Rozdział 33- Czy to nasz koniec?

841 45 3
                                    

KIlka miesięcy później.....

Nie ma to jak na swoje 18 urodziny wydać płytę pt. ,,LIfe". Wszyscy mieli rację, płyta sprzedała się i to naprawdę w wielu egzemplażach, aż musieliśmy domawiać bo ludzie się upominali. Pomyśleć, że to spora zasługa jest dzięki Kubie i Bartkowi. Po wspólnym duecie z Planem ludzie mnie pokochali, a gdy tylko usłyszeli, że wydaje płytę to wręcz zabijali się o to aby zdążyć z zamówieniem. Jednak długo musieli czekać na mój oficjalny krążek. Wydałam go dopiero kilka miesięcy po wspólnym duecie z Bartkiem i Kubą, czemu? Powód prosty. Nie chcieliśmy wydawać płyty, kiedy wszyscy inni wydają, dlatego ludzie się niecierpliwili, ale było warto czekać. Krążek opowiada o moim życiu i z kolejnymi utworami i ze spacjalnie dobranymi osobami, którzy pomogli mi w jakimś stopniu, tworzy coś niesamowitego. Znalazło się na nim 14 utworów z 7 innymi wokalistami i z 7 moich solowych kawałków. Z każdym z kim nagrywałam musiałam zrobić teledysk stąd wyszło 8 teledysków, ten 8 dlatego, że trzeba doliczyć jeden promujący ten album. W gruncie rzeczy wszytko odbyło się bez żadnych problemów od miesiąca mój krążek jest już w sklepach. Teraz cały czas bukowane są miejsca na koncerty z moim udziałem, ale to już zostawiam mojemu menadżerowi. Ostatnie dni przed premierą były dla mnie ciężkie, a zwłaszcza dla mojego związku z Igorem. Mieliśmy zbyt mało czasu dla siebie pomimo tego, że był on jednym z gości na mojej płycie to jednak po wspólnym nagraniu teledysku ja co chwilę byłam pod telefonem i nie mogłam nawet z nim szczerze porozmawiać o tym co mnie boli. Jak narazie nie powiedziałam mu, że chciałabym ogłosić nas związek oficjalnie, zwłaszcza nie teraz kiedy ja nie mam czasu, ale dzisiaj już wszytko się kończy. Mam wolne, 0 nagrywek, 0 teledysków. WOLNOŚĆ!

Pożegnałam się z całą ekipą i wracałam do domu, od początku, gdy zaczęłam pracować nad albumem to zamieszkałam z Igorem, oboje uznaliśmy to za bardzo dobry pomysł. Gdyby było mi mało tego, że nie mieliśmy dla siebie czasu to dodatkowo media zaczęły się wpierdalać do naszego życia prywatnego, dokładnie tak samo jak było z Kubą i Natalią, tylko teraz znaleźli sobie kogoś innego, a mianowicie mnie i Igora. To strasznie wkurza bo on się tym przejmuje i dlatego już wogule na nic nie możemy sobie pozwalać w miejscach publicznych, eh.... życie ,,gwiazdy" jest trudne.... Od studia miałam tylko parę minut drogi, wystarczyło iść skrótem przez park, a raz dwa byłam już w domu, otworzyłam drzwi i jak zwykle były otwarte, weszłam, a na fotelu siedział Igor i prowadził lajwa. Niestety normalnie ja bym podeszła i powiedziała coś w stylu ,,witajcie", ale wtedy musiałabym wysłuchiwać Igora, który by mi mówił, że znów będą o nas pisać w gazetach. Po cichu weszłam do sypialni, przebrałam się i położyłam na łóżku.

Maja
Jak tam moja ulubiona raperka się miewa?😜

Ja
Dobrze chodź mam trochę wkurwia...

Maja
Czemu?

Ja
Igor...

Maja
Oooo widzę, że coś się święci, słuchaj pogadamy później muszę iść pilnować siostry, pa

Fajnie nawet moja przyjaciółka nie ma czasu dla mnie, w smumie ona teraz ma pod opieką siostrę to ją rozumiem, a tak to ona mnie wspierała przy wydawaniu płyty. To przy niej płakałam pisząc kolejne słowa piosenki i przy niej nie mogłam zaśpiewać jej do końca.

Żaba🐸
Witaj królowo rapu i mediów.😁

Ja
Weś mnie nie wkurwiaj😒... Nie jestem królową rapu, a media niech się odwalą.

Żaba🐸
Okres masz czy coś ci jest? Media to zło tu masz rację, ale z tym rapem nie. Przecież jesteś najbardziej rozpoznawalną dziewczyną na polskiej scenie.😛

,,Rap To Tylko Gra''|ReTo & PlanBe|Zakończone|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz