Bu yaşına kadar hiç sevdiği ya da değer verdiği birini kaybetme duygusunu yaşamayan bir insan, tam hayatının geri kalanını geçireceği diğer yarısını bulduğunda onu kaybetmekle yüz yüze gelirse ne hisseder?
Mirhan bu sorunun cevabını vermiyordu, aldığı nefes ciğerlerine ulaşmıyordu sanki. Zümrüt' ü bulamadığı her an kalbi kuruyor, vücudu işlevini yitiriyordu sanki. Zümrüt' ü sevdiğini kendine itiraf edeli çok olmuştu ama şimdi hissettiği şey sadece sevmek olamazdı. Bu başka birşeydi.
O görüntülerin üzerinden neredeyse bir gün geçmek üzereydi ve o andan beri Murat itinin ve çevresinin sahip olduğu tüm mekanlar tek tek aranıyor, tüm arkadaşları takip ediliyordu ancak hâlâ bir haber yoktu. Mirhan çöktüğü koltuktan sertçe açılan kapı ile kalktı. O kapı her açıldığında bir haber vardır umuduyla ayağa fırlıyordu.
" Abi, galiba bir şey bulduk." Mirhan sanki kardeşi ona dünyaları vermişçesine umutlu bir yüz ifadesiyle ona baktı.
" Anlat hemen ne oldu?"
" Bu şerefsizin takıldığı barlardan birinin sahibi olan arkadaşı abi, bugün o bara adamları göndermiştik bizim adamlar çıktıktan bir süre sonra bu da çıkmış. Ahmet takipte şimdi bizde çıkalım belli ki İstanbul' da bu it."
" Uçağı hazırlasınlar, hemen çıkıyoruz."
Dayan güzelim, benim için bizim için dayan geliyorum.
Mirhan ve Mehmet apar topar şirketten çıkıp yolda da bugün hastahanede annelerinin yanında olan babasına haber verdiler. Tüm hazırlıklar tamamlandığında Mirhan' ın sabırsızlığının sonucu olarak ta yaklaşık 2 saat sonra ancak uçağa binebilmişlerdi.
Mirhan ve Mehmet Mardin' den İstanbul' a en kısa zamanda gelmek için uğraşırken Ahmet ve onu belli aralıklarla takip eden 3 araba dolusu adamı gizlice takibe devam ediyorlardı. Girdikleri ıssız yollar Ahmet' in daha da umutlanmasını sağlıyordu. Tek istediği iş birliği yaptıkları polislerden önce Zümrüt' ü bulmaları.
Yaklaşık 1 saatlik uzun ve zorlu bir yolculuğun sonunda takip ettikleri aracın hızını azaltması ile onlarda yavaşlayıp diğer araçlara haber verip yol kenarına bir ağacın altına park ettiler. Ahmet kendi aracındaki 4 adamı yanına alıp hızlı adımlarla duran araca doğru ilerlediler. Ahmet yanındaki adamlarla içi boş aracın yanına vardığında bir adamını arkada bırakıp 3 adamla gidebilecekleri tek yolda gizlenerek ilerlemeye başladılar.
Kısa sürede dışarıda 5 adamın beklediği, çevresindeki gür yapraklı ağaçların ardına saklanmış tek katlı eve ulaştılar. Ahmet emin olmak adına bir süre beklemek istedi ve 15 dakika sonra takip ettikleri adam ve kolları sargılı Murat' ı gördüğünde hemen arkasındaki adama diğer adamlarının buraya gelmesi için işaret verdi ve diğer adamına da polislere haber vermesini söyledi. Onların gizlendiği yere doğru gelen adamı gördüklerinde yerlerinde iyice gizlenip adamı beklediler. Onları geçen adamın arkasından yaklaşıp adamı bayılttılar ve bir ağacın arkasına attılar. Kısa sürede yanlarına gelen 10 adamla Ahmet evin çevresini sardı ve sayı üstünlüğünden 15 dakika sonra eve girmeyi ve Murat' ı yaralı ele geçirmeyi başardılar. Ele geçirdikleri bir adamı yanına alıp Zümrüt' ün tutulduğu yere inmeden önce adamlarına polisler gelmeden etrafı temizlemelerini söyledi. Yanındaki yaralı adam ve arkasındaki 2 adamıyla evin bodrumuna inip kardeşinin tutulduğu yere geldiğinde adamın elinden anahtarı kapıp beklemeden kendisi açtı kapıyı ve içeri girer girmez ilk yaptığı şey kaşlarını sonuna kadar çatıp yüzünü buruşturmak oldu.
Mirhan ve Mehmet havaalanına iner inmez kendilerini bekleyen araca atladılar ve haber almak için Ahmet' i aradılar ancak o açmayınca Mehmet adamlarının başındaki kişiyi aradı. O telefonla konuşurken Mirhan gözünü kırpmadan kardeşinin telefonunu kapatmasını bekledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Şeytan (Tamamlandı)
General FictionHayatın ondan çaldıkları kadar verdikleri ile de yetinmeyi öğrenen, biraz deli, çokça zeki, yeri geldi mi çatlağın teki...Küçük bir şeytan işte.