21. Bölüm

21.2K 1K 52
                                    

Merhaba, size çooook çok uzun bir bölüm yazdım.
Beklediğiniz o yakınlaşmalarda başladı artık.

Keyifli okumalar..

********************************

Zümrüt' ten...

Ahh başım çatlıyor sanki, içip içip sızmış gibiyim. Off, benim yastığım bu kadar sert değildi. Elimle şöyle iki vurup bi havala.....

" Ah! Ne yapıyorsun Zümrüt, yat uyu zaten uyutmadın beni bütün gece."

OHA!!!

Oohaaa!!!!

Ne oluyor lan, neredeyim ben? Neden Mirhan ile aynı yataktayız ve benim onun kaslı gövdesinin üzerinde ne işim var.

Hey maşallah kaslara bak.

Of salak Zümrüt bırak şimdi adamın kaslarını, ay hala uyanamadım herhalde. Başımı kaldırıp biraz düşününce her şey bir bir aklıma geldi. Sahi biz evlenmiştik, dün düğünümüz vardı beni odaya çıkarmışlardı, sonra ben koltuğa uzandım sonra... sonrası yok. Ne oldu dün gece?

Bilinmezlikle tekrar başımı eğince... eğmez olaydım. Allah benim tepemden baksın, Allah benim belamı vereydi de bunları görmeyeydim. Resmen adamın üzerine tırmanmışım. Daha ne kadar rezil olabilirim? Bir de ne yaptım az önce, yastık sanıp adama vurdum. Neresine vurdum acaba?

Yemin ederim geri zekalıyım, başka bir açıklaması olamaz. Başımı kaldırıp tekrar ona baktığımda mışıl mışıl uyuduğunu gördüm. Ooh paşamıza bak, sanırsın her gün biriyle uyuyor. Uyuyor mu acaba? Adamın üzerinde yatıyorum ama hiçte rahatsız gibi değil? Uyumuştur  tabi, kaç yaşında adam kendini evleneceği kadına saklayacak değil ya, başta da o Liya ile uyuyordur. Demek biz onu İstanbul' da iş yapıyor sanırken o kadınlarda yatıp kalkıyormuş. Pis domuz ne olacak. Bak sabah sabah sinir oldum işte. Hiçte nazik olmayan hareketlerle üzerinden kalkıyordum ki bir anda sırtım yatakla  buluştu, o üzerime eğilen Mirhan mı?

" Koluna bacağına sahip çık küçük şeytanım sonuçlarından ben sorumlu olmam?" dedi gözlerini bana dikerek. Çok yakın be.

" Ben ne yaptım ki şimdi?" Tamam biraz sert bir kalkış yapmış olabilirim ama üstüne basmadım ya.

" Of Zümrüt of, ne yapacağım ben seninle." deyip yatakta yana attı kendini. Bende aramızdaki yakınlığın kalmasıyla derin bir nefes aldım. Daha fazla onunla aynı yatakta kalmak istemediğimden  oturur pozisyona geçtim. Gözlerimi birkaç kez kırpıp yerde terliğimi ararken biraz ileride halının üstüne rast gele atılmış yerde boylu boyunca yatan gelinliğimi gördüm. Aklıma gelenlerle gözlerim kocaman açıldı ve hışımla arkamda yatan oduna döndüm.

" Üzerimi kim değiştirdi?" Lütfen annem de, Hatice abla de ya da kızlar de ama ben çıkardım deme, vururum seni.

" Tabi ki ben çıkardım Zümrüt, gerdek gecemizde gelinliğini çıkarmak için kimi çağırabilirim?" dedi sakin sakin. Gerdek gecemiz demeyeydin iyiydi.

" Kızarma hemen küçük şeytanım, karı koca arasında bir soymanın lafı mı olur?" Şuna bak ya nasılsa sırıtıyor. Allah' ım al canımı, ben bu utançla yaşayamam. Her yerimi gördü mü şimdi? 

Kalktığım yatağa geri yatıp ona sırtımı döndüm. Yüzüne bakacak durumda değilim, resmen beni soyup giydirdi. Daha ben aynanın karşısına geçip bedenime  bakamıyorum uzun uzun adam her yerimi gördü ya. Gözlerim utançtan yavaş yavaş dolmaya başladı. Ağlanacak  bir şey değil ama ağlıyorum işte, ağır geliyor yaşadıklarım artık. Benimde patlama noktam buymuş demek ki. 

Küçük Şeytan (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin