19. Bölüm

20.9K 1K 41
                                    

Zümrüt' ten...

Çok güzelim be, cidden güzelim. Hele şu kaşa göze burna bak, Allah özenerek yaratmış maşallah. Ay prensesler  gibiyim. Bir insana gelinlik bu kadar mı yakışır, mankenlerde kimmiş halt etmişler benim yanımda.

Evet, şu an gelinlik deniyorum. Bu aşamaya nasıl geldim anlatayım efendim. Mirhan ab... Mirhan' ın odasından çıktıktan sonra yine domates gibi bir surat ve son hız atan kalbimle kendimi odama atmıştım ki kızlara yakalanmıştım. Onlara kısa bir özet geçtiğimde  kendilerini imkansız bir hayal alemine atıverdiler. Neymiş bana karşı bir ilgisi olabilirmiş, beni sahipleniyormuş falanda filan. Evet beni sahipleniyor ama zaten aileden biri olduğum için.

Kızların söz ettiği şeyler bizim için imkansızdı, aklıma bile getiremem öyle şeyleri. Bana asla o gözle bakmazdı Mirhan, o anca oteldeki sarı cadı gibilerine ilgi duyar. Ben ise ona göre hala korunmaya muhtaç evin küçük kızıyım, zaten o yüzden benimle evlenmiyor  mu? Korumak için.

Neyse, konumuza geri dönelim. Bir iki gün yüzüne bile bakmadım çünkü bakarsam  anında kızarırım biliyorum. Başını boynuma  doğru götürüp beni koklaması hala aklımdaydı. Delirmiş olmalıydı.  

Konuşmaktan da  çekiniyordum çünkü her an ona abi diyebilirdim  ve açıkçası bundan hala ölümüne korkuyorum. Bir akşam yemeğinde babamın 10 güne düğünü yapalım demesi üzerine kimse itiraz etmemiş aksine o geceden sonra konakta yoğun bir çalışma başlamıştı. Annem ise kesinlikle nereden çıktığını hiç bilmediğim çeyizlerimi  tek tek çıkarıp misafirler için hazırlamıştı. Kızlar ise düğünün bu kadar erken olacağını düşünemediklerinden  hazırlıksız gelmişti ve ilk birkaç gün telefonda tablette ölümüne elbise aramışlardı. Giyim kuşama o kadar meraklı olmayan Gizem bile sürekli bize seçenekler sunmuştu. Sanırım bunun nedeni bir akşam yine Mehmet abimle laf dalaşı ederken abimin ona ' erkek gibisin' demesinden kaynaklanıyordu. Gizem erkeklerin onu böyle tanımlamasından  nefret eder ama kendini de değiştiremezdi. Yıllarca 4 erkekle aynı evde hatta üçüyle sürekli okulda takıldı. Haliyle bir erkeksilik kazandı ama bence onu çok çekici gösteriyor o bozuk ağzı. Olur da gerçekten benim istediğim gibi Mehmet abimle olurlarsa ilerde bu konağı başımıza yıkmalarından korkuyorum. Leyla zaten daha ilk gün Ahmet abimi kafaya takmıştı ama sadece ilgi duyuyordu. Bir görseniz onun yanında o kadar umursamaz ama bir o kadar da öne çıkıyor ki yalnız kaldığımızda tam bir liseli ergen gibi dilinden düşürmüyordu. İşini biliyor kız.

Şimdi ise düğünüme 3 gün var ve şu an gelinlik almak için ben, annem ve kızlar alışverişe çıktık. Her şeyim alınmıştı geçen günlerde sadece gelinliği bugüne bırakmak istedim. Sevgili nişanlımın -evet 3 gün önce nişanlandık-  günlerdir yüzünü gören cennetlikti. Nişanda bile yüzük takıldıktan sonra yorgun olduğunu söyleyip odasına çıkmıştı. Abilerimin dediğine göre şirkette bazı sorunlar çıkmış ve oda düğüne kadar tüm sorunları halletmeye çalışıyormuş. Çoğu kez gidip nasıl olduğunu sormak istedim ama tekrar o odaya girmekten çekindim. Şimdiye kadar hiç kendi rengimde çıkamadım o odadan. Bu yüzden tüm alışverişi biz yaptık o ise şirket ve konak arasında gidip geldi günledir.

Bu akşam bir fırsatını bulup onunla konuşmam gerekiyordu çünkü aklımda bir sürü soru işareti vardı. Tamam evleniyoruz ama ya sonra? Sonra ne olacak, aşiretin bizden beklentileri olacak, bana dokunmayacağını biliyorum ama o zaman geldiğinde ne yapacağız? Ya kuma getirmek isterlerse o zaman ne yapacağım? Birbirimizi sevmiyoruz ve gerçek bir karı koca ilişkimiz olmayabilir ama kağıt üzerinde de olsa kocam  olan bir adamın beni bir köşeye atıp başka bir kadınla gözlerimin önünde aşk yaşamasına katlanır mıyım? Hayır!

Bu mesele ilk ortaya atıldığında konaktan ayrılmayacağım için sevinmiştim ve Mirhan ile evlenmeyi o kadar da kafaya takmamıştım. Sahi niye bu kadar çabuk kabullendim? Boşanma gibi bir durumumuz hiç söz konusu olmayacak ve ben yıllarca bu konakta onun sözde karısı olarak yaşayabilecek  miyim? Onun başka bir kadından olan çocuklarına bakıcılık mı yapacağım? Ben ne yapacağım? Acilen konuşmamız gerekiyordu yoksa ben kafayı yerim bu gidişle. Ve ben yine Gizem' in cırlamasıyla aklımı toplayabildim.

Küçük Şeytan (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin