26. Bölüm-Kesit

13.1K 339 19
                                    

İyi alıştım bende kesitlere 😄
Yeni bölüm yarın, olmadı en geç pazara gelmiş olur.

İtiraflar, yakınlaşmalar ne ararsanız bu bölümde. Lafı uzatmayıp birbirinden tatlı kesitlerle başbaşa bırakıyorum sizi.

********************************

"Şükür be Zümrüt hanım, sonunda aradınız." ve ilk trip  Leyla' dan.

" Aramaz tabi kızım, evlenince çok değişti çok. " Gizem' de başladığına göre bombayı patlatmanın vakti geldi.

" Ya canlarım benim biliyorum sizi çok aksattım ama neler oldu neler, bir duysanuz varya oho ooo" Her Türk kızının içinde yatan o meraklı Melahat arkadaşlarımda fazlasıyla mevcuttu.

" Kız ne oldu. Bak görüyon mu, hiç aramıyorsun, hadi arayamıyorsun demiyor musun bu kızlara bir son dakika altyazısı geçi vereyim. " Ah canım Leylam.

" Ne yapayım kızım ya, kafa kaldı bende. Yoksa ben sizi hiç unutur muyum? Siz ki ben..."

" Of Zümrüt kes, anlat artık ne oldu? Enişte beyle bir gelişme mi var yoksa? Hiihh kız yoksa o orospuyu mu buldun? "

" Buldum yaa buldum."

" Kim lan o ağzına bacağımı soktuğum orospu." Yuh Gizem, ay canım ağzım.

" Yuva yıkıcı orangutan suratlı." O ne Leyla ya.

" Kızlar ayıp oluyor ama"

"Kes"

"Sus"

" İsim ver adres ver, evli adamın peşinde koşmak neymiş gösteririm ben orospuya."

" Mardin, Ulusoy konağı. Zümrüt Ulusoy. "

" Ne diyon Zümrüt." Bir kerede anlayın be, aman be. Ay kolum, tamam sakinim.

" Anlasanıza be, of benmişim o orospu, ay tövbe tövbe neler söyletiyorsunuz bana ya. .... Huu cevap versenize, öldünüz  ?"

*
*
*
*
*

" Mirhan?"

" Efendim Zümrüt. "

" Ne yapıyorsun?"

" Ne yapıyor gibi duruyorum? "

" Yatağa giriyorsun."

" Aferin benim zeki küçük şeytanıma."

" Ama neden? Yani sen koltuk..."

" Ne koltuğu Zümrüt, burası bizim odamız, bizim yatağımız, ben senin kocanım  ve karımla yatağımıza yatıyorum. Bir sorun var ?"

" Yok."

*
*
*
*

" Güzelim"

" "

" Ne zaman çıkıyordu bu alçılar?"



Küçük Şeytan (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin