Sanırım 26. Bölümün bildirimi gelmedi size, bölümü okumayı unutmayın.
********************************
Zümrüt üzerinde isminin yazdığı sarı zarfa kaşları çatık, biraz meraklı biraz şüpheci bakışlarla bakıyordu. Kim ona niye böyle bir zarf göndersin ki. Allahtan evde kimse yoktu da üzerinde sadece kendi adı yazan bu zarfın hesabını vermek zorunda değildi. Daha fazla kapı önünde adamların çaktırmadan attığı bakışlara maruz kalmamak için elindeki zarfla merdivenlere yöneldi ve yavaş adımlarla odasının bulunduğu kata çıktı. Odasına girip kapıyı ardından kapattıktan sonra hemen yatağına oturdu tek eli ve birazda dişlerinin yardımıyla içinde devlet sırrı varmış gibi yapıştırılan zarfın ağzını yırttı. Altından tutup ters çevirdiğinde zarftan dökülenlere kaşlarını çatarak baktı. Nedense içini büyük bir sıkıntı kaplamıştı ve yatağa ters bir şekilde dökülenleri çevirdiğinde içindeki sıkıntı gözyaşlarında toplanıp yanaklarından süzüldü.
*
*
*
*
*
*" Yeter baba, ben bir şey yapmadım diyorum. Karım nerde baba?" Mirhan Zümrüt' ü bir kez daha kaybetme tehlikesiyle karşı karşıya kalmış ve ne yapacağını bilmiyordu.
" Kes lan. O haltları yerken aklın neredeydi? Bu işi temizleyene kadar unut Zümrüt' ü."
Mirhan oturduğu koltuktan hışımla kalktı ve kendini odanın dışına attı. Bu işi remizlemeliydi. Zümrüt' ün yanı onun yanıydı ama şimdi nerde ve nasıl olduğunu bilmiyordu. Delirmek buysa evet Mirhan artık deliriyordu.
*
*
*
*" Adi köpek"
" İnsanlıktan nasibini alamamış domuz."
" Erkek değil mi işte hepsi şeyinin derdinde."
"Zümrüt dövdüreyim mi onu abilerime?"
" Bende babama söylerim solandakileri toplar, valla anasından emdiği süt başka yerlerinden çıkar."
" Keşke gelmeden önce bu alçıyı onun kafasında kırsaydım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Şeytan (Tamamlandı)
General FictionHayatın ondan çaldıkları kadar verdikleri ile de yetinmeyi öğrenen, biraz deli, çokça zeki, yeri geldi mi çatlağın teki...Küçük bir şeytan işte.