Çıldırıyorum, delirmek üzereyim, adam resmen eğleniyor benimle ya. Az kalsın.... ayy kafamı nereye gömsem acaba? Patladım patlayacağım az kaldı ve kesinlikle içimdeki tüm o karmaşa yanımda oturup bana sırıtarak bakan ve beni deli eden adamın yüzüne patlayacak. Başka türlü rahatlamam imkansız.
" Abi." Ahmet abimin sesiyle Mirhan ab... aman Mirhan' a attığım yan yan bakışlarımı ona yönelttim.
" Efendim kardeşim." Bak bak bak, sesindeki neşeye bak gelde çıldırma. O nikahı bi kıyayım sen görürsün. Bana çektirdiklerinin bin mislini yaşatmazsam, benim gibi kızarıp bozarmazsan bana da Zümrüt demesinler.
" Abi habere bak, bizim ortağı dövmüşler." Ahmet abim elindeki tableti yanımdaki ayıya verince e haliyle kendiside benim içime düşer gibi yanımda oturunca bende okudum haberi.
' Şok şok şok... İş dünyasının sayılı genç CEO' larından Murat Hanlı dün gece arkadaşlarıyla eğlendiği mekanda gazetecilere yakalanmamak için çıktığı arka kapıda saldırıya uğradı. Saldırıya ilişkin herhangi bir kayır bulunamazken, mekan çalışanlarının baygın olarak bulduğu Murat Hanlı apar topar hastahaneye kaldırıldı. Bu sabah saatlerinde hastahane tarafından yapılan açıklamaya göre iki koluda saldırganlar tarafından kırılmış. Polis hala saldırı hakkında araştırma yapıyor ancak neredeyse hiç iz bulunamadığından saldırganlar hâlâ yakalanamadı.'
" OHA! Gizem yoksa o pisliği sen mi dövdürttün. İnanamıyorum, adamın iki kolu kırılmış."
" Aaa abimler de ne çabuk halletmiş. Oh iyi oldu o şerefsize dua etsin de sadece ellerini kırdırdım, bundan sonra birini taciz etmeden önce iki kez düşünür." Ben burada şoklardan şoklara gireyim kızın rahatlığına bak.
" Ne tacizi Zümrüt, ne oluyor?" Aboooow. Ağzın dürülsün Gizem, abinle çalışma yaparken o porselen dişin kırılsında açama ağzını Gizem, ağzına tüküreyim Gizem.
" Sen abilerine adam mı dövdürttün, hemde Murat Hanlı' yı?" Of Mehmet abi sen daha konuyu kavrayamamışsın. Koyun can derdinde kasap et. Burada canının derdine düşen zavallı minik koyun tabi ki de ben oluyorum ve canımı alacak kişide tam yanımda kas katı kesilmiş bir suratla bana bakıyor. Allahım sen mevzuyu biliyorsun, çok amin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Şeytan (Tamamlandı)
General FictionHayatın ondan çaldıkları kadar verdikleri ile de yetinmeyi öğrenen, biraz deli, çokça zeki, yeri geldi mi çatlağın teki...Küçük bir şeytan işte.