Wstęp

2.3K 76 24
                                    

(Załóżmy, że to ten utwór był śpiewany i tego wykonawcy był koncert. Możesz se go póścić jesli masz ochotę :D)


-Klaudia, Klaudia!!-Krzyknęła mała Olka

-Co się stało?

-Spójrz tam!!-Mówiąc to pokazała palcem na płot gdzie było za nim widać scenę i pełno ludzi.

-To tylko scena Oluś.-Odpowiedziałam.

-Wiem, ale miło by było być tam i słuchać tej muzyki...

-Rapu Olka, rapu...-Odpowiedziałam i swój wzrok spuściłam w dół.

-Ej... Czemu sié smucisz? Klaudia...

-Olka dobrze wiesz, że nie puszą nas tam dopuki..... jesteśmy tu.-Mówiąc to z mojego policzka spadła jedna samotna łza.

-Ten dom dziecka nas ogranicza, dlaczego nie możemy żyć jak inni?

-Olka,możemy i żyjemy, ale... nie mamy 18 lat, dlatego jest tak, a nie inaczej...

-Klaudia? Obiecasz mi coś....-Powiedziała Olka.

-Jasnę, mów o co chodzi?

-Nie zapomnisz o mnie? Nie zapomnisz kiedy już stąd pójdziesz?- Powiedziała ze łzami w oczach.

-Nigdy przenigdy-Powiedziawszy to pocałowałam ją w czoło. -A teraz może sie w coś pobawimy?

-Tak!!! Karaokę!

-Czytasz mi w myślach, skoro nie możemy iść na koncert to zróbmy go tutaj.

I tak przez kolejne godziny śpiewaliśmy różne piosenki, chodź i tak na końcu wyszło, że Olka chciała mnie słuchać i po kolei podawała mi tytuły piosenek raperów: Quebo, Reto, Żabson, Białas, Taco Hemingway, Bedoes, White 2115 i wielu innych.  Zwsze ona lubiła mój głos chodź ja sama nie jestem do niego jakoś przyzwyczajona...

-Boże Klaudia... Ty masz świetny głos

-Ty tak myslisz-Uśmiechnęłam się do niej.

-Zagrajmy w grę...

-Jaką?-Zapytałam zdziwiona.

-Jesli do 16 roku życia zostaniesz adoptowana to spróbujesz swoich sił jako raperka i będziesz próbować przez rok być gwiazdą.-Uśmiechnęła się do mnie.

-Haha no dobrze zgodzę się, ale tylko dlatego, że to jest raczej nie możliwę bo ludzie szukają młodszych dzieci.

-Lel! W takim razię.... powodzenia w rapię-Zaśmiała się Olka.

-Dziękuję mała-Odpowiedziałam.

(Gdybym wtedy wiedzała co się miało zmienić w moim życiu.... przemyślałabym trzy razy zanim bym się zgodziła.)

,,Rap To Tylko Gra''|ReTo & PlanBe|Zakończone|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz