Kim Seokjin: Park ailesinin en büyük oğlu. Annesinin birtanesi, babasının hayırsızı, küçük kardeşinin baş belası hyungu. Komşu oğlu Kim Namjoon'a aşık olup kaçtı. Kimse onu durduramadı.
Kim Namjoon: Kim ailesinin en büyük oğlu. Nam-ı değer Yıkım Tanrısı. Annesinin sakar, babasının gözde oğlu,yani oğluydu. O da kardeşinin başbelası. Jin'e deli gibi aşık, ilk günkü gibi. Kaçmamaları için hiçbir engel yoktu tabi !
Min Yoongi: Ailesini trafik kazasında kaybetti. Yalnız ve güvensiz bir çocukluk geçirdi. Sahip olduğu tek varlığı biricik Dedesi. Dedesinin ona hayatının aşkını bahşedeceğini hiç bilemezdi. Aile büyüklerinin kararıyla kendi şirketlerinin başına geçti. Tabiri caizse Kore'ye hükmediyor.
Jeon Jongkook: O da ailesini trafik kazasında kaybetti. Çocukluğu çalkantılı dedikodular ve entrikalarla geçti. Tek dayanağı Jimin ve Hoseok Hyungu. Babasının şirketini geri almak için canını dişine takıp okulunu birincilikle bitirdi. Bu kadar erken yaşta, üstelik böyle bir nedenden ötürü evleneceğini o da tahmin etmemişti.
Park Jimin: Park ailesinin 2. oğlu. Güzel ve mutlu bir ailesi var. Tek sıkıntısı komşu oğlu Kim mükemmel Taehyung. Ona aşık olduğunu bir türlü kabullenemiyor.Homoseksüel olmakla bir sıkıntısı yok. Onun için Kim Taehyung şeytanın oğlu.
Kim Taehyung: Kim ailesinin 2. oğlu. Huzurlu ve mutlu bir ailede güzel bir çocukluk geçirdi. Tek sorunu yan evdeki dolgun dudaklı çocuk. Ondan haz etmediğini zannediyor. Ona aşık olduğunu geçin daha homoseksüel olduğunu bile kabullenemedi. Onun için Park Jimin kıyametin küçük alameti.
Jung Hoseok: Biricik golden hyung. Yapamayacağı şey yok. Çalışkan ve terbiyeli. Ama bu küçüklerine zorbalık yapmayacağı anlamına gelmez. Tabi ki sadece onlarla uğraşmaktan zevk alıyor. Aşka inanmıyor ama Namjin çiftini yakınlaştıran o. Hatta kaçmalarına birazcık yardım etmiş olabilir. Yoonkook çifti başlarda onun için tam bir muammaydı. Ama insanların içini okumak gibi bir becerisi var. Min Yoongi de onun analizlerinden kaçamadı. Jübilesini Taemin çiftinde yapacağı kesin. Onların birbirlerine aşık olduğunu çoktan anladı. Ama o iki çocuk birbirlerini kabullenmeyecek kadar inat dolu. Buna bir ara el atması gerekebilir.
XX
Karakter analizim böyle. İleri ki bölümlerde konular ve olaylar dahada anlaşılacak. Umarım severek okuyacağınız bir fic olur. Bu benim ilk çalışmam bu yüzden batırmamaya çalışacağım :) Sıradan ve tatlı bir hikaye olacak. Beraber eğlenebileceğimiz bir fic için çokça uğraşacağım şimdiden keyifli okumalar ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IMPASSE | vmin
Fanfiction-TAMAMLANDI- Jimin ve Taehyung iki düşman ailenin çocuğudur. "Jimin: Hadi o anı yaratalım, bana gelmeni sağlayalım. Taehyung: Bir an değil bir histir beni sana getirecek olan, gardenya kokulu çocuk." Küçük hatırlatma: Gardenya çok fazla sevgiyi t...