24. Bölüm-Kesit

14.1K 553 10
                                    

" Ne gerek vardı ki?" Mirhan' ın ona uzattığı kutuyu eline alarak yavaşça açtı. Açtı açmasına ama kutudan çıkan şey kesinlikle bugün gördüğü kolye değildi. Aklına gelen ihtimalle bir anda tüm heyecanı, mutluluğu buhar olup uçtu. Ne yani o kıza da mı hediye almıştı. Giden güzel duygularının yerini saf öfkeye bırakırken Zümrüt buna daha fazla dayanamadı ve elinde sıkmakta  olduğu kutunun kapağını kapatıp ateş saçan gözlerini Mirhan' ın mutluluk ve umutla parlayan gözlerine dikti.

" Allah belanı versin." Sadece Mirhan' ın duyabileceği bir sesle söylemişti. Daha Mirhan bu karşılığın sebebini sormaya kalkışmadan hızla oturduğu sandalyeyi itti ve ayağa kalktı.

" Seninle evlenmeyi kabul ettiğim günede seni seçtiğim günede o masada sana evet dediğim günede ve en önemlisi seni sevdiğim güne lanet olsun. Al bunu da git o sayıkladığın sürtüğüne tak." diyip hâlâ elinde sıkmakta olduğu kutuyu hızla Mirhan' ın kafasına fırlatıp telefonunu kaptığı gibi terk etti orayı.

Mirhan son 1 dakikada yaşadıkları nedeniyle şok geçiriyordu. Ne olmuştu şimdi, ortada hiçbirşey yokken Zümrüt' ün böyle davranmasıda neydi öyle. Ne sürtüğünden bahsediyordu bu kız. Başında hissettiği ağrı ile kendine gelir gibi oldu.

" Ne dedi o, beni sevdiği gün mü? Beni seviyor mu?" Kendi kendine mırıldanan Mirhan' ın yüzüne kocaman bir gülümseme yayıldı ve aynı zamanda yavaşça bulunduğu durumun farkına vardı. Zümrüt gitmişti. Hemen yerinden kalkıp masaya yüklü bir miktar para bırakıp aceleyle dışarı attı kendini. Hiçbir yerde Zümrüt' ü göremeyince daha hızlı olamadığı için lanet etti kendine. Zümrüt' ün taksiyle konağa döndüğünü düşünerek hızla aracını park ettiği alana doğru ilerledi. Işıklandırmanın neredeyse olmadığı karanlık yolda bastığı şey ile az kalsın yeri boyluyordu. Daha sakin olmaya çalışarak sağlam adımlarla arabasına ilerledi ve konağa sürdü. Aklında sadece ona kendisini sevdiğini söylediği ve konağa varıp küçük şeytanıyla uzun bir konuşma yapmak vardı. Telefonla birkaç kez aramışsada açan olmamıştı.Oysa ne onu konakta bekleyen bir Zümrüt vardı ne de o telefona cevap verebilecek biri. Çünkü kısa süre önce basıp kaymasına neden olan şey Zümrüt' ün telefonuydu.


Küçük Şeytan (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin