Küçücük Bir Anket
(Nedenleriyle birlikte yazarsanız sevinirim ve birde boş bırakmayın kısacık yazsanız bile yeter)
(Ufak bir not, özel bölüm gelecek, ne zaman olur bilmiyorum ama gelecek)
-
En sevdiğiniz karakter:
En sinir olduğunuz karakter:
Sizi yumuş yumuş eden olay:
Sizi sinirden delirten olay:
Size gülmekten ters takla attıran olay:
Fic hakkında genel düşünceleriniz:
Bana bırakacağınız herhangi bir eleştiri, iyi veya kötü fark etmiyor:
-
Öncelikle merhaba. Aslında, parmaklarım sabahtandır klavyenin üzerine basıp duruyor ama nihayetinde serçe parmağım sil tuşuna gitmeden duramıyor çünkü ne diyeceğimi gerçekten bilmiyorum. Bu bir veda değil çünkü. Ama hiçbir söz söylemeden de final yapıp gitmek istemedim çünkü bu fic bana çok güzel insanlar kazandırdı ve özellikle yanımda oldukları için bu insanlara teşekkür ederim. Kim olduğunuzu biliyorsunuz, kendinizi belli edin ^^
Bunun sadece üç kişiyle sınırlı olmayacağını ümit ediyorum ve lütfen bu ficin arkadaş olmamızı sağlamasına yardımcı olun. Bu tatlı, bazen sinir krizi geçirten ve bazende, belki bir ihtimal kalbinize dokunan dizelerinin aramızda bağ olmasına izin verin ve güzel bir etki yarattığımıza emin olalım. Kendini yorumlarıyla ve oylarıyla belli eden, bunların hiç birini yapmasa bile fic boyunca bana eşlik eden herkese minnetim çok büyük. Gerçekten, birbirimizi tanımasak bile çok değerlisiniz benim için.
Umarım sizi eğlendirebilmişimdir ve hep güzel hatırlayacağınız bir fic yaratabilmişimdir. Bu benim için gerçekten ama gerçekten çok önemli. Umarım samimiyetimi size geçirebilmişimdir. Her neyse, uzatıp sizi sıkmak istemiyorum bu yüzden şimdi gidip tamamlandı butonuna basacağım. İlk ficim bu yüzden gözüm yaşlı ama elden bir şey gelmez. Tüm deneyimsizliğimi ve hatalarımı bu fic çekti dahası beni geliştiren de bu ficti bu yüzden yeri her zaman ayrı kalacak. Buradan kazandığım ve belkide kazanacağım, az bile olsa çok değerli bulduğum okuyucu kitlem de her zaman önemli olacak.
Tüm ilhamımın kaynağı olan; birbirlerinin yaralarını saran Yoongi ve Jungkook'a, mutlu mesut geçinen Namjoon ve Seokjin'e, çokça ben olan Byul ve bulmak istediğim Hoseok'a, çatlak annelere, huysuz babalara, numaracı büyükbabaya ve tatlı mı tatmış Dream'e, gardenya kokulu Jimin'e ve şeftali çiçeği kokulu Taehyung'a veda edin.
Diğer ficlerimde görüşelim, kocaman teşekkürler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IMPASSE | vmin
Fanfic-TAMAMLANDI- Jimin ve Taehyung iki düşman ailenin çocuğudur. "Jimin: Hadi o anı yaratalım, bana gelmeni sağlayalım. Taehyung: Bir an değil bir histir beni sana getirecek olan, gardenya kokulu çocuk." Küçük hatırlatma: Gardenya çok fazla sevgiyi t...