Mieliśmy piękny ślub, udaliśmy się w tym celu do Paryża, gdyż zawsze o tym marzyłam, tam też powiedzieliśmy sakramentalne tak. Następnie po kolejnych miesiącach urodził nam się cudowny chłopczyk, Nikodem. Jednak dobrze myślałam, że to będzie chłopiec. Dziś ma już 3 latka, a ja jestem w kolejnej ciąży z małą Amelką, która niedługo przyjdzie na świat.
Wyprowadziliśmy się z mieszkania, uznaliśmy, że musimy mieć coś większego, więc kupiliśmy domek na przedmieściach, dzięki temu mamy ciszę i spokój.
Bartek osiągnął sukces wydając swoją kolejną płytę, ale teraz robi sobie przerwę aby opiekować się już niedługo nowym dzieckiem, nowym członkiem rodziny.
Ola poznała chłopaka za którego wyszła, na początku za nim nie przepadałam bo wyglądał jak gangster, ale po dłuższej z nim rozmowie stwierdziłam, że równy z niego gostek i tak jak my czekamy na Amelkę tak oni czekają na Tomka, który ma termin tego samego co ja.
Z Mają urwał mi się kontakt, gdy tylko wyjechała z miasta, ale życzyłam jej jak najlepiej.
Igor o dziwno znalazł sobie dziewczynę z którą jest juz naprawdę długo co mnie strasznie zdziwiło, kto wie może nie długo będę na kolejnym ślubie?
Dziś patrzę w przyłość z uśmiechniętą miną, patrzę jak dzieci dorastają i będą dorastać, będę martwiła się ich problemami i wspierała przy trudnych wyborach. Na szczęście nie jestem w tym wszystkim sama. Mam osobę z którą się zestarzeję i której mogę zaufać i wiem, że zawsze będzie po mojej stronie.
***
Niestety to już koniec tej książki. Bardzo przyjemnie mi się ją pisało i aż mi smutno gdy pomyślę, że już się skończyła. Dziękuję wszystkim, którzy byli do końca i wyczekiwali na kolejne części z niecierpliwością chodź czasem aż za długo musieli czekać.
A teraz możecie sami określić o kim byście chcieli kolejną. Mam już po układane w głowie jak będzie wyglądała kolejna książka, ale nie wiem kogo mam wstawić. Więc możecie pisać kogo byście chcieli czy nawet jak by miało to wyglądać.
Ja natomiast się z wami żegnam, Niedługo mam ferie, więc pełno pomysłów mi wpadnie do główki.
Widzimy się w kolejnej książce ❤️
***
Zapraszam do nowej książki pt. Telefon Zaufania|Quebonafide|
Mam nadzieję że wam się spodoba ona również
CZYTASZ
,,Rap To Tylko Gra''|ReTo & PlanBe|Zakończone|
FanfictionNastolatka wraz z przyjaciołką grają w grę w której celem jest kariera rapera. Czy główna bohaterka zostanie wielką gwiazdą? Czy wybierze tego jedynego gdy jej serce stanie pod znakiem zapytania? A możę przez to co zrobiła na zawsze zostanie zniena...