Evet söz vermemiştim ama sizin için yetiştirdik umarım beğenirsiniz iyi okumalar. 🙃
Her yer sigaranın bıraktığı gri dumana bürünmüştü. O ise hiç birşey yokmuş gibi sigarasını içiyordu. Her eğildiğinde anlıma dokunan saçlarının bıraktığı damlaları eliyle silip, sonrada öptü.
Anlam verenler el kaldırsın..!
Ben veremiyorum çünkü bir dövüyor bir seviyor, manyak.
" Yarın seni Eda'ya götüreceğim. Akşamda yemeğe gideceğiz, sözünü unutma."
Dediğinde anında dolan gözlerim içimdeki sevinç çığlıklarını bastırmak için yarıştaydı. İnanamıyordum onun kötü biri olduğuna. Fakat bu onu vurduğu gerçeğinide değiştirmiyordu." Sen ciddisin?"
Dediğimde güldü, sonrada kafasını sallayarak elimi tuttu. Evet bildiğin tuttu. Vazgeçtim beni çıkışta alın bu anı yaşamak istiyorum. Beni havuzun kenarına getirdiğinde sigarasından bir tutam daha alıp attı. Sonra yaptığı ani hareketlerle ben daha ne olduğunu çözemezken, kendimi havuzun içinde bulmuştum. Beni ne ara kucağına aldı ne arada atladık. -dık, düşünceli öküz işte oda benimle atladı.
Suyun üstüne çıktığımızda heryerim sırılsıklam olmuştu. Havuzun içinde ne olmayı bekliyorsam!Elimle yüzüne su fırlattığımda sinirden delirmek üzereydim. Bir sürahinin karşılığı bu muydu yani?" Az önce bana iyilik yapmıştın." Diyerek isyan ettiğimde beni belimden tutup kendine çekti.
" Birincisi daha yapmadım yarın yapıcam, ikincisi bütün bunlar cezasız kalıcağın anlamına gelmiyordu miniğim."
Dediğinde burnumdan makas alıp güldü. Ya gülmesene söyle, yağ olsam erimiştim." Beynim uyuştu seni çözmeye çalışırken." Dediğimde kahkaha attı.
" Olmayan beyin uyuşmaz güzelim."
Gözlerimi kısıp onu ittirdiğimde dahada güçlendi gülüşü. Sinirlendiğimi görmek hoşuna gidiyordu sanırım." Sen bana beyinsiz mi dedin şimdi?"
Tereddütte kalsada kafasını sallayıp kahkahası eşliğinde beni yine kendine çekti." Çekil ya pislik."
" Çekilmem."
" Beyinsizim ben bırak."
" Yok yok değilsin."
" Aaa! Ben miydim olmayan beyin uyuşmaz diyen?"
Delice gülmeye devam ettiği sırada hipnoz olmuş gibi onu izledim çok güzel gülüyordu. Yüzünde tek bir kusur aradım ama yoktu gerçekten. Her kızın hayallerini süsleyebilecek bir erkekti o. Ve o dediğimi kişi bana aşıktı. Peki ben?
Onun yaptıklarını unutup onu sevebilirmiydim? Daha yeni kafama silah dayamamışmıydı?
Ona nasıl güvenecektim?" Ne düşünüyorsun?" Sorduğu soru beni gerçek hayata yüz üstü çakarken sertçe yutkundum.
" Keşke farklı koşullarda tanışsaydık." Dediğimde gözlerini kısıp.
" Mesela?" Diye sordu.
" Mesela sen bir polis olsaydın ben bir hemşire. Sen normal bir insan, bende normal bir hemşire, çok güzel olmazmıydı?" Dedim gülümserken.
" Bilmem olur muydu?"
" Olurdu bence."
" Sen iste komutan olayım." Dediğinde kahkaha attım. Dediği komik gelmişti. Ah senin komutanlıkla uzaktan yakından alakan yok ki. Adam öldüren bir insan nasıl komutan olsun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FIRÇA İZİ
Teen FictionSevdiği kişinin bir canavar olduğunu bilmeden sevmiş bir kız. Bilmiyorki sevmek onun için hem en güzel şey hemde en kötü. Takıntılı bir erkek, ne kadar takıntılı olabilir ki demeyin psikopatlık derecesinde bir takıntı bu. Sevdiği kıza yaklaşan erke...