( Medya Sertaç&Duha)
Bölüm 30 olduğuna göre bir kutlamayı haketmiştir dimi?
30 a yakışır bir bölüm olacağından şüpheniz olmasın.
İyi okumalar...
Gözlerim karanlığa kapalıyken burnuma dolan parfümle karışık sigara kokusu dahada keskin olmuştu. Dokunduğum çıplak bedenle gözlerim aniden açıldığında karşımda, yani dibimde desek daha mantıklı olur duran Sertaç'a baktım. Bir eli belimde, bense bir bacağının üzerinde adeta ahtapot misali kaslı ve çıplak vücuduna sarılmıştım. Elimi üzerimizdeki yarıya açık çarşafa götürdüğümde yavaşça kaldırıp üzerime baktım.
Ohh
Kıyafetlerim hala üzerimdeydi ama daha büyük bir problemimiz varki oda şuanda yattığım bir sapık+katil. ' Allahhhh' içimedeki ses bile korkuyla haykırıyorken benden ne bekliyordunuz. Ne zaman bu hale geldik neden Sertaç'la yattım hiç bir fikrim yoktu. Beni öpüşü aniden aklıma düşünce gözlerim yine şoke tavrından ödün vermeden açılmıştı. Elimi hızla üzerinden çektiğimde yavaşça kendimide geriye çekmiştim. Bacağımı yavaşça kaldırdığımda tam kurtuldum diyordumki bu defa belimdeki elini sıkılaştırıp adeta üzerime çıktı.
Kafasını göğsüme koyduğunda kalp atışlarımı hissediyormudur acaba diyordum çünkü yerinden çıkacakmış gibi atıyordu. Huzursuzca yerimde kıpırdadığımda yaptığı bu yüzsüzlüğe hayret ettim. Arkadaşlarımı öldürüyor, dövüyor sonrada hiç birşey olmamış gibi ona sarılıp uyumamı bekliyor. Değil uyumak yüzünü dahi görmek istemiyordum, gerekirse kalbime taş basıp ona olan aşkımı unutacaktım. Bir katile aska aşık olmayacaktım.
" Kes şunu." Uykulu yorgun ama hala muhteşem olan sesiyle konuştuğunda artık eskisi kadar etkilenmediğimi fark ettim. Bana zorla birşeyler yaptırılması en nefret ettiğim şeydi, inadım inat kurtulacağım bu saçma evden.
" Lütfen çekermisin elini." Dediğimde bir taraftanda elini ittirmeye çalışıyordum. İşe yaradımı? Hayır.
İnatla elini dahada sıkılaştırdığında göz devirmeden edememiştim." Uyu." Kaşlarımı sinirle çattığımda artık sabrım tükenmişti. Bir erkekle hemde böyle taş üstü bir varlıkla aynı yatakta olmaktan utanıyordum. Ben evlenmeden bir erkekle aynı yatakta asla yatmazdım, yattım. Evlenmeden öpüşmezdim, öpüştüm ama bütün bunlar zorla oldu benim suçum yok! Yoktur dimi?
Offf
" Ben bir erkekle aynı yatakta yatmam çek elini üzerimden." Sinirle kurduğum her cümle onu sanki dahada keyiflendiriyordu.
" Ben bir erkek değilim senin herifinim alış buna alış." Nefesimi kıvılcım edasıyla tutup yanağımı şişirdiğimde kafasını yumruklarımı geçiresim vardı.
Yaptım mı? Yer mi? Yemez?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FIRÇA İZİ
Teen FictionSevdiği kişinin bir canavar olduğunu bilmeden sevmiş bir kız. Bilmiyorki sevmek onun için hem en güzel şey hemde en kötü. Takıntılı bir erkek, ne kadar takıntılı olabilir ki demeyin psikopatlık derecesinde bir takıntı bu. Sevdiği kıza yaklaşan erke...