X-44 'AÇIKLAMA'

13.8K 289 94
                                    

☝️TANITIM FİLMİ

Momolilerim öncelikle bu bir bölüm değildir. Sizin için çalıştık, didindik ve bir tanıtım filmi hazırladık, ilk bölümde de tanıtımına yer verdik. Eğer bakmadan geçersen yağmurlu havada üzerine çamur atlayan şanslı sen olursun :))

Kırk üç bölümü geride bıraktık ve kırk beş gün kadar bir sürede tahminimizden daha fazla okuma sayısına ulaştık. Tabi bunda öncelikle kuzenim olmak üzere hepinizin emeği çok fazla.

Elimden geldiğince mesajlarınızı cevaplamaya çalışıyorum, yorumlarınızın bende katkısı çok fazla.

Yazmak istiyorsan yapman gereken tek bir şey var, kimseyi umursamamak.
Bence yazmayı bırakmalısın, sen bir yazar olamazsın, kitabın iğrenç, konusu iğrenç.
Hiç bir zaman iyi yazar olduğumu veya iyi kitap yazdığımı idda etmedim, sadece yazdım.
Üzgün olduğumda size yansıdı, mutlu olduğumda aynı şekilde ama hiç bir zaman modum düşükken umursamazca bir bölüm yazmadım, kendimi zorlamadım çünkü amacım kimsenin modunu düşürmek değil.

Burda gülüceğiz, ağlayacağız, üzüleceğiz, sinirleneceğiz ama hiç bir zaman modumuzu düşürmeyeceğiz. Bir gün umursamadan ve emek harcamadan bölüm yayınlarsam, bilin ki ben artık yazmaktan vazgeçmişimdir.

Yanımda olduğunuz için size binlerce kez teşekkür ediyorum, umarım tanıtım filmini beğenirsiniz :)

Sizi çok ama çok seviyorum namı diğer (momolilerim) hepinizin yeri bende ayrı baştan beri yanımda olan tavsiyelerini eksik etmeyen sizleri asla unutmadım ;)

Yeni bölüm yarın yayında hoşçakalın 💋

FIRÇA İZİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin