımın verdiği söz yerine gelsin.

💋💋💋💋💋

İşten çıkıp eve geldiğimizde saat onbire geliyordu çabucak odama geçip parti için istemiye istemiye hazırlanmaya başladım. Yarım saat sonra hazır olduğumda solona geçip Eda'yı beklemeye koyuldum.

 Yarım saat sonra hazır olduğumda solona geçip Eda'yı beklemeye koyuldum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Duha'nın kıyafetleri)

💋💋💋💋💋

Partinin olduğu kafaye geldiğimizde taksiden inip içeriye girdik. Köşede bize ayrılmış olan masaya oturduğumuzda Eda pek bir keyifli görünüyordu bense bu durumdan hiç hoşnut değildim.

" Kızlar hoşgeldiniz." Batu gülümseyerek yanımıza geldiğinde bende hafifçe gülümsemekle yetindim.

" Duha gelmene çok sevindim. Teşekkür ederim." Çakma bir gülümseme daha atıp.

" Rıca ederim." Dedim ve telefonumu kurcalamaya başladım.

" Ee kızlar ne içiyoruz." Tekrar Batu'nun sesi duyulunca ona baktım. Soruyu çoğul sormuşdu ama bana bakıyordu.

" Alkolsüz olsun benim." Dedim. Eda şampanya istediğinde kaşlarımı çatıp ona baktım sarhoş olacaktı gerizekalı. Eda omuz silkip önüne döndüğünde bende telefonuma geri döndüm.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
FIRÇA İZİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin